Rozrywka

„Ostatni taniec Magic Mike’a” prowadzący w weekend Super Bowl – ostateczny termin

  • 11 lutego, 2023
  • 11 min read
„Ostatni taniec Magic Mike’a” prowadzący w weekend Super Bowl – ostateczny termin


SOBOTA AM: Odśwież, aby zobaczyć więcej analiz i wykresów Na wolny czas w kasie, zanim rynek wzbogaci się o Marvel Studios/Disney’s Ant-Man i Osa: Quantumania w następny weekend (120 milionów dolarów za 4 dni), to z pewnością intrygujące, szczególnie w przypadku mniejszych filmów. W zeszły weekend mieliśmy Paramount 80 dla Brady’ego i cały wyczyn ze zniżkami na bilety, a także Universal Zapukaj do chaty letnie otwarcie, w którym reżyser M. Night Shyamalan opuszcza swoją agencję następnego dnia. W ten weekend jest to inżynieria wsteczna Stevena Soderbergha Ostatni taniec Magic Mike’a od HBO Max po ekskluzywną premierę kinową. Co może być w tym złego?

W większości — naprawdę nic. Film, który został celowo zarezerwowany przez Warner Bros. w określonych kinach na 1500, powstał 4,1 miliona dolarów wczoraj (z zapowiedziami) i wygląda na obrzydliwe 8,2 miliona dolarów +. Na niskim poziomie, Ostatni taniec Magic Mike’a to oczko powyżej teatralnego dnia i randki Uni w stosunku do Jennifer Lopez-Owen Wilson Wyjdź za mnie otwarcie rok temu (7,9 miliona dolarów) i wyprzedza otwarcie innego „eksperymentu” dystrybucji kinowej Soderbergha Logana Lucky’ego (7,6 miliona dolarów, naprawdę różne dema i wyspecjalizowany dystrybutor, ale przeczytaj o tym więcej tutaj).

Spójrz, po całym melodramacie z Project Popcorn w erze Jasona Kilara w WarnerMedia, z nie tylko wystawą przedstawicieli talentów, studio dostrzegło okazję do skorygowania kursu i kapitalizacji, czyniąc niektóre filmy wyłącznie dla kin. Pamiętaj, dyrektor generalny Warner Discovery, David Zaslav, wierzy w kino, wierzy w jego patynę i możliwości dalszego uzyskiwania przychodów.

Jednak po tym, jak Paramount zmienił pierwotnie zamierzone filmy strumieniowe, Uśmiech I 80 dla Brady’ego, w tytuły kinowe, pozostawało pytanie, dlaczego Warner Bros nie robi tego samego z filmami, które poddają inżynierii wstecznej, od HBO Max po kinowe. Domówka (3,9 mln USD otwarcia, 8,8 mln USD krajowych) nie wywołało żadnych emocji. To prawda, że ​​zdjęcie zawsze było kultowym tytułem, ale w poprzednich odsłonach z lat 90. złamało 19-20 mln dolarów. Producentem wykonawczym Sama Raimiego Powstaje martwe zło, kolejna premiera HBO Max na dużym ekranie, oczekuje się, że jej premiera nabierze większego rozpędu. Horror pracuje w kasie, a zdjęcie ma wielką, błyszczącą światową premierę na SXSW. Zwiastun tego zdjęcia grał jak koncert rockowy w CineEurope zeszłego lata.

„To umorzenie podatku!” krzyknął do mnie jeden z dyrektorów konkurencyjnego studia Ostatni taniec Magic Mike’a iść teatralnie. Nie, Warner Bros podjął tutaj prawdziwą decyzję biznesową, aby zarabiać na dodatkowej taryfie, przechodząc do kina. I muszą po prostu osiągnąć próg rentowności (to zupełnie inna dyskusja z Ostatni taniec Magic Mike’a kosztujący w wysokim przedziale 40 mln USD przed P&A, z wydatkami na marketing daleko na północ od 20 mln USD (w tym cyfrowy), ale mniej niż 30 mln USD + wydatki na promocję Channinga Tatuma Pies w zeszłym roku, który otworzył się kwotą 14,8 mln USD, wyniósł 61 mln USD). Warners promowałby te limitowane tytuły w sieciach skierowanych do kobiet w Warner Discovery (Zas jest wielkim zwolennikiem korporacyjnych wewnętrznych synergii działających na rzecz większego dobra). iSpot powiedział nam na początku tego tygodnia, że ​​monitorował zakupy spotów telewizyjnych za prawie 9 milionów dolarów Ostatni taniec Magic Mike’akampania, która przyniosła 1,37 miliarda wyświetleń, w TLC, Investigation Discovery, Food Network, TBS i Discovery Channel oraz w programach takich jak Teoria wielkiego podrywu, Diners Drive-Ins and Dives, Dr. Phil, Sheldon I 90-dniowy narzeczony – w drugą stronę.

