Biznes

PILNE: Royal Enfield Guerrilla 450 wprowadzony na rynek za 239 000 rupii

  • 16 lipca, 2024
  • 5 min read
PILNE: Royal Enfield Guerrilla 450 wprowadzony na rynek za 239 000 rupii


Retro-roadster jest dostępny w trzech wariantach: Flash, Dash i Analogue. Napędzany jest chłodzonym cieczą silnikiem „Sherpa” Himalayan 450

PILNE: Royal Enfield Guerrilla 450 wprowadzony na rynek za 239 000 rupii

Najważniejsze informacje w skrócie:

– Royal Enfield Guerrilla 450 został wprowadzony na rynek w cenie 239 000 rupii (cena netto)

– Dostępny w trzech wariantach: Flash, Dash i Analogue

– Napędzany chłodzonym cieczą silnikiem „Sherpa” o pojemności 452 cm3, który można znaleźć w modelu Himalayan 450

Po tym, co wydawało się niekończącymi się zdjęciami szpiegowskimi i zapowiedziami, Royal Enfield w końcu wypuściło Royal Enfield Guerrilla 450. Roadster jest drugim chłodzonym cieczą motocyklem od producenta z siedzibą w Chennai po Himalayan 450. Teraz jest to również najtańszy chłodzony cieczą motocykl Royal Enfield.

Jaka jest jego cena? Kim są jego rywale?

Cena Royal Enfield Guerrilla 450 wynosi 239 000 rupii (ex-showroom i cena wprowadzająca), co czyni go o 5000 rupii droższym od Triumph Speed ​​400. Rezerwacje są już otwarte w Indiach, Wielkiej Brytanii i krajach europejskich, a dostawy rozpoczną się w sierpniu 2024 r. Jest dostępny w trzech wariantach: Flash, Dash i Analogue. Opcje kolorystyczne dla trzech wariantów obejmują:

Flash – Brava niebiesko-żółta wstążka

Dash – Złoty Dip i Playa Black

Analogowe – Smoke Silver i Playa Black

Oto ceny dla poszczególnych wariantów:

Warianty

Cena (ex-showroom)

Błysk

2 54000 rupii

Kropla

2 49000 rupii

Analog

2 39000 rupii

Royal Enfield Guerrilla 450 może konkurować z takimi motocyklami, jak Triumph Speed ​​400, Husqvarna Svartpilen 401, Hero Mavrick 440, Harley-Davidson X440 i QJ Motor SRC 500.

Warto przeczytać!  Niemcy kończą z Umwetlbonusem. Tego nikt się nie spodziewał. Jak to wpłynie na Polskę?

Co nowego? Jakie są podobieństwa do Royal Enfield Himalayan 450?

Guerrilla 450 ma podobieństwa konstrukcyjne zarówno do Royal Enfield Hunter 350, jak i Royal Enfield Himalayan 450. Przód roadstera wygląda podobnie do Huntera 350 z okrągłym, potrójnie mocowanym zaciskiem reflektorem LED, teleskopowym widelcem z osłonami i okrągłym zbiornikiem paliwa, który ma przesunięty korek wlewu paliwa.

Od środkowej części motocykla do tylnej części, motocykl wygląda podobnie do Himalayan 450 z wąskim środkiem i tylną częścią, zintegrowanym tylnym światłem z kierunkowskazami i układem wydechowym. Podejście producenta do projektu Guerrilla 450 w stylu Frankensteina wydaje się działać całkiem dobrze, ponieważ roadster wygląda spójnie ze wszystkich stron.

Ponadto żywe schematy kolorów bardzo dobrze uzupełniają stylizację. Motocykle Royal Enfield są znane z pysznych malowań, a te na Guerrilla 450 sprawiają, że wygląda on bardzo żywo. Może to być wielki hit wśród tych, którzy lubią jaskrawe i atrakcyjne schematy malowania swoich motocykli.

