Marketing

Pionierska nowatorska, konfigurowalna technologia portfela dla marek Shopify

  • 21 czerwca, 2023
  • 6 min read
Pionierska nowatorska, konfigurowalna technologia portfela dla marek Shopify


– NovelPass umożliwi każdej marce Shopify dostosowanie i wprowadzenie własnych markowych przepustek po raz pierwszy

Novel odblokowuje zaangażowanie na wyższym poziomie dzięki uruchomieniu tej pierwszej w branży funkcji dla Shopify

Wysoce zaawansowana technologia jest prosta w użyciu i bardzo wciągająca, aby wzmocnić lojalność wobec marki

NOWY JORK, 21 czerwca 2023 r /PRNewswire/ — Firma Novel, pionier w branży handlu elektronicznego, ogłasza wprowadzenie na rynek usługi NovelPass. Ten nowy produkt odblokuje zaangażowanie na wyższym poziomie dla marek Shopify, które będą mogły wykorzystać tę technologię do dostosowania i wprowadzenia na rynek własnych markowych przepustek do portfela po raz pierwszy. Od dużych firm, które chcą zwiększyć zaangażowanie klientów, po marki butikowe napędzane przez wysoce zaangażowane społeczności, wprowadzenie będzie dostępne dla ponad 4 milionów firm Shopify.

W czasie pandemii tempo wdrażania technologii płatności zbliżeniowych dramatycznie przyspieszyło. Wraz z wprowadzeniem w 2022 roku uzupełniającej platformy Google Wallet Pass, ta technologia jest teraz dostępna na praktycznie każdym urządzeniu mobilnym. Oczekuje się, że Apple dokona znacznych inwestycji w możliwości związane z przepustkami portfelowymi wraz z wprowadzeniem systemu iOS 17. Jednak ze względu na koszty wdrożenia pozostaje on niedostatecznie wykorzystywany przez firmy różnej wielkości. Wraz z wprowadzeniem przełomowej technologii firmy Novel marki mogą w ciągu kilku minut uruchomić spersonalizowaną obsługę mobilną, która nie wymaga od klientów pobierania osobnej aplikacji.

W przypadku marek, które obecnie wykorzystują narzędzia marketingu bezpośredniego, takie jak SMS-y lub e-maile, aby dotrzeć do swoich klientów na urządzeniach mobilnych, NovelPass pozwoli im zapewnić nowe doświadczenie związane z marką. Ta technologia umożliwia również dostarczanie powiadomień push na żądanie i bardzo trafnych aktualizacji, zwiększając natychmiastowość i zwiększając zaangażowanie klientów.

W miarę jak zmieniają się nawyki zakupowe i obserwujemy powrót kupujących do sklepów stacjonarnych, Novel dostrzega potrzebę dostarczania markom – i ich klientom – technologii, która obejmuje zarówno świat cyfrowy, jak i fizyczny. Ta wyrafinowana technologia stworzona przez Novel umożliwia to połączenie, zapewniając, że jest prosta w użyciu, ale bardzo wciągająca; Możliwości geolokalizacji i towarzyszące im powiadomienia push zapewniają, że sprzedawcy posiadający samodzielne i duże sklepy detaliczne mogą skutecznie wykorzystać potężne połączenie technologii cyfrowej i fizycznej.

W ramach NovelPass klienci mogą uzyskać dostęp do informacji dostosowanych do wprowadzenia produktu na rynek, kluczowych komunikatów marki, nadchodzących wydarzeń i nie tylko. Podobnie bonusy lojalnościowe zostaną w pełni zintegrowane z istniejącymi programami handlowców – nie będą wymagały przełączania obecnych aktywacji – i będą dodatkowo wspierane przez „poleceń konwersacyjnych” klientów, które są możliwe dzięki kodom QR. Dzięki temu klienci mogą uzyskiwać dostęp do rabatów jako zachęty, nagradzając zaangażowanie klientów i wspierając zwiększoną świadomość marki i lojalność, a wszystko to bez konieczności przechodzenia na osobną stronę internetową lub platformę. Używanie Novel z obecnymi stosami technologii jest łatwe i bezproblemowe, a wszystko to zbliża do siebie obie marki i ich klientów.

