Marketing

Partner OpenFortune i Voodoo oferuje codzienne nagrody w wysokości do 15 000 $

  • 7 czerwca, 2023
  • 4 min read
Partner OpenFortune i Voodoo oferuje codzienne nagrody w wysokości do 15 000 $



NOWY JORK

,

7 czerwca 2023 r

/PRNewswire/ —

mediów OpenFortune


jedna z najszybciej rozwijających się firm medialnych, która dostarcza kreatywne reklamy za pomocą ciasteczek z wróżbą w 47 000 restauracji w całych Stanach Zjednoczonych, nawiązała współpracę z Voodoo, wiodącą platformą gier, w innowacyjnej współpracy z aplikacją Blitz, dając graczom szansę na codzienne wygranie nagród o wartości nawet Do

15 000 $

.

Ciasteczka z wróżbą OpenFortune Blitz

Ciasteczka z wróżbą od dawna zajmują szczególne miejsce w sercach konsumentów, dostarczając wiadomości o bogactwie, dobrobycie i oferując wgląd w przyszłość. Teraz OpenFortune i Blitz App są gotowe, aby ulepszyć to doświadczenie, dodając zabawne, interaktywne elementy gier. Dzięki temu partnerstwu ciasteczka z wróżbą marki Blitz będą dystrybuowane do restauracji i toreb dostawczych w całych Stanach Zjednoczonych, działając jako brama dla konsumentów do wyjątkowego interaktywnego doświadczenia.

Blitz to popularna aplikacja do rywalizacji w grach, która oferuje codzienne nagrody pieniężne użytkownikom, którzy mogą wygrać prawdziwe pieniądze, grając w gry takie jak Solitaire, Bingo, Pool, Helix Jump, Ball Blast i Blackjack.

Markowe ciasteczka z wróżbą będą po jednej stronie przedstawiały kolorową grafikę skoncentrowaną na Blitz, a po drugiej tradycyjne fortuny inspirowane bogactwem i szczęśliwe liczby. Kod QR na kuponie zachęca graczy do skanowania w poszukiwaniu szansy na odebranie i wygranie prawdziwych nagród pieniężnych za pośrednictwem aplikacji.

Warto przeczytać!  Jak przejrzyste są Twoje wydatki marketingowe?

„Wierzymy, że reklama powinna być mile widzianym doświadczeniem, a nie przeszkodą. Współpracując z Blitz App, możemy angażować konsumentów i rezonować z nimi w sposób, w jaki tradycyjne media po prostu nie mogą” – powiedział

Matta Williamsa

, dyrektor ds. plików cookie, OpenFortune. „Jesteśmy dumni, że możemy być pionierami tego połączenia reklamy i gier oraz wnieść jeszcze więcej radości i emocji do ogólnego doświadczenia z ciastkami z wróżbą”.

Integrując się z tradycyjnym ciasteczkiem z wróżbą, Blitz kontynuuje swoją misję dostarczania wyjątkowych wrażeń w grach, które urzekają i zaskakują użytkowników, oferując niezapomnianą podróż, która łączy świat fizyczny i cyfrowy.

„Cieszymy się, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z OpenFortune, dodając mieszankę zabawy i kreatywności do naszej strategii marketingowej. Ta współpraca umożliwia nam odkrywanie nowych możliwości i angażowanie użytkowników w świeży i zabawny sposób. Poprzez włączenie elementów gier do reklamy, Naszym celem jest tworzenie urzekających chwil, które naprawdę łączą się z naszymi użytkownikami. Razem z OpenFortune wyruszamy w ekscytującą podróż, w której emocje związane z grami spotykają się z radością ciasteczek z wróżbą, zapewniając wszystkim wyjątkowe i przyjemne wrażenia” – powiedział Pierre-Olivier Corvol, dyrektor generalny Blitza.

Warto przeczytać!  Jak zostałem: Richard George, partner zarządzający Wavemaker UK

Zachwycając szerszą publiczność emocjami związanymi z grami, te ciasteczka z wróżbą zapewniają zupełnie nowy poziom zaangażowania konsumentów.

Informacje o mediach OpenFortune

OpenFortune Media to platforma medialna, która łączy marki z konsumentami na dużą skalę – za pomocą ciasteczek z wróżbą. Markowe ciasteczka z wróżbą naszych klientów są dystrybuowane do ponad 47 000 restauracji i platform dostawczych w całym kraju. Dzięki naszej sieci masowej dystrybucji i wyrafinowanym możliwościom targetowania, OpenFortune dociera do rąk, serc i umysłów nawet

135 mln

konsumentów co miesiąc. Optymizm, kreatywność i tradycja są podstawą OpenFortune.

Kontakt prasowy:

Nicole Christopoul

Dyrektor ds. Zintegrowanego Marketingu i Komunikacji

Nicolec@openfortune.com

openfortune.com (PRNewsfoto/OpenFortune)

Cision
Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:

ŹRÓDŁO OpenFortune


Źródło