Rozrywka

Ożywienie do 65 milionów dolarów w weekend otwarcia po 7,5 miliona dolarów w czwartek – ostateczny termin

  • 19 maja, 2023
  • 5 min read
Ożywienie do 65 milionów dolarów w weekend otwarcia po 7,5 miliona dolarów w czwartek – ostateczny termin


PIĄTKOWE POPOŁUDNIE: Universal’s Szybki X zmierza drogą, którą miał jechać w USA, z a 27 milionów dolarów piątek w drodze do 65 milionów dolarów w 4046 lokalizacjach. Należy się tego spodziewać po franczyzie od dawna, zwłaszcza kontynuacji, która pojawi się szybko dwa lata po 2021 roku F9 (Otwarcie za 70 mln USD).

Szybki X’s Friday obejmuje czwartkowe zapowiedzi za 7,5 miliona dolarów. Ta liczba z piątku (plus podglądy) jest o 9% niższa niż w przypadku tego samego pierwszego dnia / czwartku F9 czyli 29,8 mln USD. Ten film już przeskoczył rekina i zabrał kilka szybkich lotów w kosmos? Co zrobić teraz? Dodaj Jasona Momoa jako głównego złego faceta do miksu. I jak już powiedziano, jeśli chodzi o zarabianie przez Unię na tej produkcji wartej ponad 300 milionów dolarów, wszystko zależy od zagranicy. International przez dwa dni zbliża się do 70 milionów dolarów. Z bieżącą sumą 37 milionów dolarów, Szybki X ogląda największy jak dotąd wybuch dla hollywoodzkiego tytułu studyjnego w Chinach.

Kolekcja dzięki uprzejmości Everetta

Disneya/Marvela Strażnicy Galaktyki vol. 3 w 4450 kinach szacuje się na 8,2 miliona dolarów w piątek na trzeci weekend 32,7 mln USD-46% dla bieżącej sumy 267,2 mln USD. To naprawdę dobry chwyt, biorąc pod uwagę, że Universal wziął wszystkie ekrany PLF i Imax. Ta kwota z trzeciego weekendu nie jest tak daleko GOTG234,6 mln USD (-47%) i 30% przed trzecią sesją GOTG25,1 mln USD (-40%).

Warto przeczytać!  Tygodniowy horoskop Koziorożca, 21-27 lipca 2024 r. przewiduje pozytywne wyniki | Astrologia

Oświetlenie/Uniwersalne/Nintendo Super Mario Bros w 3540 kinach oczekuje 2,2 miliona dolarów w piątek i siódmy weekend 9,5 miliona dolarów-25%, w sumie bieżącej 549 milionów dolarów.

Drugi weekend Focus Features Klub książki: Następny rozdział w 3513 kinach patrzy 3 miliony dolarów-55%, na czwartym miejscu za a 13,1 miliona dolarów dziesięciodniowe przyjęcie. Piątek to około 900 000 $.

Nowa Linia Powstanie Martwego Zła w 2173 kinach ogląda 630 000 $ w piątek i piąty weekend 2,2 miliona dolarów w 5. miejscu, -42%, i bieżąca cume do niedzieli 63,9 mln USD.

POPRZEDNI PIĄTEK: Universal’s Szybki X, w tym, co było wczesnym początkiem zapowiedzi franczyzy o godzinie 14:00, wywołało 7,5 miliona dolarów w numerach czwartkowych. Prognozy przewidują, że dziesiąty quel wyreżyserowany przez Louisa Leterriera zarobi w ten weekend ponad 60 milionów dolarów w Stanach, z większą ilością gazu za granicą na poziomie 235 milionów dolarów.

Jak układa się ostatnia noc: poprzednia F9 w 2021 roku ukazały się czwartkowe zapowiedzi o wartości 7,1 miliona dolarów po seansach, które rozpoczęły się o godzinie 19:00, co doprowadziło do otwarcia 70 milionów dolarów pierwszego lata w pełni ponownie otwartych kin z Covid.

Warto przeczytać!  Dzieci Jasona Sudeikisa w zabawny sposób psują jego występ w telewizji na żywo – wie

Najlepsze czwartkowe liczby franczyzy pochodzą z 2015 roku Wściekły 7 (15,8 mln USD, 147,1 mln USD w 3 dni) i 2017 Los wściekłych (10,4 mln USD, 98,7 mln USD w 3 dni). Przed świętem Dnia Pamięci 2013 r. Szybcy i Wściekli 6 zarobił 7,5 miliona dolarów z nocnych programów, które rozpoczęły się o 22:00, co dało łącznie 97,3 miliona dolarów w ciągu trzech dni i 117 milionów dolarów w ciągu czterech dni.

Szybki X osiąga obecnie 4048 kin w Ameryce Północnej.

POWIĄZANY: Vin Diesel mówi, że 12. film „Szybkich i wściekłych” „prawdopodobnie” powstanie

Nancy Tartaglione z Deadline będzie miała dziś rano więcej aktualizacji na froncie międzynarodowym, ale Szybki X, w którym występują nowicjusze w serialu, Jason Momoa i Brie Larson, miał już wielki dzień za granicą z 58,6 milionami dolarów. Do czwartku zarobił z Chin 25,7 mln USD, aw środę opublikował 32,9 mln USD z 38 rynków. Zdjęcie było numerem 1 na każdym terytorium, na którym zadebiutowało, w tym w Chinach, Francji, Niemczech i Korei.

RelishMix, organ zajmujący się mediami społecznościowymi, donosi: „Czy brak nocnych występów w talk-show złagodzi wpływ na Szybki X kampanię, a także deszczowy wyścig F1 we ​​Włoszech w ten weekend? Jako najbardziej solidna franczyza społecznościowa dla przygodowych filmów akcji, cyfrowe superstatystyki społecznościowe i poziomy świadomości w dziesiątym filmie osiągnęły poziom supermediów społecznościowych na poziomie 1,3 miliarda na Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie i TikToku łącznie. Podstawowe poziomy są powyżej historycznych norm. Ta kampania rozciąga się jeszcze dalej na Twitterze i TikToku, ponieważ poziomy wyświetleń są zrównoważone na różnych platformach – podobnie jak spot Big Game z Super Bowl 57, który odnotował wzrost o 94,1 miliona wyświetleń zwiastuna online w ciągu 24 godzin po meczu. ”

Warto przeczytać!  Shakira, Taylor Swift, Faceci w czerni? Coachella 2024 na wynos

Szybki XZasięg w mediach społecznościowych przed otwarciem jest poniżej Los wściekłych blisko 1,9 miliarda i odrobinę więcej F9to 1,29 miliarda.


Źródło