Pasażerowie lotu LATAM Airlines, którzy nagle zanurkowali po zjedzeniu na lotnisku pojedynczego cheeseburgera McDonald’s
![Pasażerowie lotu LATAM Airlines, którzy nagle zanurkowali po zjedzeniu na lotnisku pojedynczego cheeseburgera McDonald’s](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/lucas-ellwood-passenger-flight-passengers-78241513-770x470.jpg)
Nie podobało im się to.
Przerażeni pasażerowie Boeinga, którzy nagle zanurkowali, raniąc dziesiątki osób, oskarżyli linię lotniczą o ignorowanie ich przez kilka godzin po strasznym locie i zaoferowanie jedynie cheeseburgera McDonald’s.
Ponad 200 pasażerów lotu LA800 linii LATAM Airlines zostało nakarmionych niezbyt szczęśliwym posiłkiem po wylądowaniu w poniedziałek w Auckland w Nowej Zelandii, a następnie nie podano im niczego innego aż do co najmniej 2 w nocy, kiedy w końcu zostali przewiezieni na noc do lokalnych hoteli. niektórzy poskarżyli się New Zealand Herald.
„To po prostu śmieszne, tak bardzo zdezorganizowane po tym, przez co przeszliśmy” – powiedział Thais Iwamoto (26 l.) z Sydney w Australii.
„Wypadki się zdarzają, ale sposób, w jaki nas traktują, nie jest taki, jaki powinien być”.
Pomimo szoku lotnicy powiedzieli, że zostali zignorowani, ponieważ załogi zajęły się jedynie 50 rannymi – co najmniej jednym poważnie – gdy nieokreślone „zdarzenie techniczne” spowodowało, że Boeing 787 nagle gwałtownie spadł, w wyniku czego część pokładu uderzyła w sufit.
Jedna z kobiet twierdziła, że musiała wkroczyć i pomóc współpasażerowi, który złamał dwa żebra i zranił się w ramię, ponieważ ranna kobieta nie mówiła po angielsku, a linie lotnicze LATAM Airlines nie miały tłumaczy.
„Wszyscy przeżyliśmy traumę i musieliśmy znaleźć siłę, aby pomóc ludziom” – powiedziała Clara Azevedo, 28 lat.
„Ale to nie jest nasz obowiązek, tylko LATAM, ale oni nic nie zrobili” – powiedziała.
„To bardzo frustrujące”.
Inni uczestnicy burzliwego lotu twierdzili, że po przybyciu do Nowej Zelandii zostali pozostawieni bez jasnych instrukcji od chilijskich linii lotniczych – nawet po tym, jak urzędnicy obiecali zapewnić im nocleg i zarezerwować innym lot do miejsca docelowego, jakim jest Santiago w Chile. .
„Potwierdzają również swoje zaangażowanie w bezpieczeństwo jako bezkompromisową wartość w ramach standardów operacyjnych” – stwierdziła linia lotnicza.
Według „The Herald” wysłał także e-mail do pasażerów lotu LA800, oferując im zwrot wszelkich wydatków poniesionych w czasie kryzysu.
„Jesteśmy zaangażowani i naszym najwyższym priorytetem jest pomoc wszystkim naszym pasażerom” – napisali przedstawiciele linii lotniczych w e-mailu otrzymanym przez „Herald”.
„Chcemy Cię zapewnić, że jesteśmy tutaj, aby Cię wspierać”.
Jednak według „Herald” linia lotnicza nie zgodziła się jeszcze na zwrot kosztów przelotu.
„The Post” zwrócił się także do linii lotniczych LATAM Airlines z prośbą o komentarz.
Nie jest jasne, co było przyczyną nagłego spadku samolotu w poniedziałek.
Komisja Badania Wypadków Transportowych Nowej Zelandii ogłosiła we wtorek, że przejmuje rejestrator rozmów w kokpicie i rejestrator parametrów lotu, aby pomóc w zbadaniu najnowszego problemu, który wydarzył się w odrzutowcu Boeinga.
Agencja stwierdziła, że pomaga władzom Chile, na których spoczywa ostateczna odpowiedzialność za przeprowadzenie dochodzenia, ponieważ krajowe linie lotnicze znajdowały się w tym czasie w międzynarodowej przestrzeni powietrznej.
Lot trwał około godziny poza Auckland z Sydney, kiedy „nagle samolot po prostu spadł z nieba” – powiedział pasażer Brian Jokat nowozelandzkiemu serwisowi informacyjnemu Stuff.
Nagłe szarpnięcie spowodowało, że pasażerowie i stewardessy, które nie miały zapiętych pasów bezpieczeństwa, wyleciały przez kabinę – twierdzą osoby na pokładzie.
Film opublikowany w Internecie z lotu pokazało również jedną osobę leżącą nieprzytomną pośrodku przejścia, podczas gdy inni trzymali się za głowy w wyrazie bólu i szoku.
Trzynaście osób przewieziono do lokalnego szpitala, ale większość wkrótce potem wypisano do domu, a tylko jeden pasażer i jeden członek załogi wymagał dodatkowej opieki, „ale bez zagrożenia życia”.
Według „The Herald” we wtorek w szpitalu przebywało zaledwie czterech pasażerów.