Rogera Bemanawspółzałożyciel i dyrektor generalny akcji Novel, „Lojalność wobec marki stale ewoluuje, a środki, za pomocą których firmy – duże i małe – mogą przyciągać klientów tam, gdzie spędzają oni codziennie czas, mają ogromne znaczenie. Technologia Wallet pass jest wykorzystywana przez milionów ludzi na całym świecie, a tak niewielu markom nie udało się ich wykorzystać. Cieszymy się, że możemy dać milionom dostęp do technologii, która istnieje na każdym urządzeniu mobilnym na świecie, czyniąc je osobistymi dla ich marki, a tym samym dla ich klientów. „

Nowel umożliwił już wielu markom włączenie technologii portfela do ich strategii marketingowej, w tym marki napojów Liquid Death.

Małgorzata Fortner, wiceprezes ds. rozwoju marki rzęs magnetycznych Glamnetic, mówi: „Proces pozyskiwania klientów znacznie się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat, a jako stosunkowo nowa firma dla wielu w naszej branży jesteśmy dumni z ciągłego poszukiwania innowacyjnych możliwości dywersyfikacji naszego kanału mix i szersza strategia pozyskiwania. Przepustka do portfela Novel jest tak wyjątkowa, że ​​polega na tradycyjnie niezgrabnym, cyfrowym, pełnym tarcia działaniu polecenia klienta i przekształcaniu go w bezproblemową, jednoetapową akcję. Jest idealny do produktów takich jak nasz, gdzie osobiste „Wow!” odkrywanie jest kluczowe. Dzięki podstawowym funkcjom opartym na technologii i aplikacjom, które wszyscy mamy preinstalowane na naszych telefonach, usuwamy nawet krok, który często powoduje utratę klientów w wyniku pobrania nowej aplikacji netto. Cieszymy się, że możemy kontynuować tworzenie ten główny kanał ustny w przyszłościowy sposób z zespołem Novel!”

Ronak Szachwspółzałożyciel i dyrektor generalny popularnej społecznościowej marki zdrowia i urody Obvi, komentuje: „Jako firma wspierana i zasilana przez naszych obserwujących, możliwość dotarcia do nich, gdziekolwiek się znajdują i cokolwiek robią, jest nieoceniona. w stanie zbudować przepustki do portfela za pomocą technologii Novel, zachęcanie ich do rozpowszechniania informacji wśród równie dbających o zdrowie i dobre samopoczucie znajomych jest tak łatwe. Oznacza to, że kiedy mamy nową wiadomość lub promocję, jesteśmy pewni, że ułatwiamy to aby nasi klienci mieli do nich dostęp i mogli się nimi dzielić”.

Od momentu powstania w 2022 roku, Novel pomaga handlowcom wykorzystać moc i potencjał istniejącej infrastruktury e-commerce i metod płatności. Doświadczenie Novel w przekształcaniu tradycyjnego doświadczenia zakupowego jest teraz wykorzystywane w technologii mobilnej, która jest osadzona w życiu codziennym.

Powieść jest wspierana przez magnata mediów i handlu, Briana SugaraZałożyciel Sugar Capital i POPSUGAR.

Uwagi do redaktorów

O powieści
Założona w 2021 roku przez Rogera Bemanazałożyciel Smartrr, Anna Merzizałożyciel AlgoPay i Briana Sugaraprezes Group Nine Media i założyciel Sugar Capital i POPSUGAR, Novel to kompleksowe rozwiązanie, które wykorzystuje istniejącą infrastrukturę handlu elektronicznego i metody płatności, aby przenieść wartość towarów cyfrowych i ich licznych zastosowań do tradycyjnych zakupów online, począwszy w ekosystemie Shopify.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2107913/NovelPass.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2107935/Novel_logo.jpg

ŹRÓDŁO Powieść


Źródło

Warto przeczytać!  Rynek materacy lateksowych osiągnie CAGR na poziomie 5,6% w prognozowanym okresie 2029 r.