Marketing

Petal Ads prezentuje najnowocześniejszą mobilną platformę reklamową na IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX Summit

  • 28 października, 2023
  • 5 min read
Petal Ads prezentuje najnowocześniejszą mobilną platformę reklamową na IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX Summit


Petal Ads, wiodący dostawca rozwiązań reklamy mobilnej, wziął udział w niedawnym szczycie IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX Summit, jednym z największych spotkań lokalnej branży marketingu cyfrowego na Filipinach.

Odbyło się ono w dniach 18–20 października ubiegłego roku w Marriot Grand Ballroom w Pasay City.

Petal Ads rewolucjonizuje krajobraz reklamy mobilnej dzięki kompleksowemu pakietowi usług jako kompleksowemu rozwiązaniu dla mobilnych platform reklamowych.

Petal Ads oferuje szereg funkcji i narzędzi, które umożliwiają firmom skuteczne i wydajne dotarcie do docelowych odbiorców wśród użytkowników urządzeń HUAWEI.

Tematem Petal Ads na IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX jest „Łączenie globalnej społeczności poprzez reklamy mobilne – mostowanie granic za pomocą reklam płatków”. Mając na celu połączenie społeczności globalnej za pośrednictwem reklam mobilnych, koncentrując się na czterech kluczowych obszarach łączności.

Pierwszym obszarem łączności jest „łączenie urządzeń” poprzez łączenie różnych urządzeń. Petal Ads umożliwia bezproblemową integrację na różnych urządzeniach, od telefonów po tablety, od eksploratorów po asystentów stacjonarnych i od małych ekranów po ekrany telewizorów.

Drugi obszar łączności to „Łączenie reklam”. Petal Ads oferuje szeroką gamę formatów reklamowych, w tym reklamy na ekranie powitalnym, wiadomości push, promocje aplikacji i reklamy wideo.

Warto przeczytać!  HPE wykorzystuje dane VAST do szybkiego przechowywania plików w GreenLake

Dzięki temu firmy mogą angażować odbiorców za pomocą wciągających i interaktywnych treści.

Trzeci obszar łączności to „Łączenie partnerów”. Petal Ads wierzy w siłę współpracy i dąży do łączenia partnerów z różnych branż.

Wykorzystując wiedzę i zalety różnych branż, Petal Ads tworzy większą siłę, która może zapewnić swoim klientom wyjątkowe wyniki i pomóc w osiągnięciu kluczowych wskaźników efektywności i celów.

Migs Berbano, dyrektor Petal Ads na Filipinach i Cocoh Lacerna, dyrektor ds. operacji reklamowych, pomagają dotrzeć do odbiorców podczas segmentu marki Breakout w ramach uroczystości pierwszego dnia wydarzenia.

Czwartym obszarem łączności jest „Łączenie granicy”. Celem Petal Ads jest łączenie i kierowanie zasobów, branż i odbiorców z różnych krajów w celu stworzenia większej platformy transgranicznej.

Inicjatywa ta otwiera nowe możliwości biznesowe i umożliwia przedsiębiorstwom rozszerzenie swojego zasięgu na całym świecie.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością wzięcia udziału w wydarzeniu IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX i zaprezentowania naszych innowacyjnych rozwiązań w zakresie reklamy mobilnej” – mówi Ken Liang, prelegent na posiedzeniu plenarnym IMMAP, a obecnie dyrektor ds. ekosystemu urządzeń i operacji. Jest także jednym z kluczowych liderów Petal Ads jako platformy HUAWEI na Filipinach i w regionie APAC. „Dzięki Petal Ads firmy mogą przekraczać granice i nawiązywać znaczący kontakt z odbiorcami. Nie możemy się doczekać, aż zademonstrujemy, jak nasza platforma może zwiększyć zaangażowanie, zwiększyć widoczność marki i generować wyniki dla naszych klientów”.

Warto przeczytać!  Agencja Prime Mix Marketing uznana za Agencję Roku w konkursie Central England Prestige Awards 2024
Ken Liang, dyrektor ds. rozwoju i operacji ekosystemu urządzeń w HUAWEI, przemawiał na zgromadzeniu plenarnym IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX Day 2, w którym wzięło udział 2000 osób, omawiając, w jaki sposób Petal Ads pomaga kształtować i zakłócać nowy krajobraz marketingu mobilnego poprzez łączenie globalnej społeczności HUAWEI.

Uczestnicy ustawiają się w kolejce i rejestrują się w celu utworzenia konta reklamowego w stoisku reklamowym Petal

Jednym z kluczowych wydarzeń dla Petal Ads było udostępnienie interaktywnego stoiska, na którym uczestnicy mogli założyć bezpłatne konto Petal Ads i samoobsługowe reklamy, a także pomóc w dalszym omawianiu potrzeb marketingowych klientów. Na stoisku zaprezentowano najlepsze cechy platformy oraz potencjał rynkowy dla jej reklamodawców.

„Petal Ads oferuje naszym klientom kluczowe rozwiązania poprzez precyzyjne targetowanie wśród bardzo zaangażowanych użytkowników HUAWEI w skali lokalnej i regionalnej z ponad 730 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie” – mówi Migs Berbano, dyrektor Petal Ads na Filipiny. „W samych Chinach mamy już ponad 550 milionów aktywnych użytkowników i zamierzamy wykorzystać ten ogromny rynek i sprowadzić naszych lokalnych i regionalnych partnerów poza granice, szczególnie z branży turystycznej. Ponieważ granice się otwierają i wkrótce spodziewamy się ponad 1,5 miliona chińskich gości rocznie, z pewnością możemy współpracować z partnerami w celu stworzenia wspólnych kampanii marketingowych, które pomogą ich markom dotrzeć do tej ogromnej publiczności.

„To, co odróżnia nas od większości platform, to nasz zasięg regionalny nie tylko na poziomie aplikacji, ale co ważniejsze, wykorzystanie danych na poziomie urządzenia do wysyłania odpowiednich komunikatów dotyczących marki od naszych partnerów” – dodaje. „Zachęcamy tych, którzy próbują odświeżyć swój miks marketingowy i eksperymentują z nowymi platformami, aby wyszli poza granice swoich zwykłych strategii reklamowych”.

Warto przeczytać!  Ewolucja marketingu hiperprzyczynowego w 2023 roku | Pocket Gamer.biz

Wydarzenie podkreśliło także kluczową rebranding IMMAP na obecnie oficjalnie DMAP (Stowarzyszenie Marketingu Cyfrowego Filipin). Założona w 2007 roku, prestiżowa organizacja zrzesza wiele firm i indywidualnych członków z branży marketingu cyfrowego.

O Petal Ads: Petal Ads jest wiodącym dostawcą mobilnych rozwiązań reklamowych.

Dzięki kompleksowemu pakietowi usług Petal Ads umożliwia firmom skuteczne dotarcie do docelowych odbiorców i zwiększenie zaangażowania.

Łącząc urządzenia, reklamy, partnerów i granice, Petal Ads tworzy globalną platformę dla firm, dzięki której mogą zwiększać swój zasięg i osiągać cele marketingowe.

Zapytania dotyczące mediów i reklamy prosimy kierować do:

– Reklama –


Źródło