Marketing

OurX wprowadza spersonalizowaną platformę do pielęgnacji włosów teksturowanych

  • 6 czerwca, 2023
  • 5 min read
OurX wprowadza spersonalizowaną platformę do pielęgnacji włosów teksturowanych


Zainspirowana częściowo karierą w przemyśle muzycznym, w której pomagała celebrytom w inwestycjach w urodę, Ceci Kurzman stworzyła OurX, markę łączącą użytkowników z indywidualnymi procedurami pielęgnacji włosów teksturowanych.

Za pośrednictwem platformy użytkownicy będą mogli zamówić pielęgnację włosów. Jednak według założycieli wartość, jaką zapewniają, dotyczy mniej samych produktów, a bardziej edukacji i trzymania się za ręce, które OurX zapewnia podczas całego procesu zakupu. Wprowadzony na rynek 6 czerwca, Kurzman był współzałożycielem firmy wraz z CEO Meghan Maupin, założycielką przejętej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry Atolla. Firma, która prowadzi sprzedaż bezpośrednią do konsumenta, przeprowadziła rundę zalążkową prowadzoną przez Reign Ventures po zdobyciu „zorientowanych na misję” aniołów biznesu.

„Przyszłość [beauty] personalizacja to personalizacja w każdym punkcie kontaktu: w [product] instrukcje, zalecenia, to, co widzisz na stronie. To nie jest tylko jednorazowa formuła” – powiedział Maupin.

„Było wiele stereotypów lub uprzedzeń wokół tego, co [big beauty] pomyślał ten konsument. Zrozumieli, że ten konsument miał niskie dochody i że lubili wyłącznie rzeczy oparte na dziedzictwie” – powiedziała Kurzman, mówiąc o białej przestrzeni, którą widziała na rynku. „Ale jest to bardzo szeroka baza konsumentów, która nie jest zdefiniowana tylko przez teksturę ich włosów. Jest to konsument, który ma szeroki wachlarz zainteresowań i upodobań [they’re being pigeonholed]”.

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek cateringu kontraktowego będzie się rozwijał na stałym poziomie 2023-2030 | Compass Group PLC, United Enterprises Co. Ltd., Elior Group SA, Aramark Corporation

Cyfrowo natywni profesjonaliści z wykształceniem wyższym byli „zapomnianą grupą demograficzną” – powiedział Kurzman. Weszli w interakcje z markami takimi jak Peloton i Netflix, które są „bardzo skoncentrowane na zorientowaniu się na klienta i zaspokajaniu jego preferencji”. Tymczasem w teksturowanej przestrzeni włosów nie mieli takiej możliwości. „Oni nie kupują w CVS produktów do pielęgnacji skóry, ale właśnie tam muszą kupować produkty do pielęgnacji włosów” — powiedział Kurzman. OurX stara się zaoferować niestandardową alternatywę.

Użytkownicy OurX wypełniają obszerną ankietę, odpowiadając na pytania dotyczące ich włosów, skóry głowy, stylu życia oraz aktualnej rutyny i preferencji w zakresie pielęgnacji włosów. Następnie, oprócz otrzymania zalecanej rutyny produktowej, są one łączone z trenerem włosów. Schemat jest dopracowywany w czasie. Oczekuje się, że większość ludzi kupi schemat obejmujący 4-5 produktów, z produktami w cenie od 24 do 32 USD. Coaching jest wliczony w cenę abonamentu produktu. Trenerzy OurX to w dużej mierze doświadczeni styliści i właściciele salonów, choć w mieszance są również styliści celebryci, dermatolog i trycholog. „W miarę jak będziemy się rozwijać, podobnie będzie z naszym zespołem trenerskim, dzięki czemu możemy nadal oferować indywidualne wsparcie” — powiedział Kurzman.

Warto przeczytać!  Raport rynkowy krzemionki koloidalnej obejmuje przyszłe trendy z badaniami 2022-2029

Kurzman podkreślił, że firma jest nastawiona na wyniki. „Im więcej mamy danych, tym bardziej możemy je spersonalizować – w ten sam sposób, w jaki Twój kanał Spotify i kanał Netflix zaczynają bardziej Cię przypominać i stają się bardziej intuicyjne. Będziemy tak blisko klienta, zarówno jeśli chodzi o zestaw danych, który budujemy, jak i interwencję człowieka – to po części sztuka, po części nauka” – powiedziała.

Na przykład powiedziała: „Kiedy lepiej poznamy tego klienta, dowiemy się, że latem może zechce zacząć nosić strój ochronny. Więc zaczniemy ich rozgrzewać do tego w lutym. W czerwcu będą mieli przycięcie we właściwym czasie i wykonają odpowiednie kroki, aby się przygotować”.

Pomimo kariery Kurzmana współpracującej z celebrytami, OurX uruchamia się bez rzecznika. Ma to związek z nierealistycznymi oczekiwaniami celebrytów, powiedziała. „Bardzo rzadko można zobaczyć celebrytę [real] włosy w tej kategorii; mają niesamowicie utalentowanych, niesamowicie drogich ludzi, którzy dbają o to, aby ich włosy wyglądały [how it looks]. Ich [look] jest prawie niemożliwe do powtórzenia dla przeciętnego człowieka”.

Instagram marki zawiera garstkę wpływowych osób, które zostały wstępnie zaszczepione produktami marki. Według Maupina, strategia marketingowa firmy będzie stawiać na pierwszym miejscu organiczne kanały marketingowe i budowanie społeczności poprzez relacje, chociaż zostaną również wykorzystani influencerzy i „tradycyjne media cyfrowe”.

Warto przeczytać!  Kultywuj nowe tradycje związane z Dniem Matki dzięki roślinom cebulowym kwitnącym latem

„Wierzymy, że najlepszymi marketerami są ludzie, którzy wypróbowali OurX i mogą go autentycznie polecić” – powiedziała. „Tego rodzaju oddolna strategia trwa dłużej, ale buduje prawdziwe zaufanie”.

Jedna z wpływowych osób nakręciła film o swoich doświadczeniach z trenerem fryzur. Zgodnie z nagraniem, poprosiła trenera o radę, jak uzyskać to, czego chce od wizyty u fryzjera. Rada zadziałała. „To najlepsza fryzura, jaką kiedykolwiek miałam, bo dokładnie wiedziałam, o co prosić. To było tak, jakby trener włosów z OurX był tam w czasie rzeczywistym”. — stwierdza. Post TikTok ma ponad 3600 wyświetleń i prawie 400 polubień.


Źródło