Pionierska gra Web3: GGX COO Rachit Rastogi ujawnia wizję platformy i jej wpływ na indyjski przemysł gier
![Pionierska gra Web3: GGX COO Rachit Rastogi ujawnia wizję platformy i jej wpływ na indyjski przemysł gier](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/05/99981624-770x470.jpg)
W ekskluzywnym wywiadzie dla TimesNow Rachit Rastogi, dyrektor operacyjny GGX, dzieli się spostrzeżeniami na temat misji platformy, jej funkcji oraz tego, jak ma zrewolucjonizować branżę gier
Zaktualizowano 4 maja 2023 r. | 13:18 IST
Rachit Rastogi, dyrektor operacyjny GGX
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
- GGX ma na celu stworzenie uczciwego, przejrzystego i opartego na społeczności doświadczenia w grach Web3 dla programistów i graczy.
- GGX oferuje kompleksowe rozwiązania Web3 dla twórców gier poprzez prostą integrację SDK, wzmacniając prawdziwe prawo własności zasobów.
- GGT, token użytkowy dla gier zintegrowanych z GGX, motywuje interesariuszy i napędza wzrost rynku gier Web3.
fragmenty:
P. Jaka jest wizja uruchomienia GGX?
Wizją stojącą za uruchomieniem GGX jest wykorzystanie mocy Web3 i zaoferowanie gier, które są bardziej sprawiedliwe, przejrzyste i oparte na społeczności niż tradycyjne gry oraz wprowadzenie nowatorskich sposobów zarabiania, które są zrównoważone. Web3 dodaje wartość graczom, umożliwiając prawdziwe posiadanie zasobów gry i możliwość handlu nimi. Deweloperzy mogą wykorzystać moc Web3, mając dostęp do rynku, który można łatwo włączyć do dowolnej gry. Wraz z GGX staramy się oferować najlepsze w swojej klasie doświadczenia zarówno programistom, jak i graczom oraz pomagać im w realizacji tej wartości bezpośrednio w ich grach przy jak najmniejszym tarciu za pośrednictwem rynku w grze.
P. Jakie są funkcje platformy i jak będzie wspierać twórców gier?
Rachit: GGX przede wszystkim umożliwia graczom posiadanie, handel i wypożyczanie elementów gier współpracujących z GGX. Jednym z głównych wyzwań stojących przed programistami jest uwzględnienie czasu i zasobów w celu dodania funkcji dla graczy do gry po zbudowaniu immersyjnej gry. GGX jest gotowy rozwiązać ten problem poprzez prostą integrację SDK dla twórców gier, co pozwoliłoby im bezproblemowo włączyć kompleksową infrastrukturę Web3 GGX do ich gry. W ramach pakietu SDK GGX oferuje również globalne rozwiązania KYC i płatności w różnych lokalizacjach geograficznych z wygodnymi wpłatami i wypłatami. Co więcej, system handlu w grze platformy umożliwia dostosowanie zgodnie z interfejsem użytkownika/UX dowolnej gry, aby zapewnić graczom płynne, zerowe doświadczenie.
Dzięki tym kompleksowym rozwiązaniom GGX może wspierać programistów w łatwej integracji technologii blockchain z ich grami bez konieczności budowania wszystkiego od zera. GGX wspiera również programistów usługami doradczymi i wsparciem dystrybucji w celu skalowania gry i pozyskiwania graczy, aby mogli skoncentrować swoje wysiłki na tworzeniu angażujących gier.
P. Co to jest GGT i jak działa?
Rachit: GGT (Good Game Token) to token użytkowy, którego można używać w grach zintegrowanych z platformą GGX. Można go używać do tworzenia i ulepszania zasobów w grach współpracujących z GGX. GGT ma również na celu nagradzanie wszystkich interesariuszy, którzy przyczyniają się do tworzenia i stymulowania wartości na platformie. Na przykład gracze, którzy uczestniczą w rynku GGX, mogą zostać nagrodzeni GGT jako zachęta. Podobnie twórcy gier, którzy uruchamiają nowe gry na platformie, mogą również być nagradzani GGT jako sposób na zachęcenie ich do dalszego tworzenia i wydawania nowych treści.
P. W jaki sposób Web3 zrewolucjonizował branżę gier?
Rachit: Web3 zrewolucjonizował branżę gier na więcej niż jeden sposób. Umożliwiło graczom posiadanie zasobów gry i swobodny handel nimi, tworząc nowe możliwości zarabiania i zaangażowania. Gracze naprawdę posiadają swoje zasoby gry, ponieważ są one przechowywane w zdecentralizowanej sieci blockchain, a nie kontrolowane przez twórców gier. Oznacza to, że gracze mogą kupować, sprzedawać i wymieniać swoje aktywa na otwartych rynkach, co zwiększa ich wartość oraz zwiększa zaangażowanie i długoterminową retencję. Prawdziwe posiadanie zasobów otwiera również przełomowe przypadki użycia dla Web3 i programistów poza handlem – takie jak wynajem, aukcje i wiele innych. Z perspektywy twórców gier, Web3 umożliwił im stworzenie nowego, powtarzalnego strumienia przychodów, który uzupełnia istniejące strumienie monetyzacji. Widzieliśmy z pierwszej ręki, jak twórcy gier osiągają wyższe współczynniki konwersji płatników, ponieważ gracze rozumieją teraz, że aktywa można odsprzedawać, a także silniejsze utrzymanie graczy dzięki głębszemu zaangażowaniu graczy w grę. Wierzymy, że Web3 pozostanie, a wraz z GGX chcemy umożliwić zarówno twórcom gier, jak i graczom czerpanie korzyści z tej najnowszej technologii, która obiecuje dalszy rozwój branży i ma ogromny potencjał.
P. Jak duży jest ten rynek gier?
Pyt. Jakie są trendy, które według ciebie zdominują ten segment w przyszłości?
Rachit: Branża gier Web3 jest stosunkowo nowa, ale ewoluuje w bardzo szybkim tempie i prawdopodobnie zdominuje i zakłóci branżę w najbliższej przyszłości. Jest to również świetna okazja dla Indii, aby stać się światowym liderem Web3 ze względu na dynamicznie rozwijający się sektor technologiczny i szybko rozwijającą się gospodarkę. Dzięki odpowiednim inwestycjom i wsparciu Indie mają szansę stać się kluczowym graczem w ekosystemie Web3 i kształtować przyszłość technologii. Niektóre z trendów, które mogą zdominować przyszłość, obejmują rosnącą popularność handlu w grze ze względu na lepsze możliwości zarabiania. Po drugie, nastąpi wzrost zdecentralizowanego tworzenia gier, który może tworzyć gry bez centralnego organu, co skutkuje większą przejrzystością, bezpieczeństwem i własnością gracza. Dzięki temu możemy zaobserwować wzrost liczby rozwiązań blockchain-as-a-service (BaaS). W tym miejscu GGX jest gotowy do dodania wartości do ekosystemu. Kolejnym rosnącym trendem będzie interoperacyjność, która umożliwi graczom korzystanie z zasobów w wielu grach.
Wraz z GGX naszym celem jest wspieranie programistów w wykorzystaniu niektórych z tych kluczowych trendów i umożliwienie im budowania zrównoważonych modeli monetyzacji dla ich tytułów gier oraz cieszenia się lepszą retencją i zaangażowaniem. Skupiamy się również na oferowaniu graczom większej przejrzystości i zapewnianiu bezpiecznych wrażeń z gry.