Pasażer IndiGo otrzymał uszkodzony bagaż, linia lotnicza „przeprasza za spowodowane niedogodności” | Trendy
![Pasażer IndiGo otrzymał uszkodzony bagaż, linia lotnicza „przeprasza za spowodowane niedogodności” | Trendy](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/indigo-damaged-luggage-airline-viral_1711421803930_1711421812314-770x470.jpg)
Pasażerowie linii IndiGo dzielą się ostatnio w mediach społecznościowych swoimi nieprzyjemnymi doświadczeniami. Do takich incydentów zalicza się znajdowanie karaluchów podczas lotów i umieszczanie siedzeń bez poduszek na pokładach samolotów. Teraz kobieta, która niedawno podróżowała liniami IndiGo, udała się do linii X, aby wyrazić swoje niezadowolenie z sposobu, w jaki linia lotnicza obsługuje jej bagaż na pokładzie X.
„Drogie IndiGo. Dziękuję za zaopiekowanie się moim bagażem” – napisała Shrankhla Srivastava, udostępniając zdjęcie swojej torby na X.
Na zdjęciu widać pęknięcie niebieskiej torby, z którą podróżował Srivastava.
Spójrzcie na post udostępniony przez pasażera IndiGo poniżej:
Post szybko przyciągnął uwagę IndiGo, która napisała, że „żałuje spowodowanych niedogodności”. Linia lotnicza obiecała także „nawiązać z nią kontakt”. „Witamy, szczerze żałujemy zaistniałych niedogodności. Prosimy, daj nam trochę czasu na sprawdzenie. Skontaktujemy się z Tobą” – napisało IndiGo w komentarzach.
Tutaj możesz przeczytać, co ludzie powiedzieli na temat tego zdarzenia:
„Zmieniłem torbę na miękką, ponieważ podróżuję co tydzień. Mam pytanie. Jeśli natraficie na jakąś rekomendację dotyczącą twardej torby, która nie pęknie przy nieostrożnym obchodzeniu się, proszę o pomoc” – napisała jedna z osób.
Inny dodał: „Miałem to samo z bagażem”.
„To samo stało się z moją torbą. Miałem taką samą torbę. Spawałem włóknem i było dobrze” – napisała trzecia.
Czwarty skomentował: „Proszę skontaktować się z ich zespołem obsługi klienta na lotnisku, na którym wylądowaliście, i natychmiast złożyć skargę. W przeciwnym razie odmówią wypłaty odszkodowania, twierdząc, że nie złożyłeś oficjalnej skargi. Nie odchodź, dopóki oni tego nie zrobią. Zrób zdjęcia torby, najlepiej na pasku bagażowym, gdzie na ekranie będą widoczne także szczegóły lotu.”
Użytkownik X kontynuował: „Trzymaj przywieszkę bagażową pod ręką. Miałem to samo w przypadku Vistary, ale ponieważ miałem przy sobie kartę gwarancyjną na walizkę, mogłem uzyskać zwrot pieniędzy równy cenie rynkowej podobnej walizki na Amazon. Musiałem spędzić półtorej godziny na lotnisku i nie wyszedłem, dopóki pracownicy obsługi klienta nie podjęli działań. Spróbują zapewnić marną sumę około 1 tys., aby skłonić Cię do odejścia, ale warto będzie to wytrzymać i uzyskać godziwą rekompensatę.
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata