Biznes

Podczas gdy Microsoft walczy z globalną awarią, szczepionka Steve’a Jobsa „produkty trzeciej kategorii” staje się wirusowa w obliczu awarii Microsoftu

  • 19 lipca, 2024
  • 3 min read
Podczas gdy Microsoft walczy z globalną awarią, szczepionka Steve’a Jobsa „produkty trzeciej kategorii” staje się wirusowa w obliczu awarii Microsoftu


Nowe Delhi:

Microsoft produkuje „produkty trzeciej kategorii” – miażdżąca ocena giganta oprogramowania z siedzibą w Seattle, dokonana przez współzałożyciela Apple, Steve’a Jobsa, wprowadzona w 1995 r., stała się wiralem w piątek, gdy firma zmagała się z poważnym problemem awarii systemu Windows, który dotknął miliony użytkowników, w tym usługi komercyjne, takie jak linie lotnicze.

Microsoft Inc. poinformował, że błąd był spowodowany niedawną aktualizacją CrowdStrike i że pracuje nad odzyskaniem wszystkich dotkniętych usług. W szczegółowym poście na X firma poinformowała, że ​​„pracuje również nad przekierowaniem dotkniętego ruchu do alternatywnych systemów, aby złagodzić wpływ w bardziej dogodny sposób”.

W międzyczasie, gdy firma ścigała się z czasem z czasem, aby rozwiązać problem, w sieci pojawił się wywiad, którego Steve Jobs udzielił prawie trzy dekady temu, i został szeroko udostępniony.

„Jedyny problem z Microsoftem polega na tym, że nie mają gustu… nie mają absolutnie żadnego gustu. Nie mówię tego w małym sensie… mówię to w dużym sensie. Nie wymyślają oryginalnych pomysłów i nie wnoszą wiele kultury do swoich produktów” – powiedział Jobs Bobowi Cringely’emu, dziennikarzowi technologicznemu.

Warto przeczytać!  Przychody WeRize wzrosły 22-krotnie w ciągu ostatnich dwóch lat podatkowych

„… mówisz: 'Cóż, dlaczego to takie ważne?’ Cóż, proporcjonalnie rozmieszczone czcionki pochodzą z typografii i pięknych książek. Stąd bierze się pomysł (i) gdyby nie Mac, nigdy nie mieliby tego w swoich produktach” – wyjaśnił.

„I tak, myślę, że jestem zasmucony… nie sukcesem Microsoftu. Nie mam nic przeciwko ich sukcesowi. Zasłużyli na swój sukces… w większości”.

„Mam problem z faktem, że oni po prostu produkują naprawdę trzeciorzędne produkty”.

Wyjaśnienie awarii chmury Microsoft

Zgodnie z aktualizacjami Service Health Status firmy Microsoft wstępną przyczyną jest „zmiana konfiguracji w części naszych obciążeń zaplecza platformy Azure, która spowodowała przerwę w działaniu zasobów pamięci masowej i obliczeniowych, a w rezultacie awarie łączności…”

NDTV wyjaśnia | Co jest przyczyną przerażającego „niebieskiego ekranu śmierci” systemu Windows?

Awarie te wpłynęły na „usługi niższego rzędu (i zależne) Microsoft 365”.

CrowdStrike Engineering — firma świadcząca usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, która współpracuje z firmą Microsoft — zidentyfikowała problem związany z wdrażaniem treści i cofnęła zmiany, a także opublikowała instrukcje rozwiązania go dla użytkowników systemu Windows.

CZYTAJ | Systemy Windows uruchamiają się ponownie, wyświetlając błędy „niebieskiego ekranu śmierci”

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i udziałów, Wiadomości ekonomiczne i finansowe, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Live IPO News

Usługi, w tym tak kluczowe instytucje jak policja i administracja rządowa, na całym świecie ucierpiały.

Usługi Microsoftu dotknięte w Indiach

Firma SpiceJet w Indiach poinformowała, że ​​zmaga się z „problemami technicznymi”, które wpłynęły na możliwość rezerwacji biletów online i odprawy, a także na inne funkcjonalności.

„Pasażerom planującym podróż uprzejmie prosimy o przybycie na lotnisko wcześniej niż zwykle w celu dokonania odprawy przy naszych stanowiskach” – poinformowały linie lotnicze w komunikacie X.

CZYTAJ | „Niebieski ekran śmierci” Microsoftu: Pełna lista usług dotkniętych atakiem w Indiach

Nowe linie lotnicze Akasa Air i weterani branży IndiGo wydali podobne komunikaty. Usługi lotnicze na lotniskach w Chennai i Mumbaju również zaczęły być dotknięte, źródła poinformowały NDTV.

Polecany film dnia

W raporcie z dochodzenia w sprawie Puja Khedkar, korupcji i nadużycia władzy


Źródło