Pixar zwolni 14% personelu, ponieważ Disney chce obciąć koszty
Pixar Animation Studios zwalnia około 14% swoich pracowników, ponieważ Disney (DIS) poszukuje środków obniżających koszty i ogranicza treści przeznaczone do przesyłania strumieniowego. Posunięcie to następuje po tym, jak Disney przeprowadził w zeszłym roku falę zwolnień, próbując zwiększyć rentowność.
Seana Smith i Brad Smith z Yahoo Finance szczegółowo opisują tę historię i jej znaczenie dla przyszłości medialnego giganta.
Aby uzyskać więcej informacji eksperckich i najnowsze działania na rynku, kliknij tutaj i obejrzyj cały odcinek Morning Brief.
Ten post został napisany przez Melanie Riehl
Transkrypcja wideo
Atmosfera na ulicach jest dziś nieco mniej ożywiona niż zwykle. Studia Pixar Animation zwalniają około 14% swoich pracowników, ponieważ Disney chce obniżyć koszty i ograniczyć treści przeznaczone do przesyłania strumieniowego.
Cięcia sygnalizują, że Disney może ponownie skupić się na filmach fabularnych wyświetlanych w kinach.
Teraz wiele z tych filmów Pixara jest także wyświetlanych w kinach.
Powinniśmy wspomnieć, że niektóre z nich odniosły dla Disneya ogromny sukces na przestrzeni lat, zarówno pod względem występów kasowych, jak i, jeszcze bardziej, jeśli chodzi o gadżety reklamowe.
Tutaj przyglądamy się udziałom, które zostały stosunkowo wyciszone w tym ogłoszeniu.
Hm, dzieje się to po fali zwolnień, które Disney przeprowadził w zeszłym roku.
Jednak obecnie tego rodzaju problemy nadal utrzymują się w niektórych innych strategicznych obszarach działalności, w których Disney będzie musiał przenieść koszty, aby osiągnąć niektóre cele, które wyszły na światło dzienne w wyniku kampanii aktywistycznych, wywierając presję na zespół wykonawczy w firmie.
Tak, myślę, że to po prostu najnowsza wersja ograniczania wydatków w niektórych obszarach w celu zwiększenia rentowności.
Jasne, że celem i priorytetem dla Disneya w tym momencie.
Zatem to posunięcie jest z pewnością odwróceniem sytuacji, którą obserwowaliśmy przez ostatnie kilka lat.
Wiemy, że Disney korzystał z Pixara, aby naprawdę zbudować bazę klientów Disney Plus.
Próbując to osiągnąć, zadebiutowali w Internecie trzema filmami, Soul Turning Brad i Luca.
I myślę, że w pewnym stopniu to zadziałało, mieli też oryginalne seriale, które okazały się ogromnym hitem dla Disney Plus Cars on the Road.
To jeden z ulubionych, chłopcy.
Uwielbiają ten program.
To jest ogromne.
Jeśli z małymi dziećmi to także Doug Days, czyli seria krótkich filmów o psie z filmu Abso. To zadziałało, zadziałało.
Jednak myślę, że obecnie, jeśli chodzi o priorytety i ich umiejscowienie, Iger jest bardzo skupiony na ograniczaniu tych wydatków.
W rezultacie nie będą, hm, nie będą produkować tych oryginalnych programów dla Disney Plus w ramach szerszej restrukturyzacji tutaj.
I jak powiedziałeś, skutkuje to niestety zwolnieniami około 14% siły roboczej.
Tak oczywiście.
Swoją drogą, musiałem też zajrzeć do Douga Daysa.
Tak.
Tak.
Śliczny piesek z filmu.
Oj wiewiórka.
W każdym razie jedną z innych rzeczy, które oczywiście będziemy tu nadal śledzić w szerszym krajobrazie medialnym, jest to, gdzie Disney będzie mógł pójść dalej i zarabiać na wielu pakietach transmisji strumieniowych, o których mówili tutaj, oczywiście, zdjęcie przedstawiające grę w to.
Hmm, zobaczymy, co więcej firma ma do powiedzenia na ten temat i jak to wpłynie na strategię na przyszłość.
Z pewnością to zrobimy.
W porządku, dziś rano Disney nieznacznie wzrósł.