Polska

Polska Wielkość rynku e-commerce na rekordowym poziomie 28,09 USD

  • 12 kwietnia, 2024
  • 6 min read
Polska Wielkość rynku e-commerce na rekordowym poziomie 28,09 USD


Globalny rynek e-commerce w polsce Szacuje się, że rozmiar wzrośnie 28094,56 USD Według Technavio w latach 2023–2027 mln. Szacuje się, że w okresie prognozy rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 15,56%. W Polska, rynek e-commerce rośnie w miarę wdrażania przez producentów sprzedaży detalicznej w wielu kanałach. Podejście to łączy kanały sprzedaży offline i online, w tym strony firmowe i popularne platformy e-commerce. Konsumenci szukają informacji o produktach w Internecie, co zwiększa zasięg rynkowy i świadomość marki. Kluczowe sektory to kosmetyki, obuwie, elektronika użytkowa i usługi finansowe. Sprzedaż w handlu elektronicznym napędzana jest przystępnością cenową, wygodą i specjalistyczną wiedzą cyfrową. Główni gracze to Miinto, ECDB i firmy logistyczne. Rynek obejmuje sektory B2C, takie jak hobby i wypoczynek, meble i artykuły spożywcze, o ogólnoświatowej stopie wzrostu i globalnej sprzedaży przekraczającej biliony.

Aby dowiedzieć się więcej o tym rynku- Pobierz DARMOWY przykładowy raport w ciągu kilku minut!

Innowacje stymulują rozwój rynku:

Rynek e-commerce w Polska odnotowuje znaczny wzrost, napędzany rosnącą liczbą e-klientów poszukujących przystępnych cen i wygody. Główni sprzedawcy detaliczni i producenci wdrażają strategie omnichannel, wykorzystując zarówno platformy internetowe, jak i tradycyjne witryny sklepowe. Kluczowe kategorie produktowe obejmują obuwie, kosmetyki, elektronikę użytkową, produkty farmaceutyczne i usługi bankowości internetowej. Szybkie przelewy pieniężne, płatności kartami kredytowymi i przelewy tradycyjne ułatwia sektor Fintech. Rywalizacja konkurencyjna między sklepami e-commerce jest intensywna, a firmy takie jak Miinto, Showroom i liderzy handlu mobilnego rywalizują o udział w rynku. Firmy logistyczne odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu terminowych dostaw, podczas gdy firmy zajmujące się badaniami rynku, takie jak Mordor Intelligence, dostarczają cennych informacji na temat zachowań konsumentów i wiedzy cyfrowej. Baza danych handlu elektronicznego pokazuje stopę wzrostu sprzedaży detalicznej wynoszącą ponad 15%. Polska, z takimi kategoriami jak Hobby i wypoczynek, Elektronika, Meble i artykuły gospodarstwa domowego, DIY, Produkty do pielęgnacji, Moda i Artykuły spożywcze. Światowe tempo wzrostu sprzedaży e-commerce w dalszym ciągu rośnie, a prognozuje się, że globalna sprzedaż e-commerce osiągnie ten poziom 6,5 biliona dolarów do 2023 roku.

Warto przeczytać!  Team Spirit pokonuje FaZe Clan 3:0 i wygrywa IEM Katowice 2024 po historycznym występie Donka

Podejmowanie wyzwań:

Rynek e-commerce w Polska odnotowuje znaczny wzrost napędzany specjalistyczną wiedzą cyfrową i zmianami zachowań konsumentów. Wraz ze wzrostem liczby klientów międzynarodowych rośnie liczba zarejestrowanych sklepów e-commerce. Rynek stoi jednak przed wyzwaniami, takimi jak występowanie podróbek, szczególnie w kategoriach Moda oraz Hobby i wypoczynek. Konsumenci chcąc zachować status społeczny często decydują się na tańsze podróbki. Obniża to zaufanie konsumentów i budzi obawy co do autentyczności. Główne platformy e-commerce, takie jak Miinto i Showroom, zaciekle konkurują w sprzedaży typu Business-to-Consumer (B2C). Handel mobilny zyskuje na popularności, a liczba użytkowników Internetu mobilnego osiągnęła rekordowy poziom. Firmy logistyczne odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu terminowości dostaw. Światowe tempo wzrostu branży eCommerce w dalszym ciągu gwałtownie rośnie, a prognozuje się, że globalna sprzedaż eCommerce osiągnie ten poziom 6,5 biliona dolarów do 2023 roku. Polscy klienci internetowi prowadzą sprzedaż detaliczną w różnych sektorach, m.in. w zakresie elektroniki, mebli i artykułów gospodarstwa domowego, majsterkowania, artykułów pielęgnacyjnych i artykułów spożywczych. Mordor Intelligence podaje, że infrastruktura cyfrowa, penetracja Internetu i metody płatności online to kluczowe czynniki napędzające ten wzrost. Pomimo tych postępów, ustawodawstwo i ochrona konsumentów pozostają kluczowymi kwestiami. Polscy internauci, uzbrojeni w laptopy, komputery osobiste i smartfony, w dalszym ciągu kształtują przyszłość e-commerce w Polska.

