Rozrywka

Perry Mason sezon 2, Amerykanie

  • 6 marca, 2023
  • 8 min read
Perry Mason sezon 2, Amerykanie


Po lewej: Amerykanie (fot. FX);  Po prawej: Perry Mason (zdjęcie: HBO Max);  W środku: Matthew Rhys na pokazie A Beautiful Day In The Neighborhood, 17 listopada 2019 r. (Zdjęcie: Mike Coppola/Getty Images)

Lewy: Amerykanie (Foto: FX); Prawidłowy: Perry’ego Masona (Foto: HBO Max); Centrum: uczęszcza Matthew Rhys Piękny dzień w okolicy projekcja 17 listopada 2019 r. (fot. Mike Coppola/Getty Images)

Matthew Rhys przez lata ewoluował w potężną obecność telewizyjną. Obecnie występuje w serialu HBO Gritty Perry’ego Masona odrodzenie jako zamyślony prawnik z silnym poczuciem sprawiedliwości. Nic dziwnego, że w pierwszym sezonie Rhys okazał się dobrym wyborem, wnosząc głębię i charyzmę do skądinąd ponurej postaci. Robił to już wcześniej z przełomową rolą w ABC’s Bracia siostry, i FX Amerykanie, co przyniosło mu ok długo oczekiwana Emmy w 2018 roku. I jest więcej na liście: pojawi się także w Apple TV + Ekstrapolacje w tym miesiącu jako pochlebny programista. (I odwrotnie, patrzenie, jak wlewa wino z Matthew Goode Pokaz wina jest równie wspaniałym przeżyciem).

Ale to powrót Rhysa Perry’ego Masonadrugi sezon rozpoczynający się 6 marca, na który teraz zwracamy uwagę. Ustawiony zaledwie kilka miesięcy po wydarzeniach z pierwszego sezonu, Perry zostaje wrzucony w kolejny ważny proces o morderstwo, który podważa jego pojęcie dobra i zła. Klub AV rozmawiał z Rhysem o wejściu w przestrzeń nad głową jego wrażliwych postaci, szansach Perry’ego Masonaodnowienie sezonu trzeciego, jego przezabawne Niedźwiedź kokainowy cameo i oczywiście jego ulubiony odcinek Amerykanie.

Perry Mason Sezon 2 | Oficjalny zwiastun | HBO Maks


Klub AV: Nowa Perry’ego Masona odcinki mają miejsce zaledwie kilka miesięcy po rozpatrzeniu sprawy Dodsona pod koniec pierwszego sezonu. Jak to doświadczenie zmienia podejście Perry’ego do prawa i sprawiedliwości?

Mateusz Rhys: Ojej, dużo się zmienia. Ogromnie tak. Widzimy następstwa tej sprawy i żniwo, jakie na nim spadło w sposób, którego w ogóle się nie spodziewał ani nie spodziewał. Elementy, które prześladują go z tamtej sprawy, w przenośni i dosłownie, są bardzo obecne i wpływają na niego.

AVC: Perry Mason jest dość smutny i wrażliwy. Nie wiem czy wiecie, ale z powodu ostatnich prac typu Amerykanie I Piękny dzień w okolicy, jesteś teraz znany z tych ról.

PAN: Smutny i bezbronny?

AVC: Tak.

PAN: Tak właśnie żyję. [Laughs]

AVC: Cóż, Perry jest tego uosobieniem. Jak dostać się do przestrzeni nad głową tych postaci?

PAN: Kiedy pisanie jest tak dobre, jak na Perry’ego Masona, to bardzo proste, ponieważ widzisz to na stronie. Wszystko, co musisz zrobić, to uszanować to pismo. Nie musisz pracować ani podnosić ciężarów. I to się tyczy Amerykanie I Piękny dzień w okolicy. patrzę na [studio] światła przez chwilę, przez co moje oczy wyglądają łzawiąco. Druga świetna rzecz dot Mason było to, że w pierwszym sezonie powtarzali, że zamierzamy wczytać jego historię, i tak się stało. Luksus polegał na tym, że widziałeś jego historię; została przedstawiona na ekranie. Ciężka praca została wykonana za mnie. Wszystko, co musiałem zrobić, to dobrze założyć kapelusz.

AVC: Co możesz powiedzieć o wielkiej sprawie morderstwa, nad którą Perry pracuje w drugim sezonie?

PAN: Nawiązuje lub odwołuje się do staromodnego poczucia dobra i zła Perry’ego lub do naszych wyobrażeń o Perrym Masonie, o tym, jak został uwikłany jako prawnik procesowy, ponieważ nadszedł moment w jego życiu jako ofiary czegoś bardzo podobnego, w którym powiedział: „To jest złe, trzeba coś z tym zrobić” i to na niego spadło. To trwa w drugim sezonie. Ma uproszczone pojęcie o tym, czym jest sprawiedliwość; wszystko wokół wymiaru sprawiedliwości doprowadza go do szaleństwa. Druga sprawa przy robieniu Perry’ego Masona kocham to, że jego świat jest szary, chociaż jest z nim dobrze i źle. Na tym polega konflikt. Rozpoczyna wielką sprawę [in season two] z wieloma zwrotami akcji, na dobre i na złe, co sprawia, że ​​walczy z łobuzami.

