Marketing

PCI Partnership Summit podkreśla trendy w branży poligraficznej i pocztowej

  • 20 marca, 2023
  • 5 min read
PCI Partnership Summit podkreśla trendy w branży poligraficznej i pocztowej


Postal Center International (PCI), wiodący partner w dziedzinie druku, poczty, realizacji zamówień, znaków i rozwiązań marketingowych, ogłosił kulminację spostrzeżeń i danych opublikowanych podczas dorocznego szczytu PCI Partnership Summit, który odbył się w dniach 8–10 marca 2023 r. Tegoroczna edycja konkursu Seria sygnowanych przez firmę głośników gościła na Florydzie w Seminole Hard Rock Hotel & Casino. Obejmowało ono wiele wydarzeń — przyjęcie powitalne, serie prelegentów i wycieczki po obiektach dla VIP-ów — co uczyniło z niego jeszcze jeden ważny kamień milowy w nieustających wysiłkach PCI na rzecz umocnienia pozycji lidera w dziedzinie druku i poczty poprzez innowacje i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Do prezesa i dyrektora generalnego PCI, Ismaela Diaza, zespołu kierowniczego PCI i cenionych liderów kategorii dołączyło wielu dyrektorów wyższego szczebla z całego kraju, którzy zebrali się, aby dowiedzieć się więcej o obecnym i przyszłym stanie branży drukarskiej i pocztowej.

Najważniejsze kluczowe dane i spostrzeżenia*:

  • Druk nadal wykazuje solidny wzrost, a prognozy wskazują, że nadal jest to taktyka marketingowa, którą należy stosować w nadchodzących latach.
  • Firmy, które znajdą innowacyjne sposoby wykorzystania zmiennych danych, wyróżnią się i zwiększą współczynnik otwarć, zaangażowanie i konwersję.
  • W całym 2023 roku drukarnie i domy pocztowe mogą spodziewać się umiarkowanej, ale utrzymującej się inflacji kosztowej, destrukcyjnych niedoborów siły roboczej, zaostrzonego oporu wobec podwyżek cen i osłabienia amerykańskiej gospodarki pod presją marż.
  • Aby złagodzić presję, 71,7 procent planuje podnieść ceny; 65,5 proc. planuje skuteczniej kontrolować koszty; a 58,6 procent planuje więcej inwestować w kapitał, aby zwiększyć produktywność.
  • 73 procent Amerykanów woli kontaktować się z markami za pośrednictwem Direct Mail; 76 procent klientów ufa przesyłkom pocztowym w kanałach cyfrowych, gdy chce podjąć decyzję o zakupie; 70 procent twierdzi, że Direct Mail jest bardziej spersonalizowany niż interakcje online i inne formy reklamy.
Warto przeczytać!  Najlepsze nowości, które trafią na półki Trader Joe tej wiosny

*Informacje zebrane w raporcie Alliance State of Industry Report; Nowoczesna pocztówka, statystyki poczty bezpośredniej 2023; Raport firmy Forrester, kwiecień 2022 r. „Doświadczenia hybrydowe wprowadzają pocztę bezpośrednią w erę cyfrową”; oraz prezentacja SG360’s 2022 Future of Direct Mail, Krajowe Forum Pocztowe 2022

Zespół wykonawczy PCI od lewej do prawej: Henry Herrera, wiceprezes, rozwój głównych kont; Tom Roberts, starszy wiceprezes ds. obsługi klienta; Dennis R. Garcia, wiceprezes wykonawczy i dyrektor finansowy; Chris Diaz, dyrektor operacyjny; Ismael Diaz, prezes i dyrektor generalny; oraz Brian McGrath, dyrektor ds. informacji.

Siła partnerstwa poprzez połączenia, treści i kreatywną współpracę

Podczas PCI Partnership Summit odbyły się wydarzenia zarówno w Seminole Hard Rock Hotel & Casino, jak i w siedzibie głównej Postal Center International, podczas których na żywo opowiadano historie, skupiając się na budowaniu społeczności i partnerstwa między krajowymi liderami, zajmującymi się wyzwaniami — i poczynionymi postępami — w druku i poczcie przemysł.

Prelegenci sesji, w tym dyrektor ds. obsługi klienta i marketingu oraz wiceprezes USPS Steven W. Monteith; prezes i dyrektor generalny BlueCrest Dennis LeStrange; prezes Screen Americas Ken Ingram; Konica Minolta, dyrektor ds. rozwoju biznesu, kanału druku przemysłowego i produkcyjnego, Muriel Bremer: oraz dyrektor generalny Printing United Alliance, Ford Bowers, przedstawiał wybrane przez klientów trendy branżowe, spostrzeżenia biznesowe i rozwiązania do budowania marki za pośrednictwem znaczących treści biznesowych na bardzo dynamicznym forum.

PCI

DRUK Dyrektor generalny United Alliance, Ford Bowers, wygłasza przemówienie.

Prezes i dyrektor generalny PCI, Ismael Diaz, podzielił się również szczegółami na temat kolejnych etapów krajowych planów rozwoju PCI i omówił, w jaki sposób pierwsze tego rodzaju inicjatywy, takie jak seria PCI Partnership Summit, pomagają przedsiębiorstwom stawić czoła wyzwaniom związanym z łańcuchem dostaw i siłą roboczą, które mają wpływ na druk i pocztę. przemysłu, aby sprostać wymaganiom ich działalności.

Warto przeczytać!  Spadek sprzedaży, gdy Boohoo i Asos wykonują różne połączenia na rynku amerykańskim

„Praca w różnych branżach i pionach, identyfikowanie innowacyjnych sposobów współpracy i wzajemne uczenie się od siebie nawzajem jest tym, o czym jest seria PCI Partnership Summit” — powiedział Ismael Diaz, prezes i dyrektor generalny Postal Center International. „Rezultat naszych dyskusji jest jasny — druk i poczta mają pozostać i pozostać istotną częścią marketingu mix, aw połączeniu z w pełni zintegrowanym pakietem rozwiązań markowych PCI, PCI oferuje klientom w całym kraju potężny zwrot z inwestycji”.

„Dzięki naszemu planowi Delivering for America przekształcamy naszą sieć, aby wspierać niezawodne dostarczanie poczty i paczek do 165 milionów adresów, sześć i siedem dni w tygodniu, zapewniając jednocześnie samowystarczalność i wysoką wydajność organizacji” — powiedział Chief Customer & Dyrektor ds. marketingu i wiceprezes wykonawczy USPS Steven W. Monteith. „Poczta jest podstawą sieci, a dzięki wydarzeniom takim jak PCI Partnership Summit liderzy biznesowi w całym kraju mogą dowiedzieć się, jak zrównoważyć trendy w branży, nowe technologie oraz produkty i usługi pocztowe, takie jak promocje USPS, aby pomóc im rozwijać swoją działalność. ”

źródło: PCI

Poprzednia informacja prasowa została dostarczona przez firmę niepowiązaną Drukowanie wrażeń. Poglądy wyrażone w serwisie nie odzwierciedlają bezpośrednio myśli ani opinii pracowników Drukowanie wrażeń.




Źródło

Warto przeczytać!  Bęben | „Mam nadzieję, że klient nie dowie się, że przyjechaliśmy”: paradoks zrównoważonego rozwoju w Cannes