Marketing

Pecan AI dodaje MMM do pakietu sol zautomatyzowanej analizy predykcyjnej

  • 22 lutego, 2023
  • 4 min read
Pecan AI dodaje MMM do pakietu sol zautomatyzowanej analizy predykcyjnej


Pecan AI, lider w dziedzinie analiz predykcyjnych opartych na sztucznej inteligencji dla analityków BI i zespołów biznesowych, ogłosił dziś dodanie modelowania marketingu mix (MMM) do swojego pakietu niskokodowych, zautomatyzowanych rozwiązań do analizy predykcyjnej. W rezultacie marketerzy, którzy muszą zademonstrować i poprawić wyniki marketingowe, mogą teraz z łatwością wykorzystać tę innowację opartą na uczeniu maszynowym, aby zrozumieć i proaktywnie zaplanować maksymalny wpływ marketingowy.

Pecan opowie o tym, jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, zwłaszcza modelowanie marketingu mix, mogą przynieść korzyści marketerom, podczas wirtualnego wydarzenia na żywo z Neilem Hoyne, głównym strategiem Google ds. danych i pomiarów, o godzinie 14:00 czasu wschodniego 1 marca 2023 r.

Pecan’s Marketing Mix Modeling pomaga marketerom mierzyć i zwiększać zwrot z inwestycji
Modelowanie marketingu mix to doskonały sposób na zrozumienie ROI marketingu we wszystkich kanałach. Jednak MMM tradycyjnie był drogi, nieelastyczny i rzadko aktualizowany. Podejście firmy Pecan do MMM opiera się na wysoce dostępnym, zautomatyzowanym podejściu firmy do analiz predykcyjnych i udostępnia tę metodę wszystkim zespołom marketingowym.

Marketerzy korzystający ze standardowych metod atrybucji mogą nie być w stanie zrozumieć rzeczywistego zwrotu z inwestycji w działania marketingowe, zwłaszcza w kanałach offline. Nawet kanały cyfrowe oferują teraz mniej szczegółowe informacje ze względu na zmieniające się polityki prywatności i ograniczenia danych.

Warto przeczytać!  The White Company, Matalan i ProCook ujawniają strategie marketingowe na nadchodzący rok | Analiza

Nawet bez specjalistycznych zasobów do nauki o danych marketerzy mogą teraz dodawać MMM firmy Pecan do swoich strategii planowania i pomiaru. MMM zapewnia nieoceniony wgląd w wydajność kanału, nawet w przypadku kanałów, które w inny sposób trudno zmierzyć. Modele pozwalają marketerom symulować opcje alokacji budżetu, aby zidentyfikować te, które maksymalizują zwrot z wydatków na reklamę. Pecan integruje najnowocześniejsze uczenie maszynowe i automatyzację z klasycznym MMM, dzięki czemu modele są gotowe do użycia w ciągu 1 do 3 tygodni.

Innowacyjne podejście Pecan ułatwia łączenie się z danymi, iterację modeli, odświeżanie analizy danych i symulowanie scenariuszy „co by było, gdyby” przy użyciu dostosowanych ograniczeń. Zespoły marketingowe mogą przeglądać ROI każdego kanału ze szczegółowymi szczegółami na łatwych do interpretacji pulpitach nawigacyjnych Pecan. Ponadto narzędzia symulacyjne umożliwiają szybkie eksperymentowanie i elastyczność marketingową w dzisiejszym szybko zmieniającym się środowisku.

„W bardzo krótkim czasie rozwiązanie MMM firmy Pecan zapewniło naszemu zespołowi nowy sposób analizowania naszych wydatków marketingowych i ich udziału w przychodach, jednocześnie ujawniając możliwości alokacji budżetu i optymalizacji zwrotu z inwestycji w kanał” — powiedział Evyatar Livny, starszy dyrektor ds. technologii reklamowych w firmie Global Mobile wydawca gier SciPlay. „Możemy teraz wykorzystać zarówno dane atrybucji, jak i wkład MMM, aby uzyskać bardziej całościowe zrozumienie naszych inwestycji marketingowych”.

Warto przeczytać!  Czy marketing skrzynek pocztowych nadal istnieje?

„Widzieliśmy, że modelowanie marketingu mix przynosi ogromne korzyści firmom, które mają trudności ze zrozumieniem, jak dobrze sprawdzają się ich wydatki marketingowe” — powiedział Zohar Bronfman, współzałożyciel i dyrektor generalny Pecan AI. „Firma MMM historycznie wymagała dogłębnej wiedzy specjalistycznej oraz długiego czasu na budowanie i wdrażanie, udostępniając ją tylko największym firmom posiadającym wyspecjalizowane zespoły analityki danych. Pecan sprawia, że ​​to wyrafinowane podejście jest znacznie bardziej dostępne i elastyczne, pomagając naszym klientom uzyskać jak największy wpływ z każdego wydanego dolara marketingowego”.

Marketing na żywo + wydarzenie AI z ekspertem Google i autorem Neilem Hoyne
Neil Hoyne, główny strateg Google ds. danych i pomiarów oraz autor bestsellera pt Konwertowane: oparty na danych sposób na zdobycie serc klientówdołączy do Yehonathana Barnei, wiceprezesa firmy Pecan ds. sukcesu klienta, w wirtualnej dyskusji na żywo na temat tego, jak sztuczna inteligencja może pomóc w rozwiązywaniu dzisiejszych wyzwań marketingowych.

Oprócz omówienia potencjału MMM, Hoyne i Barnea omówią, w jaki sposób marketerzy mogą zintegrować sztuczną inteligencję ze swoimi strategiami i dlaczego podejścia predykcyjne zapewniają najbardziej efektywne wykorzystanie budżetów marketingowych.

Warto przeczytać!  Rynek rzadkiego cukru osiągnie 1,5 miliarda dolarów do 2032 roku, mówi Global

Wydarzenie będzie transmitowane na żywo o godzinie 14:00 czasu wschodniego w środę, 1 marca 2023 r. Rejestracja jest już dostępna:

Odkryj najnowsze narzędzia i techniki marketingowe dzięki Nowości Martechu. Śledź nas na Podcast MTC o nowe odcinki i aktualizacje.


Źródło