Pięć funkcji, których TVS Jupiter 110 nie posiada Honda Activa – Wiadomości rowerowe
Model TVS Jupiter 110 wyróżnia się szeregiem funkcji, które debiutują w tym segmencie. Oto pięć z nich, których nie ma Honda Activa.
Nowy TVS Jupiter 110 przenosi dojazdy na wyższy poziom dzięki dodatkowemu stylowi i wielu funkcjom, które są dostępne po raz pierwszy w tym segmencie. Dzięki temu Jupiter staje do walki z Hondą Activa z większą zemstą, czyniąc ten segment bardziej interesującym.
Jednym z aspektów nowego TVS Jupiter 110, który tworzy dla siebie niszę w porównaniu do Hondy Activa, jest zestaw funkcji, których Honda nie ma. Oto pięć funkcji, które ma zaktualizowany Jupiter 110, ale nie Honda Activa.
TVS Jupiter 110 — przedni wlew paliwa
Nowy TVS Jupiter 110 ma wlew paliwa z przodu, podobnie jak w tradycyjnym motocyklu, co ułatwia tankowanie. Ponadto sam zbiornik paliwa jest umieszczony na podłodze skutera, co zapewnia lepszą centralizację masy w porównaniu z Hondą Activa. Honda Activa przeniosła wlew paliwa pod siedzeniem na tył, co nadal jest uciążliwe w porównaniu z Jupiter 110.
Miejsce w bagażniku
Teraz przeniesienie zbiornika paliwa spod siedzenia na przednią podłogę dało TVS więcej miejsca na przechowywanie. Jupiter może zmieścić dwa kaski pod siedzeniem – półkaski – a sam schowek ma pojemność 33 litrów. To dużo jak na skuter ICE, prawie porównywalnie ze skuterami elektrycznymi.
Cyfrowy zestaw wskaźników
We współczesnym świecie klienci traktują panele wskaźników jako rozszerzenie swojego smartfona. Aby temu zaradzić, TVS wyposażył Jupiter 110 w kolorowy zestaw wskaźników LCD z Bluetooth, powiadomieniami o połączeniach, poleceniami głosowymi i nawigacją. Podczas gdy te funkcje są przydatne, Honda Activa ich nie ma i trzyma się starego, dobrego wyświetlacza analogowego.
Hamulec tarczowy
TVS Jupiter 110 to jedyny skuter w tym segmencie, który oferuje przedni hamulec tarczowy. Honda Activa trzyma się hamulców bębnowych z przodu i z tyłu, podczas gdy TVS Jupiter o najwyższej specyfikacji ma hamulec tarczowy. Tarcza płatkowa dobrze sobie radzi i oferuje progresywne wrażenia, ściskając ją mocno. Ma wystarczająco dużo mocy, aby w mgnieniu oka zatrzymać skuter.
Sygnał awaryjnego zatrzymania
Dzięki wydajnemu hamowaniu pojawia się kolejna funkcja w Jupiterze, ostrzeżenie o awaryjnym zatrzymaniu. Podczas mocnego hamowania wszystkie cztery kierunkowskazy włączają się z sygnałem dźwiękowym, aby ostrzec innych użytkowników drogi o gwałtownym hamowaniu. Może to być zbawienne w warunkach ruchu drogowego w Indiach, a Honda Activa nie ma tej funkcji.