Marketing

Partnerstwo pomiędzy URI i MikeWorldWide zapewnia wyjątkowe możliwości praktyk studenckich – Rhody Today

  • 27 lutego, 2023
  • 4 min read
Partnerstwo pomiędzy URI i MikeWorldWide zapewnia wyjątkowe możliwości praktyk studenckich – Rhody Today


KINGSTON, RI — 27 lutego 2023 r. — Nowe partnerstwo między Harrington School of Communication and Media Uniwersytetu Rhode Island a MikeWorldWide, wiodącą globalną firmą public relations, zapewnia studentom Harrington rzeczywiste doświadczenie w zakresie strategii i analiz mediów społecznościowych.

Dzięki partnerstwu studenci z Laboratorium Badań nad Mediami Społecznymi w Harrington pracują jako rozszerzenie zespołu analitycznego i analitycznego MikeWorldWide, jednocześnie otrzymując wskazówki i wsparcie od członka wydziału URI Joon Kyoung Kim, adiunkta public relations, który bada wykorzystanie mediów społecznościowych w organizacji. Studenci przechodzą pełne szkolenie w zakresie zastrzeżonych narzędzi i procesów MWW, a jednocześnie otrzymują wynagrodzenie za wkład w połączenie pracy dla klienta i nowej działalności biznesowej dla firmy.

Ammina Kothari, dyrektor Harrington School, mówi, że celem partnerstwa jest zapewnienie studentom krytycznego doświadczenia podczas ponownego wyobrażenia sobie stażu.

„Współpraca z MWW i naszym laboratorium badawczym mediów społecznościowych pomoże wypełnić lukę między teorią a praktyką dla studentów rozważających karierę w komunikacji” – powiedział Kothari. „Dzięki pojawieniu się pracy hybrydowej i zdalnej osoby uczęszczające na studia mogą teraz autentycznie i znacząco wnosić wkład w profesjonalną siłę roboczą, a następnie podejmować świadome decyzje dotyczące kierunków studiów i planowania przyszłości. Jesteśmy wdzięczni zespołowi MikeWorldWide za stworzenie tak znaczącej możliwości dla naszych uczniów”.

Warto przeczytać!  Świeża lemoniada Roya - diabelska rodzinna przygoda

Bret Werner, prezes MWW i absolwent studiów nad komunikacją URI, mówi, że nie może się doczekać pracy ze studentami URI i ich spostrzeżeń.

„Dzisiejsi najbardziej utalentowani studenci posiadają wiedzę i doświadczenie, do których nasza branża musi mieć dostęp już teraz” — powiedział Werner, który zasiada również w radzie doradczej Harrington School. „MWW odkrywa na nowo tradycyjne doświadczenie stażowe, aby zapewnić młodym talentom ścieżkę wstępu do PR na bardzo konkurencyjnym rynku, a także wykorzystać poszerzający się wachlarz umiejętności i spostrzeżeń pokolenia Z przygotowujących się do wejścia na rynek pracy dla naszych klientów”.

Pierwsza kohorta studentów Social Media Research Lab, w skład której wchodzi trzech studentów i jeden doktorant, pracujących do 20 godzin tygodniowo, rozpoczęła już pracę z MWW. Projekty obejmują czyszczenie i kodowanie danych, wykrywanie trendów, przeprowadzanie audytów mediów, monitoring społeczny i badania konkurencji.

„Przez cały czas pracy w MWW mogłem dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby pomóc markom dostosować się do ciągle zmieniających się trendów rynkowych poprzez badania i analizę danych” — powiedział Gianni Martira, student pierwszego roku i członek MWW- Zespół Social Media Research Lab z Exeter. „Nauczyłem się korzystać z różnych narzędzi specyficznych dla sfery badań rynku, a także nawiązałem po drodze wiele świetnych relacji. Nauczyłem się tak wiele i cieszę się, że mogę dalej poszerzać swoją wiedzę dzięki tak wspaniałemu programowi”.

Warto przeczytać!  Giełda dzisiaj: Wall Street notuje wzrosty i dodaje do swojego wielkiego rajdu po raportach zysków

„Praca jako członek Social Media Research Lab pozwoliła mi wejść na nowe terytorium jako komuś, kto jest głównym naukowcem w dziedzinie komunikacji” — dodał Juan Porres ’23, z Cranston. „Pozwoliło mi to poznać PR/marketingową stronę branży. Nauczyłem się tak wiele i jestem entuzjastycznie nastawiony do możliwości, jakie to doświadczenie może mi przynieść”.

Kothari mówi, że partnerstwo MWW jest zgodne z wizją i misją Social Media Research Lab, która polega na stworzeniu przestrzeni, w której uczniowie stosują umiejętności zdobyte w klasie w prawdziwym świecie. Ma nadzieję, że będzie to pierwsze z wielu partnerstw z innymi firmami — zwłaszcza z mniejszymi firmami, które mogą nie mieć środków na samodzielne prowadzenie pełnych kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

„Laboratorium to świetne źródło nauczania, ale możemy też świadczyć usługi” — powiedział Kothari. „Wiele firm wymaga przeprowadzenia tego typu badań, a jako szkoła komunikacji i mediów widzimy, że odgrywamy również rolę w szerszej społeczności”.

Na razie Kothari powiedziała, że ​​cieszy się, że MWW jest inauguracyjnym partnerem korporacyjnym laboratorium.

„Mamy szczęście, że mamy tak wybitnych absolwentów, którzy chcą z nami pracować przy tworzeniu tak ekscytujących możliwości” – powiedział Kothari. „Dla naszych uczniów wejście na rynek pracy, którzy już pracowali ramię w ramię z renomowanymi profesjonalistami z branży, jest ogromną korzyścią dla nich i dla Harrington School”.

Warto przeczytać!  Liderzy twierdzą, że „rynek zdecydował” w sprawie najlepszego koszyka energetycznego dla Australii


Źródło