Marketing

Phrasee wprowadza AI Content Engine, wspierając doskonałe generowanie treści na temat marki dla wiodących światowych marek

  • 7 czerwca, 2023
  • 6 min read
Phrasee wprowadza AI Content Engine, wspierając doskonałe generowanie treści na temat marki dla wiodących światowych marek


Kompleksowa platforma Phrasee generuje, optymalizuje, personalizuje i analizuje treści AI za pomocą kontroli klasy korporacyjnej – wszystko w jednym rozwiązaniu

LONDYN, 7 czerwca 2023 r–(BUSINESS WIRE)–Phrasee, kompletna platforma treści wykorzystująca sztuczną inteligencję dla marketerów korporacyjnych, przedstawiła dziś swoje wiodące w branży możliwości generowania treści, które uzupełniają oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie optymalizacyjne, które pomaga marketerom osiągać lepsze wyniki.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną wersję tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230607005368/en/

Generuj, optymalizuj, personalizuj i analizuj treści AI. Wszystko na jednej platformie. (Zdjęcie: Business Wire)

W przeciwieństwie do innych generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji, silnik treści Phrasee łączy moc dużych modeli językowych (LLM) z zastrzeżonym, kontrolowanym generowaniem języka naturalnego (NLG). Ta unikalna kombinacja oznacza, że ​​marketerzy mogą teraz generować wysokiej jakości treści związane z marką dla dowolnego zastosowania marketingowego, a wszystko to dostarczane za pomocą niestandardowych przepływów pracy bez kodu.

Podczas gdy wiele narzędzi ściga się, by wskoczyć na modę generatywnej sztucznej inteligencji, Phrasee od ośmiu lat doskonali sztukę generowania treści AI, rozwijając swoją platformę w celu dostrojenia treści AI do tonu głosu marki i zwiększenia zaangażowania poprzez optymalizację. Phrasee AI Content Engine wykorzystuje głębokie uczenie, które jest trenowane na unikalnym zbiorze danych z tysięcy eksperymentów i miliardów punktów danych marketingowych, co skutkuje wyższą jakością kreatywnych wyników, których skuteczność została potwierdzona.

„Żyjemy w świecie, w którym każdy może tworzyć treści na żądanie za pośrednictwem LLM i prostego interfejsu opartego na czacie, ale to, że jest tworzone, nie oznacza, że ​​jest dobre” – powiedział Parry Malm, dyrektor generalny i współzałożyciel Phrasee. „Dobra treść angażuje grupę docelową, buduje rozpoznawalność marki, a co najważniejsze, napędza wyniki. Wyobrażamy sobie przyszłość, w której najlepsze światowe marki osiągają niesamowite wyniki marketingowe dzięki sztucznej inteligencji. A platforma Phrasee robi dokładnie to dzisiaj dla naszych klientów na całym świecie ”.

Warto przeczytać!  Ricka Estrina | East Bay Express

Phrasee to jedyna platforma, która zapewnia pełny zakres możliwości treści AI – generowanie, optymalizację, personalizację i wgląd w wydajność. Treści tworzone za pomocą Phrasee są tworzone przy użyciu wiodących w branży kontroli marki i wydajności zoptymalizowanej dzięki głębokiemu uczeniu się i automatycznym eksperymentom.

Phrasee pomaga marketerom osiągać lepsze wyniki poprzez:

Tworzenie treści na dużą skalę

Phrasee zapewnia zespołom marketingowym nieograniczoną kreatywność, generując wysokiej jakości, poparte danymi, treści związane z marką, na dużą skalę, na całej cyfrowej ścieżce klienta: e-maile, opisy produktów, reklamy, posty w mediach społecznościowych, artykuły/blogi, wiadomości push i SMS, i kopia internetowa/aplikacyjna.

Maksymalizacja zaangażowania klientów i przychodów

Phrasee optymalizuje i personalizuje treści, aby zwiększyć zaangażowanie, liczbę konwersji i wartość życiową klienta dzięki wydajności, która nie pogarsza się z upływem czasu. Szczegółowe dane dotyczące wydajności pomagają marketerom śledzić rzeczywisty wpływ treści AI na biznes i kluczowe wskaźniki KPI.

Automatyzacja eksperymentów

Phrasee ułatwia testowanie, naukę i iterację komunikatów marketingowych, aby zapewnić jeszcze lepszą wydajność kampanii cyfrowych. Z łatwością eksperymentuj z treściami i upewnij się, że najskuteczniejsze komunikaty marki dotrą do jak największej liczby osób. Samoobsługowy interfejs użytkownika sprawia, że ​​testowanie i optymalizacja na dużą skalę staje się rzeczywistością dzięki wieloetapowym przepływom pracy i gotowym integracjom.