Peter Mendoza, Fabrizio Guido, Juliet Rylance, Chris Chalk i Matthew Rhys w Perry Mason sezon 2

Peter Mendoza, Fabrizio Guido, Juliet Rylance, Chris Kreda i Mateusz Rysz w Perry Mason sezon 2
Zdjęcie: Merricka Mortona/HBO

AVC: Czy wiesz już, czy dostaniesz trzeci sezon? Czy drugi sezon kończy się na klifie, aby ustawić więcej odcinków?

PAN: To interesujące. Podejrzewam, że kończy się to jakimś cliffhangerem. Nie wiemy, czy jest już trzeci sezon. To zależałoby od bogów HBO i być może od naszej oglądalności. Więc będziemy musieli zobaczyć.

AVC: Perry’ego Masona osadzona jest w latach 30. Jak to jest żyć w tym świecie z tymi wszystkimi kostiumami i rekwizytami po zrobieniu Amerykaniektórej akcja toczyła się w latach 80. i miała te wszystkie zmiany w perukach i kostiumach?

PAN: W przypadku produkcji HBO z pewnością nie oszczędzają na żadnym budżecie. Idą na całość. Bardzo łatwo jest zawiesić wiarę lub niewiarę, w zależności od tego, którą próbujesz zawiesić, kiedy wchodzisz na plan. Są ubrani jak w latach 30.; setki ludzi wokół ciebie są. Twoja wyobraźnia może łatwo powiedzieć: „Jestem w tym miejscu”. Produkcja sprawia, że ​​łatwo uwierzyć w świat, w którym żyjemy. Nie jesteśmy na zielonych scenach dźwiękowych; wszystko jest dla nas do zabawy. Myślę, że to prawdziwy luksus dla nas, aktorów.

AVC: Musimy porozmawiać o twoim Niedźwiedź kokainowy kamea. Jak skończyłeś robić tę krótką scenę otwierającą?

PAN: Bezwstydnie wskoczyłem na połę płaszcza mojej partnerki, ponieważ wiedziałem, że kręci ten film [director] Elizabeth Banks, którą znamy. Przeczytałem scenariusz i zapytałem: „Kto gra tę zabawną rolę przez kilka sekund na początku?” Ona mówi: „Nie wiem”. Powiedziałem więc: „Zapytaj Banksa” i nikt jeszcze nie został obsadzony. Powiedziałem: „Powiedz Banks, że to zrobię, albo zapytaj ją, czy mogę to zrobić”. I to było to.

AVC: Kto temu odmówi?

PAN: Cóż, i tak tam byłem i opiekowałem się dziećmi. Powiedziałem: „Spójrz, jestem tutaj, jestem w pobliżu”. To był dla mnie szybki pop. To było pół dnia kręcenia. Ustawili stary samolot z dużą maszyną wiatrową i zespołem kaskaderów na pratfall i to było to. Włączyli głośną muzykę z lat 80., a my mieliśmy dużo zabawy.

AVC: Ten film jest rodzajem spotkania Amerykanie, nawet jeśli nie dzielisz scen z Keri Russell i Margo Martindale. To szalone, że minęła dekada od premiery serialu i pięć lat od finału serialu. Czy od tego czasu wróciłeś i oglądałeś jakieś odcinki?

PAN: Nie. Tuż przed Amerykanie Właściwie przestałem się oglądać. Już i tak jestem wystarczająco przygnębiony. nie oglądam Perry’ego Masona lub cokolwiek, w czym już jestem, jako technika przetrwania.

AVC: Czy masz ulubiony odcinek Amerykanie?

PAN: Odcinek z Davidem Copperfieldem prawdopodobnie („Magia Davida Copperfielda V”, sezon czwarty, odcinek ósmy), ponieważ był to pierwszy, który wyreżyserowałem. Dla mnie postawiłem to na piedestale jako coś, co musiałem okrążyć i skalować. To był również duży odcinek, więc było to dla mnie duże odejście. To była duża presja [with] czas się kurczy Amerykanie; strzelaliśmy [an episode] za siedem dni. Więc wyryło się to w mojej pamięci. Poza tym musiałem wtedy oglądać siebie na monitorze, co było głęboko przerażające.

AVC: Klub AV ma format o nazwie AVQ&A, w którym zadajemy pytanie związane z popkulturą, a personel wybiera odpowiedź i pisze o niej. Zrobiliśmy jeden na Walentynki, prosząc: „ Kto ma najlepsze telewizyjne małżeństwo?” Mój wybór był oczywisty Filipa i Elżbiety Jenningsów.

PAN: Hurra!

AVC: Czy zgodzisz się z tym?

PAN: Absolutnie. Nie znam innego małżeństwa, które przetrwałoby tak wielką presję. Wszyscy powiedzieli Amerykanie była historią małżeńską ze szpiegowskim tłem. Miało wszystko, przez co małżeństwo może przejść i przechodzi, tylko wzmocnione o tysiąc procent.

AVC: Jaki byłby twój wybór?

PAN: O Boże. Jakie były ich imiona Hart do Harta? Jesteś za młody, żeby pamiętać. Nabijam się ze wszystkich.

AVC: Możesz też iść z Philipem i Elizabeth.

PAN: Tak, idę z Liz i Philem. To ostateczna historia małżeństwa.


Źródło

Warto przeczytać!  Szef „Reachera” ujawnia jedną rzecz na temat trzeciego sezonu – The Hollywood Reporter