Marketing

PCI Hosts PCI Partnership Summit, podkreślając kluczowe trendy w branży poligraficznej i pocztowej

  • 17 marca, 2023
  • 5 min read
PCI Hosts PCI Partnership Summit, podkreślając kluczowe trendy w branży poligraficznej i pocztowej


Seria PCI Partnership Summit wspiera misję PCI, umożliwiając liderom marek płynne poruszanie się po ich wysiłkach związanych z drukiem, pocztą, realizacją zamówień i marketingiem. Zespół wykonawczy PCI od lewej do prawej: wiceprezes ds. rozwoju głównych klientów Henry Herrera; starszy wiceprezes ds. obsługi klienta Tom Roberts; wiceprezes wykonawczy i dyrektor finansowy Dennis R. Garcia; dyrektor operacyjny Chris Diaz; prezes i dyrektor generalny Ismael Diaz; oraz dyrektor ds. informacji Brian McGrath.

Sesja jest równoległa do strategicznego dostosowania z najnowszymi trendami i zmianami kształtującymi branżę

WESTON, Floryda — Postal Center International (PCI™), wiodący partner w zakresie druku, poczty, realizacji zamówień, oznakowania i rozwiązań marketingowych, ogłosił dziś podsumowanie spostrzeżeń i danych opublikowanych podczas dorocznego szczytu partnerskiego PCI, który odbył się w dniach 8-10 marca, 2023. Tegoroczna edycja sygnowanej przez firmę serii głośników odbyła się na Florydzie w Seminole Hard Rock Hotel & Casino. Obejmowało ono wiele wydarzeń — przyjęcie powitalne, serie prelegentów i wycieczki po obiektach dla VIP-ów — co uczyniło z niego jeszcze jeden ważny kamień milowy w nieustających wysiłkach PCI na rzecz umocnienia pozycji lidera w dziedzinie druku i poczty poprzez innowacje i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Do prezesa i dyrektora generalnego PCI, Ismaela Diaza, zespołu kierowniczego PCI i cenionych liderów kategorii dołączyło wielu dyrektorów wyższego szczebla z całego kraju, którzy zebrali się, aby dowiedzieć się więcej o obecnym i przyszłym stanie branży drukarskiej i pocztowej.

Warto przeczytać!  Komercyjny rynek telematyczny Nowe innowacyjne rozwiązania do wzmocnienia

Najważniejsze kluczowe dane i spostrzeżenia*:
Druk nadal wykazuje solidny wzrost, a prognozy wskazują, że nadal jest to taktyka marketingowa, którą należy stosować w nadchodzących latach.
Firmy, które znajdą innowacyjne sposoby wykorzystania zmiennych danych, wyróżnią się i zwiększą współczynnik otwarć, zaangażowanie i konwersję.
W całym 2023 roku drukarnie i domy pocztowe mogą spodziewać się umiarkowanej, ale utrzymującej się inflacji kosztowej, destrukcyjnych niedoborów siły roboczej, zaostrzonego oporu wobec podwyżek cen i osłabienia amerykańskiej gospodarki pod presją marż.
Aby złagodzić presję, 71,7 procent planuje podnieść ceny; 65,5 proc. planuje skuteczniej kontrolować koszty; a 58,6 procent planuje więcej inwestować w kapitał, aby zwiększyć produktywność.
73 procent Amerykanów woli kontaktować się z markami za pośrednictwem Direct Mail; 76 procent klientów ufa przesyłkom pocztowym w kanałach cyfrowych, gdy chce podjąć decyzję o zakupie; 70 procent twierdzi, że Direct Mail jest bardziej spersonalizowany niż interakcje online i inne formy reklamy.

*Informacje zebrane w raporcie Alliance State of Industry Report; Nowoczesna pocztówka, statystyki poczty bezpośredniej 2023; Raport firmy Forrester, kwiecień 2022 r. „Doświadczenia hybrydowe wprowadzają pocztę bezpośrednią w erę cyfrową”; oraz prezentacja SG360’s 2022 Future of Direct Mail, Krajowe Forum Pocztowe 2022

Warto przeczytać!  Czy Snap poradzi sobie jako firma AR?

Siła partnerstwa poprzez połączenia, treści i kreatywną współpracę
Podczas PCI Partnership Summit odbyły się wydarzenia zarówno w Seminole Hard Rock Hotel & Casino, jak i w siedzibie głównej Postal Center International, podczas których na żywo opowiadano historie skupione wokół budowania społeczności i partnerstwa między krajowymi liderami, którzy mierzą się z wyzwaniami — i poczynionymi postępami — w druku i poczcie przemysł.

Prelegenci sesji, w tym dyrektor ds. obsługi klienta i marketingu oraz wiceprezes USPS Steven W. Monteith; prezes i dyrektor generalny BlueCrest Dennis LeStrange; prezes Screen Americas Ken Ingram; Konica Minolta Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Kanału Druku Przemysłowego i Produkcyjnego Muriel Bremer: oraz Dyrektor Generalny Printing United Alliance Ford Bowers dostarczył wyselekcjonowanych przez klientów trendów branżowych, spostrzeżeń biznesowych i rozwiązań do budowania marki poprzez znaczące treści biznesowe na bardzo dynamicznym forum.

Prezes i dyrektor generalny PCI, Ismael Diaz, podzielił się również szczegółami na temat kolejnych etapów krajowych planów rozwoju PCI i omówił, w jaki sposób pierwsze tego rodzaju inicjatywy, takie jak seria PCI Partnership Summit, pomagają przedsiębiorstwom stawić czoła wyzwaniom związanym z łańcuchem dostaw i siłą roboczą, które mają wpływ na druk i pocztę. przemysłu, aby sprostać wymaganiom ich działalności.

Warto przeczytać!  Poza czatem: sztuczna inteligencja i jej znaczenie dla SEO

„Praca w różnych branżach i branżach, identyfikowanie innowacyjnych sposobów współpracy i wzajemne uczenie się od siebie nawzajem jest tym, o czym jest seria PCI Partnership Summit” — powiedział Ismael Diaz, prezes i dyrektor generalny Postal Center International. „Rezultat naszych dyskusji jest jasny — druk i poczta mają pozostać i pozostaną istotną częścią marketingu mix, aw połączeniu z w pełni zintegrowanym pakietem rozwiązań markowych PCI, PCI oferuje klientom w całym kraju potężny zwrot z inwestycji”.

„Dzięki naszemu planowi Delivering for America przekształcamy naszą sieć, aby wspierać niezawodne dostarczanie poczty i paczek do 165 milionów adresów, sześć i siedem dni w tygodniu, przy jednoczesnym zapewnieniu samowystarczalności i wysokiej wydajności organizacji” — powiedział Chief Customer & Dyrektor ds. marketingu i wiceprezes wykonawczy USPS Steven W. Monteith. „Poczta jest podstawą sieci, a dzięki wydarzeniom takim jak PCI Partnership Summit liderzy biznesowi w całym kraju mogą dowiedzieć się, jak zrównoważyć trendy w branży, nowe technologie oraz produkty i usługi pocztowe, takie jak promocje USPS, aby pomóc im rozwijać swoją działalność. ”


Źródło