Warto przeczytać!  DYSKUSJA I ANALIZA SYTUACJI FINANSOWEJ ORAZ WYNIKÓW DZIAŁALNOŚCI ZARZĄDU SELECTQUOTE, INC. (formularz 10-Q)

Dostarczanie głębszych informacji o klientach, które eliminują zgadywanie

Raporty wglądu językowego Phrasee analizują eksperymenty z treścią, aby ujawnić słowa, emotikony i tony, na które odbiorcy marki reagują najczęściej (i najmniej) oraz jak ewoluują. Marketerzy mogą zastosować te wnioski w swoich działaniach marketingowych, aby mieć pewność, że ich przekaz zawsze będzie rezonował.

„Nasz pakiet nowych możliwości generatywnej sztucznej inteligencji zapewnia marketerom korporacyjnym wyjątkową kombinację narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które nie tylko generują wysokiej jakości treści związane z marką, ale dodają możliwość optymalizacji i personalizacji tych treści w celu zwiększenia zaangażowania i przychodów. tak wygląda dobra treść” — powiedział Matt Simmonds, dyrektor ds. produktów i technologii w firmie Phrasee. „Żadna inna platforma nie może zapewnić takiej mieszanki rozwiązań, a my dopiero zaczynamy. Bądź na bieżąco z udostępnieniem bardziej unikalnych narzędzi zaprojektowanych specjalnie, aby pomóc przedsiębiorstwom z pewnością wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję i osiągnąć wymierne wyniki”.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wersję demonstracyjną.

Spotkaj się z nami w Salesforce Connections 7-8 czerwca

Spotkaj się z zespołem Phrasee w Salesforce Connections w Chicago w McCormick Place West Building w dniach 7-8 czerwca i dowiedz się, jak generatywna sztuczna inteligencja pomaga marketerom zwiększać lojalność, zaangażowanie i zwrot z inwestycji dzięki mocy komunikatów marketingowych zoptymalizowanych pod kątem sztucznej inteligencji. Phrasee jest sponsorem na poziomie odkrywcy podczas tegorocznych Salesforce Connections, dwóch najważniejszych dni w marketingu, handlu i innowacjach zorientowanych na klienta.

Warto przeczytać!  Gwóźdź do trumny hiper-targetowania

Dzisiaj o 9:30 CDT Home Chef wystąpi na scenie z Phrasee podczas sesji „Jak generacyjna sztuczna inteligencja maksymalizuje zaangażowanie klientów” w Lincoln Park Theatre. Uczestnicy dowiedzą się z pierwszej ręki od Lauren MacArtney z Home Chef, starszego menedżera ds. marketingu cyklu życia, oraz Natalie Mesgleski, współpracowniczki ds. Dołączą do nich Lindsey Nelson, doradca ds. sprzedaży detalicznej Salesforce, oraz Jasper Pye, wiceprezes ds. produktu w firmie Phrasee.

Aby uzyskać więcej informacji na temat uczestnictwa, sprawdź stronę internetową Phrasee.

O Phrasee

Phrasee wierzy w przyszłość, w której marketerzy korporacyjni osiągają bezprecedensowe wyniki za pomocą sztucznej inteligencji. Oparta na sztucznej inteligencji platforma Phrasee generuje najlepiej działające treści na dużą skalę i z kontrolami klasy korporacyjnej w kanałach cyfrowych, aby osiągnąć te wyniki i umożliwić klientom skuteczne konkurowanie w tym zawsze aktywnym, cyfrowym świecie. Jego platforma tworzy, optymalizuje i analizuje treści marketingowe dotyczące marki w czasie rzeczywistym, co udowodniło, że zwiększa liczbę kliknięć, konwersji i przychodów w marketingu e-mailowym, powiadomieniach push, marketingu SMS i nie tylko.

Phrasee zwiększa zaangażowanie klientów i zwiększa wartość życiową wiodących światowych marek, w tym Sephora, Sainsbury’s, Currys, Pet Supplies Plus, Novo Nordisk i Williams Sonoma, a wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu ich unikalnych standardów i głosu.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź http://phrasee.co.

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230607005368/en/

Łączność

Courtney Merolle
PRforPhrasee@Bospar.com


Źródło