Ostatni przebój ma reklamę na Super Bowl, ale nie będzie w telewizji
![Ostatni przebój ma reklamę na Super Bowl, ale nie będzie w telewizji](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/63e7c9a54102a900184c6ca5-770x470.jpeg)
- Ostatni Blockbuster na świecie w Bend w stanie Oregon drażnił reklamę Super Bowl na swoim Instagramie.
- Posty drażnią reklamę zatytułowaną „Blockbuster: Until the Bitter End” i mają postapokaliptyczny motyw.
- Reklama zadebiutuje na żywo na Instagramie w przerwie meczu, a także będzie można ją wypożyczyć jako VHS w sklepie.
Ostatni ocalały przebój na tej planecie wyemitował reklamę podczas Super Bowl, ale do jej obejrzenia możesz potrzebować magnetowidu.
Jeśli nie magnetowid, prawdopodobnie wystarczy konto na Instagramie lub YouTube. Ostatni Blockbuster, w Bend w stanie Oregon, drażnił się z nadchodzącą reklamą na Instagramie przez ostatnie kilka tygodni. Podczas występu Rihanny w przerwie między występami, sklep opublikował pierwszą reklamę Blockbuster od ponad dekady na Instagramie Live.
Ale jeśli byłeś zbyt zachwycony występem Rihanny i spekulacjami, że gwiazda jest w ciąży, sklep również Cię obejmuje. Reklama pojawiła się na YouTube wkrótce po zakończeniu transmisji na żywo.
Reklama podąża za karaluchem przez postapokaliptyczny krajobraz, a lektor twierdzi, że po końcu świata i transmisji strumieniowej zniknie na zawsze, Blockbuster pozostanie. Karaluch wchodzi do wypożyczalni wideo przez automatyczne drzwi i jest witany „Hej Steve!” przez sympatycznego pracownika.
Owad ćwierka i ucieka, gdy gra optymistyczne techno, a wiadomość głosi, że ostatni na świecie Blockbuster będzie nadal wypożyczał twoje ulubione filmy „aż do gorzkiego końca”.
31 stycznia sklep opublikował pierwszy zwiastun postapokaliptycznej sceny na starym telewizorze, z gigantycznym karaluchem siedzącym na szczycie Blockbustera.
Ale zamiast płacić miliony za debiut reklamy podczas emitowanego Super Bowl, jak wiele firm – niektóre z większym powodzeniem niż inne – ostatni Blockbuster miał inny plan. W innym zwiastunie opublikowanym w czwartek sklep ogłosił, że reklama będzie dostępna do wypożyczenia w sklepie od niedzieli oraz na Instagramie sklepu.
Do istniejących towarów dodano również nową koszulę związaną z reklamą.
Dyrektor generalny sklepu, Sandi Harding, powiedziała CNN Business, że od czasu pierwszego opublikowania zwiastuna do sklepu dzwonili podekscytowani.
„Chciałem zrobić z reklamą dwie rzeczy. Jedną z nich było pokazanie, że małe firmy mogą również robić kreatywne i zabawne rzeczy na Super Bowl, a to nie jest tylko okazja dla dużych firm i ich dużych reklam” – powiedział Harding CNN. „Chcemy również, aby ludzie nas pamiętali, że tu jesteśmy, a nasz sklep jest dokładnie taki, jak sklep Blockbuster w latach 90.”.
W latach 90. Blockbuster był znaną marką, wypożyczającą filmy i gry wideo na kasetach VHS, a następnie DVD milionom w ponad 9 000 sklepów w USA. Ale wraz ze wzrostem liczby programów na żywo w telewizji kablowej, wypożyczalni takich jak Netflix i pojawieniem się transmisji strumieniowej, gigant wideo został zmuszony do bankructwa do 2010 roku.
Sklep Bend w stanie Oregon działa jako ostatni przebój od 2019 roku, kiedy przedostatni sklep w Australii został trwale zamknięty. Nawet gdy został tylko jeden sklep, nostalgia za ikoną lat 90. żyje w inny sposób, na przykład w pop-up barze Blockbuster w Los Angeles, który Danielle Bauter odwiedziła w grudniu dla Insider.
OBEJRZYJ TERAZ: Popularne filmy od Insider Inc.
Ładowanie…