Podsumowując, różne studia podchodzą do inżynierii wstecznej tytułów przesyłanych strumieniowo na różne sposoby. Paramount odwrócił się Uśmiech i spojrzał na Tuna 80 dla Brady’ego w wydarzenia. Warners chce zarobić na rynku krajowym. Wejście do kina uruchamia większe spadki. Co sprawia, że ​​tytuł jest atrakcyjny w menu HBO Max? Idąc teatralnie.

Warto przeczytać!  „All Quiet” zdobywa 7 nagród BAFTA, w tym dla najlepszego filmu, na brytyjskich nagrodach

Więc Warners postanowił umieścić Ostatni taniec Magic Mike’a do kin po pokazach testowych w hrabstwie Orange. Wystawcy otrzymali korzystne warunki najmu. Jedynym problemem, jaki niektórzy wystawcy mają w ten weekend, jest to, że chcieli zagrać w filmie i nie byli w stanie go zarezerwować.

Teraz – a ja jestem tu tylko posłańcem – mówi się, że Soderbergh i Tatum nie opowiadają się za kinową premierą. Podobno ich myśl była taka, że ​​​​threequel został stworzony jako gra platformowa, a nie do zenitu produkcyjnego premiery na dużym ekranie. Po co iść do teatru? Jest najgorzej oceniany Magiczny Mike wszechczasów na poziomie 46%, ale widzowie na Rotten Tomatoes lubią to najbardziej z całej trójki na poziomie 74% (nie ma wyjść z CinemaScore ani Posttrak, biorąc pod uwagę próg liczby kin). Strony bliskie obojgu powiedziały mi, że to nieprawda i szczerze mówiąc, czyny mówią więcej niż słowa: Soderbergh rozmawiał o filmie w prasie, a Tatum i Salma Hayek Pinault promowali ten film przez cały czas z Miami dzień prasowy, premiera, aktorka grająca Jimmy’ego Kimmela i obie gwiazdy Dzień dobry Ameryko.

Teraz w obszarze dystrybucji dzieje się coś innego i jest to zimna wojna między dystrybutorami, którzy nie dzielą się między sobą swoimi numerami kasowymi w Comscore. Wszystko zaczęło się w czasie pandemii, kiedy Warner Bros. postanowił nie udostępniać numerów na Dogmat; studio, które chce zablokować konkurencyjnym dystrybutorom udostępnianie numerów prasie i tworzenie narracji, która nie była napędzana przez studio. Warners nie udostępnia numerów w Comscore Ostatni taniec Magic Mike’a i Paramount nie podzielili się liczbami z rywalami w zeszły weekend 80 dla Brady’ego. Częścią wymówki w imieniu dystrybutorów jest to, że streamerzy, tacy jak Amazon i Netflix, nie udostępniają numerów swoich limitowanych wydań, dlaczego mielibyśmy to robić? Wiedza o wyglądzie to potęga: jeśli dystrybutorzy nie dzielą się między sobą szczegółowymi informacjami na temat kas, po prostu zapobiega to innym wspaniałym (lub mniej wspaniałym) manewrom na rynku. Istnieje obawa, że ​​​​media kasowe będą się porównywać Ostatni taniec Magic Mike’a do 39,1 mln $ 3-dniowego otwarcia filmu z 2012 roku i 12,8 mln $ 3-dniowego filmu z 2015 roku. Spójrz, trójka nie jest filmem Marvela, to kobieca trójka z serii dla dorosłych. Nawet jeśli film był pierwotnie pomyślany do kin i miał szeroką dystrybucję, prawa grawitacji w kasie przeważyłyby Ostatni taniec Magic Mike’a. Liczby kasowe mówią same za siebie: tak dostojny i odważny, jak Warners próbował wypuścić kinową premierę w Nowym Jorku i Los Angeles, DogmatOtwarcie w Święto Pracy 2020 w wysokości 9,3 mln USD było tak złe bez tych kapitałów kasowych, że zmusiło dystrybutorów do wycofania filmów, a Regal do ponownego zamknięcia do początku marca 2021 r. I to z liczbami, które nie były udostępniane. Więc niech zwycięży chłodniejsza głowa i podzielmy się inteligencją, chłopaki. NIE?