Podobieństwa do Himalayan 450 nie kończą się na stylizacji, ponieważ większość komponentów i osprzętu jest wspólna z ADV. Oto najważniejsze informacje:

– 452 cm3, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik „Sherpa” generujący moc 40 KM przy 8000 obr./min i moment obrotowy 40 Nm przy 5500 obr./min (podobnie jak w modelu ADV)

Warto przeczytać!  Takie są teraz ceny miodu prosto z pasieki. Jaka jest cena słoika miodu rzepakowego, gryczanego i akacjowego w lipcu 2023?

– 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem poślizgowym i wspomaganiem

– 2 tryby jazdy: Power i Eco

– 43 mm widelec teleskopowy ze skokiem koła 140 mm (skok koła mniejszy o 60 mm niż w modelu Himalayan 450)

– Monoshock ze skokiem koła 150 mm (skok koła mniejszy o 50 mm niż w Himalayan 450)

– Mniejszy skok kół niż w przypadku Himalayan, ponieważ jako roadster nie jest przeznaczony do jazdy w terenie

– 310mm tarcza hamulcowa z przodu z zaciskiem dwutłoczkowym

– 270mm tarcza hamulcowa z tyłu z zaciskiem jednotłoczkowym

– ABS dwukanałowy

– 4-calowy okrągły wyświetlacz TFT z łącznością Bluetooth i nawigacją Google Maps w wersjach Flash i Dash (podobnie jak w Himalayan 450)

– Okrągła, półcyfrowa konsola z opcjonalnym panelem nawigacyjnym Tripper do nawigacji zakręt po zakręcie (taka sama konfiguracja, jak w Royal Enfield Super Meteor 650) w wersji analogowej

– Port ładowania USB

– Opony przednie o szerokości 120 i tylne o szerokości 160 z kołami 17-calowymi na obu końcach

– Rozstaw osi: 1440 mm (o 70 mm mniej niż w modelu Himalayan 450)

– Prześwit: 169 mm (o 61 mm mniej niż w modelu Himalayan 450)

– Wysokość siedziska: 780 mm (o 45 mm mniej niż standardowa wysokość siedziska Himalayan 450 wynosząca 825 mm)

– Masa własna: 185 kg (o 11 kg mniej niż w przypadku Himalayan 450)

Warto przeczytać!  Duże podwyżki wynagrodzeń na początku 2024 roku! Ile pieniędzy już niedługo trafi do Polaków? 16.10.2023

– Pojemność zbiornika paliwa: 11 litrów (o 6 litrów mniej niż w modelu Himalayan 450)

Zig mówi

Retro roadster o pojemności poniżej 500 cm3 był najgorętszym segmentem indyjskiego rynku jednośladów przez ostatni rok. Harley-Davidson X440 zapoczątkował nadejście tych nowych retro roadsterów, tuż za nim pojawił się Triumph Speed ​​400. Triumph Speed ​​400, w szczególności, oznaczał definicję słowa „stosunek jakości do ceny” dzięki wspaniałemu wyglądowi, wyjątkowej jakości wykonania i wydajności odpowiadającej obietnicom retro roadsterów. Zasadniczo wyznaczył standard dla całego segmentu.

A teraz, nieco ponad rok później, indyjski potentat, Royal Enfield, przedstawił własną odpowiedź, Guerrillę 450. Na papierze motocykl wygląda obiecująco i jednocześnie powalająco. Należy zauważyć, że chłodzony cieczą silnik o pojemności 452 cm³ zapewnia świetne osiągi, ponieważ Himalayan 450 był tylko o 1 sekundę wolniejszy od KTM 390 Duke przy przyspieszaniu od 0 do 100 km/h! Można śmiało powiedzieć, że jest to dość szybki motocykl. A ponieważ Guerrilla 450 jest o 11 kg lżejszy od ADV i ma ogólnie bardziej sportową konfigurację, jego osiągi zdecydowanie powinny być ekscytujące. Pozostaje tylko powiedzieć, że już ekscytujący segment retro roadsterów poniżej 450 cm³ w Indiach właśnie stał się o wiele bardziej zabawny.

Royal Enfield Guerrilla 450 Recenzja wideo

Popularne rowery Royal Enfield

Popularne rowery Cafe_Racer


Źródło