Paramount + z ustaloną datą premiery Showtime, aplikacja Showtime do zamknięcia – Różnorodność
Paramount Global
To początek końca Showtime jako samodzielnej marki.
Paramount Global uruchomi nowo zintegrowaną usługę Paramount+ With Showtime w Stanach Zjednoczonych 27 czerwca, ustanawiając ją jako najwyższej klasy produkt firmy do przesyłania strumieniowego bez reklam. Jak wcześniej ogłoszono, plan Paramount + With Showtime będzie kosztował 11,99 USD miesięcznie – o 17% więcej niż 9,99 USD miesięcznie, ale wciąż mniej niż standardowe pakiety bez reklam od rywali, takich jak Warner Bros. Discovery’s Max (z domu HBO Max) i Netflix.
Jednocześnie cena planu Paramount+ Essential (bez Showtime) wzrośnie z 4,99 USD do 5,99 USD miesięcznie.
Do końca roku firma planuje zrezygnować z aplikacji Showtime i zmienić markę linearnego kanału płatnej telewizji premium, aby „dostarczać wyróżniającą się usługę premium z hitowymi oryginałami w kanałach linearnych i streamingowych – jako pierwszy w pełni integrujący treści streamingowe i linearne w ten sposób. ”.
„Tego lata Paramount+ oficjalnie stanie się domem transmisji strumieniowej dla Showtime, jeszcze bardziej zwiększając naszą przewagę w oferowaniu kompleksowych usług dla gospodarstw domowych” — powiedział w oświadczeniu Tom Ryan, prezes i dyrektor generalny Paramount Streaming. „Dzięki integracji oferty premium Showtime i cieszącego się uznaniem krytyków portfolio usługi z i tak już szeroką i popularną ofertą usługi, a wszystko to w konkurencyjnej cenie, umocnimy Paramount+ jako kamień węgielny w transmisji strumieniowej”.
Zjednoczenie Paramount+ i Showtime ma na celu uczynienie planu najwyższego poziomu jeszcze bardziej atrakcyjnym i wciągającym, ponieważ konkurencja nadal kwitnie w świecie transmisji strumieniowych. Ogłoszenie wstępnej premiery Paramount+ with Showtime ma miejsce, gdy WBD ma wypuścić Max 23 maja (połączenie HBO Max i Discovery+); W międzyczasie Disney planuje wprowadzić zintegrowane doświadczenie dla Disney + i Hulu później w 2023 roku.
Ujednolicona usługa Paramount+ With Showtime obejmuje oryginalne produkcje Showtime, takie jak nominowane do nagrody Emmy „Yellowjackets”, „Dexter”, „Your Honor”, „Billions”, „George & Tammy” i „The Chi”, a także projekty non-fiction, w tym „ Terapia par” i zdobywca nagrody Peabody „Musimy porozmawiać o Cosbym”.
Zostanie to połączone z ofertą Paramount+, która obejmuje franczyzy, w tym uniwersum Taylora Sheridana („1923” i „Tulsa King”), Star Trek, SpongeBob SquareParnts i „RuPaul’s Drag Race”, a także filmy takie jak „Top Gun” i „Scream”. ” oraz serie biblioteczne, w tym „NCIS” i „PAW Patrol”. Ponadto Paramount+ oferuje wydarzenia na żywo i wydarzenia sportowe — w tym NFL — za pośrednictwem lokalnych stacji CBS, a także tysiące ekskluzywnych meczów piłki nożnej rocznie organizowanych przez Ligę Mistrzów UEFA.
„Od „Yellowjackets” po „Wysoki Sądzie”, Showtime jest domem dla dużych, ekskluzywnych, wyrafinowanych seriali, które teraz zostaną uzupełnione obszernymi, przebojowymi oryginałami i filmami w zgodzie z Paramount+ i Showtime” — powiedział Chris McCarthy, prezes i dyrektor generalny, Showtime/MTV Entertainment Studios i Paramount Media Networks. „Razem Paramount+ i Showtime zapewnią naszym konsumentom znacznie bardziej satysfakcjonujące wrażenia dzięki naszemu ogromnemu zestawowi unikalnych oryginałów i bogatej bibliotece kultowych programów i hitów filmowych”.