Technologia

Overwatch 2 stycznia 24 pełne informacje o łatce i aktualizacjach

  • 24 stycznia, 2023
  • 4 min read
Overwatch 2 stycznia 24 pełne informacje o łatce i aktualizacjach


Jak Overwatch 2 drugi sezon rywalizacji dobiega końca, twórcy opublikowali małą poprawkę wyważającą, która wejdzie w życie we wtorek, 24 stycznia, o godzinie 13:00 CT.

Ta łatka koncentruje się na mniejszych poprawkach kilku bohaterów i konkretnych mechanikach, na które gracze narzekają. Wieprz, Sojourn i Kiriko to główne cele tej małej aktualizacji.

Overwatch 2 trzeci sezon rywalizacji powinien rozpocząć się na początku lutego i prawdopodobnie pojawi się wraz z kolejną znacznie większą łatką. Deweloperzy już zasugerowali kilka dużych ogólnych zmian, które nadejdą w przyszłym miesiącu.

Oto wszystkie zmiany, które nadejdą 24 stycznia Overwatch 2 skrawek.

Owzegarek 2 Informacje o łatce z 24 stycznia

Pirat drogowy

  • Chain Hook – Obrażenia od uderzenia zmniejszono z 30 do 5. Ostateczna pozycja wroga po pociągnięciu za hak jest teraz oddalona od Wieprza o cztery metry zamiast trzech.
  • Scrap Gun – Obrażenia na śrut zmniejszono z 6,6 do 6, czas regeneracji zmniejszono z 0,85 do 0,8 sekundy, czas przeładowania zmniejszono z dwóch do 1,75 sekundy, a maksymalną ilość amunicji zwiększono z pięciu do sześciu.

Te zmiany w Wieprzu znacznie osłabią potencjał bohatera do zabicia jednym strzałem po zahaczeniu wroga. Przed tą łatką obrażenia zadawane przez Hak na Łańcuchu oraz natychmiastowa kontynuacja Złomowego Pistoletu oznaczały, że większość bohaterów niebędących czołgami otrzymywała jeden strzał po tym, jak zostali zahaczeni.

Warto przeczytać!  Możliwa lista iPhone'ów kwalifikujących się do aktualizacji iOS 17

Teraz obrażenia zadawane przez rzeczywisty hak zostały zmniejszone do zaledwie pięciu PW, a cel znajdzie się nieco dalej od Wieprza.

Oznacza to, że wrogowie mają większe szanse na ucieczkę przed Wieprzem po tym, jak zostaną zahaczeni. Bohaterowie o dużej mobilności mogą być w stanie poruszać się w czasie, aby uniknąć kolejnego strzału i prawdopodobnie nie zginą od samego haka łańcuchowego.

Aby zrekompensować to poważne osłabienie niesławnej kombinacji haków, główna broń Wieprza dostała kilka niewielkich wzmocnień. Chociaż obrażenia zadawane na śrut zostały zmniejszone, wzmocnienia czasu przeładowania i odzyskiwania oznaczają, że Wieprz może teraz strzelać nieco szybciej. Zwiększenie amunicji jest również niewielkim wzmocnieniem.

Orisa

  • Wzmocnienie – Zmniejszono premię do zdrowia ze 125 do 75.

W tej łatce Orisa wprowadza tylko jedną bardzo małą poprawkę do swojej umiejętności Umocnienia. Zdolność została uznana za zbyt potężną z premią 125 PŻ oprócz innych korzyści, więc Orisa otrzymuje lekkie osłabienie. Nie będzie to wielka zmiana, ale gracze Orisa mogą chcieć uważniej obserwować swoje paski HP podczas korzystania z Fortyfikacji.

Warto przeczytać!  Jak zintegrować ChatGPT z kontem WhatsApp: przewodnik krok po kroku

Pobyt

  • Railgun – Przyrost energii nie jest już oparty na obrażeniach zadanych przez główną grzywnę, ale zamiast tego każdy główny ogień trafiony we wroga zapewnia teraz pięć energii. Obrażenia od ognia podstawowego na pocisk są zmniejszone z 10 do 9.

Gracze od dawna domagają się osłabienia działa Sojourn. To osłabienie skróci czas ładowania jej działa szynowego w prawie wszystkich okolicznościach.

Zwiększenie obrażeń Pobytu lub pancerz wrogów zostają anulowane wraz z tą zmianą. Strzały wzmocnione obrażeniami nadal będą dawały tylko pięć energii, a nawet jeśli trafi cele na przykład pancerzem lub kulą niezgody, nadal otrzymuje pięć energii na strzał. To zmienia jej karabin maszynowy w nieco wyjątkową broń.

Należy zauważyć, że informacje o łatce określają, że energia będzie teraz przyznawana tylko za trafienie wroga graczea nie tarcze wroga lub inne narzędzia. OW2 gracze mogą nadal być w stanie szybko naładować swoją broń szynową, ale to zmusza ich do wchodzenia w trudniejsze sytuacje, w których faktycznie stają twarzą w twarz z wrogami.

Kiriko

  • Uzdrawianie Ofudy – Wydłużono czas regeneracji z 0,85 do jednej sekundy.
Warto przeczytać!  Innowacje dla Indii: telefony funkcyjne Nokia z systemem UPI firmy HMD Global, będące efektem wielomiesięcznej pracy, wyjaśnia wiceprezes

To bardzo osłabia ogólną skuteczność leczenia Kiriko i jeszcze bardziej zmienia jej styl gry w bohatera wspierającego o podwójnym przeznaczeniu.

Każdy Ofuda nadal ma taką samą ilość leczenia, ale gracze muszą teraz dokładniej przemyśleć, w jaki sposób używają papierów, zamiast spamować swój główny ogień. Ponieważ regeneracja po użyciu trwa dłużej, gracze Kiriko muszą dokładniej przemyśleć, w jaki sposób kierują swoim leczeniem i mają możliwość częstszego używania ognia dodatkowego.

Kiriko była najlepszym wsparciem od czasu jej premiery, głównie ze względu na jej niesamowite obrażenia, ale jej leczenie również zostało złamane. Wraz z tą zmianą pułap umiejętności Kiriko powinien być nieco wyższy, a gracze powinni jeszcze bardziej skupić się na zadawaniu obrażeń.


Źródło