Warto przeczytać!  Bill Hader wyjaśnia, dlaczego 4. sezon „Barry” będzie ostatnim

******

Kolekcja 20th Century Fox Film Corp./Everett

Ponowne wydanie Paramount z okazji 25-lecia Tytaniczny jest na czwartym miejscu z 6,1 miliona dolarów po 2,7 miliona dolarów Piątek. Lokalizacje 3D tylko w 2464 kinach. Świetne wyjścia, duh z PostTrak Comscore/Screen Engine na poziomie 96% i 77% rekomendacji, skośny tłum kobiet na poziomie 63% i 57% w wieku od 18 do 34 lat. „Najwyraźniej dobry film na randkę dla widzów w każdym wieku” — mówi jeden z rywali. Różnorodność demonstracyjna to 52% rasy kaukaskiej, 29% latynosów i latynosów, 5% czarnoskórych i 14% azjatyckich/innych. Pic jest przeindeksowany na wybrzeżach, ale gra równomiernie w całym kraju z najlepszymi z nich AMC Empire i AMC Burbank. W tej chwili oczekuje się, że inny film Jamesa Camerona w kinach, Avatar: The Way of Water, pobije Tytaniczny z 7 milionów dolarów dziewiąty weekend, -38%.

Melrose Lot 80 dla Brady’ego jest 3 z 6,3 miliona dolarów drugi weekend, -50% i bieżąca suma 25,2 mln USD.

więcej…

PIĄTEK: Channing Tatum patrzy na kolejny debiut na pierwszym miejscu w swoim kanonie lutowych premier kinowych z wyreżyserowanym przez Warner Bros Stevenem Soderberghiem 3quelem Ostatni taniec Magic Mike’aktóre branża szacuje, że mieści się pomiędzy 9-11 mln USD w 1500 kinach. Warner Bros nie podaje liczb. Około piątku 4,3 miliona dolarów,w tym szacunkowa 1 milion dolarów zapowiedzi, które rozpoczęły się o 17:00 Zdjęcie jest skierowane wprost do kobiet podczas weekendu Super Bowl, kiedy kasa zwykle osiąga sukces.

Chociaż jest to drugi tytuł, który Warner Bros przechodzi z HBO Max na ekskluzywną premierę kinową — po New Line Domówka — istnieje wiele intryg dotyczących tego, jak daleko może zajść ten markowy film w limitowanej wersji 1500 lokalizacji. Na niskim końcu weekendowe otwarcie zdjęcia byłoby wyższe niż Wyjdź za mnie (7,9 miliona dolarów), uniwersalna komedia romantyczna Jennifer Lopez-Owen Wilson sprzed roku. Jeśli chodzi o high-end, threequel nie jest tak daleko od 3-dniowego (z 5-dniowego debiutu) poprzedniej części, Magiczny Mike XXL.

POWIĄZANY: Recenzja „Magic Mike’s Last Dance”: Channing Tatum i Salma Hayek wirują w drodze do nadającej się do użytku trzeciej części serii

Jak informowaliśmy wcześniej, warunki wynajmu były hojne dla wystawców na ich korzyść. Warners specjalnie wyselekcjonował teatry, które zarezerwował, unikając grania w dwóch w tej samej strefie, tworząc w ten sposób popyt. Chociaż istnieje przypuszczenie, że film, który kosztował wysokie 40 milionów dolarów, miał niski koszt P&A zaprojektowany dla filmu HBO Max, nie jest to prawdą w przypadku Warners, który dał filmowi solidny impuls kinowy znacznie na północ od 20 milionów dolarów. Krytycy wystawili trójce najgorsze recenzje z trzech zdjęć na Rotten Tomatoes 47% w porównaniu z 65% części 2 i 78% części pierwszej. Obecny wynik oglądalności na Rotten Tomatoes dla Ostatni taniec Magic Mike’a wynosi 77%.

