Partnerstwo pomiędzy URI i MikeWorldWide zapewnia wyjątkowe możliwości praktyk studenckich – Rhody Today
KINGSTON, RI — 27 lutego 2023 r. — Nowe partnerstwo między Harrington School of Communication and Media Uniwersytetu Rhode Island a MikeWorldWide, wiodącą globalną firmą public relations, zapewnia studentom Harrington rzeczywiste doświadczenie w zakresie strategii i analiz mediów społecznościowych.
Dzięki partnerstwu studenci z Laboratorium Badań nad Mediami Społecznymi w Harrington pracują jako rozszerzenie zespołu analitycznego i analitycznego MikeWorldWide, jednocześnie otrzymując wskazówki i wsparcie od członka wydziału URI Joon Kyoung Kim, adiunkta public relations, który bada wykorzystanie mediów społecznościowych w organizacji. Studenci przechodzą pełne szkolenie w zakresie zastrzeżonych narzędzi i procesów MWW, a jednocześnie otrzymują wynagrodzenie za wkład w połączenie pracy dla klienta i nowej działalności biznesowej dla firmy.
Ammina Kothari, dyrektor Harrington School, mówi, że celem partnerstwa jest zapewnienie studentom krytycznego doświadczenia podczas ponownego wyobrażenia sobie stażu.
„Współpraca z MWW i naszym laboratorium badawczym mediów społecznościowych pomoże wypełnić lukę między teorią a praktyką dla studentów rozważających karierę w komunikacji” – powiedział Kothari. „Dzięki pojawieniu się pracy hybrydowej i zdalnej osoby uczęszczające na studia mogą teraz autentycznie i znacząco wnosić wkład w profesjonalną siłę roboczą, a następnie podejmować świadome decyzje dotyczące kierunków studiów i planowania przyszłości. Jesteśmy wdzięczni zespołowi MikeWorldWide za stworzenie tak znaczącej możliwości dla naszych uczniów”.
Bret Werner, prezes MWW i absolwent studiów nad komunikacją URI, mówi, że nie może się doczekać pracy ze studentami URI i ich spostrzeżeń.
„Dzisiejsi najbardziej utalentowani studenci posiadają wiedzę i doświadczenie, do których nasza branża musi mieć dostęp już teraz” — powiedział Werner, który zasiada również w radzie doradczej Harrington School. „MWW odkrywa na nowo tradycyjne doświadczenie stażowe, aby zapewnić młodym talentom ścieżkę wstępu do PR na bardzo konkurencyjnym rynku, a także wykorzystać poszerzający się wachlarz umiejętności i spostrzeżeń pokolenia Z przygotowujących się do wejścia na rynek pracy dla naszych klientów”.
Pierwsza kohorta studentów Social Media Research Lab, w skład której wchodzi trzech studentów i jeden doktorant, pracujących do 20 godzin tygodniowo, rozpoczęła już pracę z MWW. Projekty obejmują czyszczenie i kodowanie danych, wykrywanie trendów, przeprowadzanie audytów mediów, monitoring społeczny i badania konkurencji.
„Przez cały czas pracy w MWW mogłem dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby pomóc markom dostosować się do ciągle zmieniających się trendów rynkowych poprzez badania i analizę danych” — powiedział Gianni Martira, student pierwszego roku i członek MWW- Zespół Social Media Research Lab z Exeter. „Nauczyłem się korzystać z różnych narzędzi specyficznych dla sfery badań rynku, a także nawiązałem po drodze wiele świetnych relacji. Nauczyłem się tak wiele i cieszę się, że mogę dalej poszerzać swoją wiedzę dzięki tak wspaniałemu programowi”.
„Praca jako członek Social Media Research Lab pozwoliła mi wejść na nowe terytorium jako komuś, kto jest głównym naukowcem w dziedzinie komunikacji” — dodał Juan Porres ’23, z Cranston. „Pozwoliło mi to poznać PR/marketingową stronę branży. Nauczyłem się tak wiele i jestem entuzjastycznie nastawiony do możliwości, jakie to doświadczenie może mi przynieść”.
Kothari mówi, że partnerstwo MWW jest zgodne z wizją i misją Social Media Research Lab, która polega na stworzeniu przestrzeni, w której uczniowie stosują umiejętności zdobyte w klasie w prawdziwym świecie. Ma nadzieję, że będzie to pierwsze z wielu partnerstw z innymi firmami — zwłaszcza z mniejszymi firmami, które mogą nie mieć środków na samodzielne prowadzenie pełnych kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
„Laboratorium to świetne źródło nauczania, ale możemy też świadczyć usługi” — powiedział Kothari. „Wiele firm wymaga przeprowadzenia tego typu badań, a jako szkoła komunikacji i mediów widzimy, że odgrywamy również rolę w szerszej społeczności”.
Na razie Kothari powiedziała, że cieszy się, że MWW jest inauguracyjnym partnerem korporacyjnym laboratorium.
„Mamy szczęście, że mamy tak wybitnych absolwentów, którzy chcą z nami pracować przy tworzeniu tak ekscytujących możliwości” – powiedział Kothari. „Dla naszych uczniów wejście na rynek pracy, którzy już pracowali ramię w ramię z renomowanymi profesjonalistami z branży, jest ogromną korzyścią dla nich i dla Harrington School”.