Motoryzacja

Opieka Volvo, zasady Minnesota EV, Tesla zwiększa wydatki

  • 1 lutego, 2023
  • 4 min read
Opieka Volvo, zasady Minnesota EV, Tesla zwiększa wydatki


Wewnątrz motoryzacji

Liderzy NADA zastanawiają się nad 2023 r. Pokaż i podziel się spostrzeżeniami na temat kluczowych kwestii
Ponieważ detaliczna branża motoryzacyjna przechodzi znaczące zmiany, targi NADA 2023 były szczególnie cenne dla dealerów, wystawców i profesjonalistów z branży. CBT News miało przyjemność rozmawiać na scenie z dyrektorem generalnym NADA Mikiem Stantonem, odchodzącym przewodniczącym Mikiem Alfordem i nowym przewodniczącym Geoffem Pohanką, aby omówić znaczenie tego dorocznego wydarzenia i niektóre z dużych inicjatyw dla NADA w tym roku. Obejrzyj cały odcinek tutaj.

Kultowe historie

Usługa Care by Volvo jest już dostępna dla mieszkańców KaliforniiVolvo wprowadziło odnowioną wersję swojego modelu subskrypcji w Kalifornii, po długiej batalii sądowej między producentem samochodów a jego dealerami. Oryginalna usługa umożliwiała użytkownikom leasing pojazdów bezpośrednio od producenta, z pakietem funkcji, takich jak naprawy i gwarancje, za miesięczną opłatą. Franczyzobiorcy Volvo argumentowali, że usługa łamie przepisy stanowe chroniące dealerów przed konkurencją z producentami samochodów. W ramach nowego programu abonamentowego klienci muszą teraz dzierżawić pojazd od dealerów, którzy mogą ustalać ceny zgodnie ze swoim rynkiem. Czytaj więcej

zasada czystych samochodów obowiązuje w Minnesocie, jeśli chodzi o normy emisjiZasady mające na celu obniżenie emisji pojazdów w Minnesocie zostały podtrzymane przez panel sędziów po tym, jak dealerzy zarzucili, że złamali prawo stanowe. Przepisy podniosłyby standardy efektywności paliwowej i wymagałyby od producentów samochodów sprzedaży większej liczby pojazdów elektrycznych i hybrydowych w stanie. Detaliści argumentowali, że nie ma wystarczającego popytu konsumentów na pojazdy bezemisyjne, aby uzasadnić ustawodawstwo, oraz że Agencja Kontroli Zanieczyszczeń w Minnesocie naruszyła przepisy, wzorując zasady na kalifornijskim zakazie pojazdów elektrycznych. Sędziowie nie zgodzili się z tym, stwierdzając, że stan może ustalać standardy i że struktura programu jest odpowiednia dla Minnesoty. Czytaj więcej

wydatkiTesla spodziewa się zwiększyć nakłady inwestycyjne nawet o 1 miliard dolarów, ponieważ zwiększa produkcję swoich elektrycznych półfabrykatów i rozbudowuje swoje zakłady w USA i Niemczech. W styczniu producent samochodów elektrycznych potwierdził, że doda nowe możliwości produkcyjne do swojej fabryki w Nevadzie, inwestując 3,6 miliarda dolarów, co jest ceną uwzględnioną w szacunkach wydatków na 2023 rok. dotychczas zaprzeczał, że popyt słabnie. Wkrótce po rozpoczęciu roku Tesla złamała tradycję, obniżając ceny w całej swojej ofercie. Czytaj więcej

Wojna cenowa EV

Volkswagen nie obniży cen pojazdów elektrycznych, pomimo wysiłków całej branży, aby zachować konkurencyjność po tym, jak Tesla obniżyła ceny w swoim asortymencie w styczniu. Dyrektor generalny VW, Oliver Blume, wyjaśnił, że marka ma już „jasną strategię cenową” i że firma ma „zaufanie do siły [its] produktów i marek”. Cięcia Tesli zapoczątkowały wojnę cenową między producentami samochodów, a główni konkurenci, tacy jak Ford, poszli w ich ślady, mając nadzieję, że producent pojazdów elektrycznych nie odzyska utraconego udziału w rynku. Czytaj więcej

Dla dealerów

Jak budować lojalność klientów w trudnych warunkach ekonomicznych
Wśród ekonomistów toczy się wiele dyskusji na temat tego, kiedy nadchodzi recesja lub czy jest na horyzoncie. Niektórzy mogą nawet odnieść wrażenie, że już jesteśmy w jednym. Podczas gdy ława przysięgłych wciąż zastanawia się nad obecnym stanem gospodarki, niestabilność prawdopodobnie wpłynie na przemysł motoryzacyjny. Zwiększone zwolnienia, inflacja ekonomiczna, a nawet zmniejszająca się przystępność cenowa pojazdów będą miały wpływ na typowego nabywcę samochodu. Czytaj więcej

Znaczenie szybkiej reakcji leadaDlaczego szybkie odpowiedzi na leady są kluczem do wygrywania konwersji na konkurencyjnym rynku
Ile czasu zajmuje personelowi sprzedaży odpowiedź na potencjalnego klienta? Godzinę, dzień, tydzień? I czy odpowiedź to myślenie życzeniowe czy zweryfikowana liczba? Jeśli rzeczywiście znasz rzeczywisty czas odpowiedzi, jesteś w połowie drogi do lepszej obsługi leadów. Jednak większość firm zorientowanych na sprzedaż, takich jak dealerzy, nie jest przygotowana na to, co jest potrzebne do konwersji potencjalnych klientów w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku. Czytaj więcej


Podobała Ci się ta wiadomość? Podziel się swoimi przemyśleniami, komentarzami lub pytaniami dotyczącymi tego tematu, kontaktując się z nami pod adresem newsroom@cbtnews.com.

Pamiętaj, aby śledzić nas na Facebooku, LinkedIn i TikTok, aby być na bieżąco.

Będąc tutaj, nie zapomnij zapisać się do naszego biuletynu e-mailowego, aby otrzymywać najnowsze wiadomości z branży motoryzacyjnej od CBT News.


Źródło

Warto przeczytać!  Kredyty samochodowe na kredyt subprime mogą być trudniejsze do zdobycia