Warto przeczytać!  Aktor Tiny Pretty Things Barton Cowperthwaite ujawnia, że ​​potrzebuje operacji guza mózgu wielkości cytryny, a jego kostiumy oferują swoje wsparcie

RelishMix informuje o tym Ostatni taniec Magic Mike’a ma świat mediów społecznościowych na TikTok, Facebooku, Instagramie i Twitterze ze 100,5 milionami obserwujących. „ Magiczny Mike kanały franczyzowe są promowane krzyżowo Magic Mike na żywoi zbliżają się do norm dla podgatunków dla tego gatunku musicalu, komedii, dramatu… Dodane przyrostowe godne uwagi wyświetlenia na TikTok zbliżają się do 1 miliarda, dodając ~ 8 milionów wyświetleń dziennie” – mówi organizacja zajmująca się statystykami mediów społecznościowych. Tatum promuje film wśród swoich 45,5 mln obserwujących, a Salma Hayek Pinault wśród swoich 26,5 mln obserwujących. RelishMix zauważył, że kanał YouTube Tatuma został użyty po raz pierwszy od dziesięciu lat do opublikowania zwiastuna Threequel.

POWIĄZANY: Zwiastun „Magic Mike’s Last Dance”: Channing Tatum udaje się do Londynu w filmie Stevena Soderbergha Franchise Ender dla Warner Bros

„Podczas konwoju Magiczny Mike jest pozytywny dla długoletnich fanów kultowej marki filmów, programu Vegas i reality show, pogawędki mieszają się z współczesnymi wątkami o zdrowiu, dobrym samopoczuciu, wzmiankach o procentowej zawartości tkanki tłuszczowej i przyszłości Channinga Tatuma w marce. Ponadto widzowie filmu zastanawiają się, czy to rzeczywiście ostatni taniec, czy drażnienie się z następną generacją Magiczny Mike,dodaje RelishMix.

Ponieważ film będzie wyświetlany w weekend, przedstawimy wyważoną ocenę.

Kolekcja dzięki uprzejmości Everetta

Reedycja Jamesa Camerona z okazji 25-lecia wytwórni Paramount Tytaniczny w 3D patrzy 2,85 miliona dolarów dzisiaj (w tym piątkowe premiery) w 2464 kinach i 3-dniowy 6,4 miliona dolarów na trzecim miejscu. Oczekuje się, że nagrodzony Oscarem film z 1997 roku plasuje się obecnie poniżej 20th Century Studios/Disney’s Avatar: Droga wody w 3065 kinach, w którym odbywa się dziewiąty weekend 6,5 miliona dolarów (-42%) po ok 1,6 miliona dolarów Piątek (-30%).

Czwarte miejsce należy do Paramount 80 dla Brady’ego który nadal sprzedaje bilety ze zniżką. Zdjęcie zakończyło swój pierwszy tydzień kwotą 18,9 miliona dolarów i wygląda na drugi piątek 1,7 miliona dolarów (-63%) w 3939 kinach i drugi weekend 5,6 miliona dolarów (-56%) i suma bieżąca do niedzieli EOD 24,5 miliona dolarów.

Universal „Zapukaj do kabiny”

Obrazy uniwersalne

Thriller M. Night Shyamalana produkcji Universal Zapukaj do chaty spotyka się w drugi piątek o godz 1,5 miliona dolarów (-72%) i drugi weekend ub 4,6 miliona dolarów (-67%) na bieżącą sumę 22,5 miliona dolarów. W tej chwili jest to większy spadek niż w drugi weekend Shyamalana Stary (-59%, 6,8 mln USD w drugi weekend). Zapukaj do chaty zakończył swój pierwszy tydzień z 17,8 milionami dolarów w Stanach Zjednoczonych.


Źródło