Warto przeczytać!  Polska ogranicza przemieszczanie się rosyjskich dyplomatów w odpowiedzi na „wojnę hybrydową”

Aby dowiedzieć się więcej o tym rynku- Pobierz DARMOWY przykładowy raport w ciągu kilku minut!

Przegląd analityków

Rynek e-commerce w Polska stale się rozwija, a coraz większa liczba polskich internautów zwraca się w ramach swoich potrzeb zakupowych do zarejestrowanych sklepów e-commerce. Międzynarodowe sklepy oferują szeroką gamę produktów, od sprzedaży detalicznej w branży modowej po artykuły hobbystyczne i rekreacyjne, elektronikę, meble i artykuły gospodarstwa domowego, majsterkowanie, produkty pielęgnacyjne i artykuły spożywcze. Infrastruktura cyfrowa w Polska, w tym metody płatności online i ustawodawstwo, wspiera ten wzrost. Dzięki dużej penetracji Internetu i rosnącemu zainteresowaniu specjalistyczną wiedzą cyfrową, zachowania konsumentów w Polska przesuwa się w stronę zakupów online. ECDB podaje, że globalna sprzedaż w handlu elektronicznym w Polska rośnie, co czyni go atrakcyjnym rynkiem dla firm chcących poszerzyć swój zasięg.

Przegląd rynku

W Polska na kwitnącym rynku e-commerce, internetowcy i producenci spotykają się, tworząc dynamiczne środowisko biznesowe. Klienci poszukują wygody i przystępności cenowej, co napędza popyt na handel cyfrowy. Dostawa jest niezbędna, a firmy logistyczne i spedycyjne odgrywają kluczową rolę. Sprzedawcy e-commerce oferują szeroką gamę produktów, od elektroniki i mody po sprzęt AGD i żywność. Strategie marketingu cyfrowego, takie jak reklamy w mediach społecznościowych i kampanie e-mailowe, są niezbędne, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Stosowanie bezpiecznych metod płatności i technologii szyfrowania zapewnia bezpieczne zakupy. Polski sektor E-Commerce stale się rozwija, a nowe technologie i trendy kształtują branżę. Przyszłość wygląda obiecująco dla tego sektora, z oczekiwanym dalszym wzrostem i innowacjami.

Warto przeczytać!  Polska – Holandia prognozy, kursy, typy bukmacherskie i najlepsze typy na mecz Grupy D Euro 2024

Aby dowiedzieć się więcej o tym rynku- Pobierz DARMOWY przykładowy raport w ciągu kilku minut!

Kluczowe firmy:

Rynek e-commerce w Polska jest fragmentaryczny; przedsiębiorstwa konkurują z konkurentami i starają się zdobyć większy udział w rynku. Rynek rośnie i nie można przeoczyć szans na pojawienie się nowych uczestników. Największe firmy mają ugruntowane korzyści skali i obecność na rynku i generalnie polegają na pozycjonowaniu postępu technologicznego i cenie produktów. Rynek e-commerce w Polska raport zawiera informacje na temat wprowadzenia produktów na rynek, zrównoważonego rozwoju i perspektyw wiodących dostawców, w tym 303 AVENUE SP. Z OO, Allegro.pl Sp. z oo, Amazon.com Inc., Beliani PL GmbH, Ceneo.pl sp zoo, Decathlon SA, Desertcart, Grupa Empik, Inter IKEA Holding BV, Meble.pl SA, Media Expert Group, OLX Global BV, Organic Farma Zdrowia SA, Tesco Plc, Ubuy Co., Vox Sp. zoo sp. k, X Kom Sp. Zoo, zooplus SE, eBay Inc., Zalando SE

Aby uzyskać więcej takich aktualizacji, śledź nas w Google News Wiadomości Martechowe


Źródło