Podróże

P3 umieszcza system rezerwacji w centrum e-commerce w hotelach na targach HITEC 2023

  • 23 czerwca, 2023
  • 4 min read
P3 umieszcza system rezerwacji w centrum e-commerce w hotelach na targach HITEC 2023


Rozwiązania programowe P3 zapewniają głęboką integrację z systemami zarządzania obiektami Oracle Hospitality OPERA.

DUBLIN & DENVER – Operatorzy hoteli przy HITEC Toronto będą mieli okazję dowiedzieć się, w jaki sposób mogą zautomatyzować zadania, poprawić wrażenia gości i zwiększyć bezpośrednie przychody, umieszczając swój system rezerwacji w sercu swojego doświadczenia w handlu elektronicznym.

Firma z branży technologii hotelowych P3 zademonstruje, w jaki sposób funkcje, takie jak dostosowywanie treści, rezerwacja połączonych pokoi, płatności mobilne, sprzedaż dodatkowa, zameldowanie/wymeldowanie online oraz systemy kiosków samoobsługowych można bezproblemowo zintegrować z podróżą gości online.

Dyrektor naczelny P3 Phelim Pekaar powiedział, że oparte na chmurze systemy zarządzania obiektami z interfejsami API i platformami integracyjnymi oznaczają, że firmy takie jak P3 są w stanie zwiększać innowacyjność i budować rozwiązania w zakresie silników rezerwacyjnych, które spełniają potrzeby hotelarzy i na nowo definiują oczekiwania gości.

„Poziom dostosowania, który możemy wbudować w system rezerwacji w celu usprawnienia podróży gości, zmienił się dramatycznie w ostatnich latach” — powiedział Pekar. „To naprawdę leży u podstaw doświadczenia e-commerce w hotelach. Ulepszenie systemu rezerwacji i dodanie do niego nowej funkcjonalności było kiedyś koszmarem. Teraz jest to szybkie i łatwe — szczególnie, gdy jest oparte na chmurze. Interfejsy API w środowiskach takich jak Oracle Hospitality Integration Platform (OHIP) są otwarte dla wszystkich programistów, więc wystarczy współpracować z firmami eksperckimi, które wiedzą, jak zapewnić to, czego potrzebują hotele. Jest to wygodniejsze i wiąże się również z oszczędnością kosztów”.

Rozwiązania programowe P3 zapewniają głęboką integrację z Wyrocznia Gościnność Systemy zarządzania nieruchomościami OPERA. W zeszłym miesiącu firma wdrożyła nowy, dostosowany system rezerwacji we wszystkich obiektach Omni Hotels & Resorts, który poprawił projekt UX/UI i zintegrował płatności, a także ulepszył funkcjonalność online programu lojalnościowego dla gości Omni. Członkowie mogą teraz spersonalizować swoje preferencje pobytowe, przeglądać swoje postępy w kierunku bezpłatnych noclegów i łatwiej rezerwować pobyty w nagrodę.

Warto przeczytać!  75 ulubionych miejsc docelowych w USA (według stanu)

Od czasu współpracy z Omni Hotels & Resorts, P3 odnotowało duże zapotrzebowanie ze strony hotelarzy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie na rozwiązania do obsługi rezerwacji zintegrowane z OPERA, które odzwierciedlają ich markę i zapewniają większą personalizację i funkcjonalność dla gości. W wyniku tego rosnącego popytu firma P3 rozszerzyła ostatnio swoją działalność na Stany Zjednoczone, otwierając nowe biuro w Kolorado, aby zapewnić dedykowane wsparcie tym klientom i dalej rozwijać działalność w Ameryce Północnej.

Ponieważ zbliża się HITEC Toronto, P3 współpracuje z wieloma kanadyjskimi hotelami, w tym Epik Collection, Entourage Resort, Le Bonne Entente, Elora Mill, The Inn at Fortune Bay, Chateau Bromont, i inni. Te hotele są teraz częścią społeczności innych globalnych grup hotelowych korzystających z OPERA wraz z P3. Ułatwia to bezproblemową integrację ich systemu rezerwacji i platformy e-commerce z ich systemem zarządzania obiektami, a także daje im dostęp do ciągłego procesu rozwoju współdzielonego z większą bazą podobnie myślących klientów.

P3 zaprezentuje swoje systemy rezerwacyjne, systemy odprawy/wymeldowania online oraz kioski na targach HITEC 2023 w Toronto, w dniach 26-29 czerwca 2023 r.

Vicky jest współzałożycielką TravelDailyNews Media Network, w której jest m.in Redaktor naczelny. Odpowiada również za bieżącą działalność operacyjną i politykę finansową. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania biznesem turystycznym na Uniwersytecie Technicznym w Atenach oraz tytuł magistra administracji biznesowej (MBA) na Uniwersytecie Walijskim.

Ma wieloletnie doświadczenie akademickie i przemysłowe w branży turystycznej. Jest autorką/redaktorem wielu artykułów w różnych magazynach turystycznych.




Źródło