Pomimo niepewności rynkowej programiści spoza planu mogą poprawić swoje perspektywy
Wraz ze wzrostem migracji, brakiem podaży gotowych domów i spadkiem pustostanów na wynajem przy jednoczesnym wzroście czynszów, nieruchomości poza planem pozostają atrakcyjną propozycją zarówno dla właścicieli-najemców, jak i inwestorów.
Chociaż fundamenty są mocne, na rynku nadal panuje duża niepewność, a deweloperzy i marketerzy projektów muszą podjąć kroki w celu zwiększenia przychodów i obniżenia kosztów na nadchodzący rok, jednocześnie upewniając się, że są gotowi do kapitalizacji, gdy powróci zaufanie do rynku.
Ta faza cyklu rynkowego nie jest czasem na zamykanie sklepu. Deweloperzy, którzy koncentrują się na swoich systemach i procesach, będą mogli obniżyć koszty i zmaksymalizować przychody, jednocześnie przygotowując się na powrót zaufania.
Technologia – w połączeniu z inteligentną taktyką, która ją wspiera – będzie tym, co odróżnia odnoszących sukcesy programistów od ich odpowiedników, a dobrą wiadomością jest to, że nie musi być droga ani trudna do wdrożenia.
Dyrektor Blair Property Group, Darren Blair, mówi: „Jeśli chodzi o wdrażanie technologii, pojawi się krzywa przypominająca literę J i zobaczymy, w jaki sposób elementy takie jak bezpośrednie interakcje z (potencjalnymi) nabywcami można zmienić lub ulepszyć za pomocą technologii, jak część sprzedaży i marketingu nowych projektów mieszkaniowych”.
Jakie zatem narzędzia i taktyki mogą zastosować dziś deweloperzy i agenci sprzedaży, aby zapewnić sobie pozytywne perspektywy na jutro? Zacznijmy od góry lejka.
Świadomość
Niestety, zwrot „zbuduj, a oni przyjdą” nie ma już zastosowania na rynku, jeśli jesteś w trakcie uruchamiania projektu, będziesz musiał rozpowszechnić tę informację daleko i szeroko.
Automatyzacja marketingu i komunikacji
Może to być oczywiste dla większych firm, jednak mniejsi programiści często sami wykonują całą pracę związaną z marketingiem i komunikacją.
Wiele platform jest tanich i prostych w użyciu — nawet dla nowicjuszy. Dodatkowo, w przeciwieństwie do tradycyjnych metod, dostarczają dogłębnych danych o tym, kto patrzy na Twoje treści i czym się zajmuje, co poprawia Twoje profile klientów.
Narzędzia: Canva, Mailchimp, monitor kampanii, reklamy na Facebooku
Korzyść: Rozszerzony zasięg kupujących, zwiększona wydajność, dane i spostrzeżenia
Koszt: Bezpłatnie lub tanio.
Sztuczna inteligencja
Zignoruj zamieszanie, najprostszym sposobem na wykorzystanie sztucznej inteligencji w nieruchomościach jest po prostu generowanie kopii marketingowych. Generatory kopii AI mogą wziąć godziny wolne od pracy, wypełniając działania marketingowe.
Narzędzia: W każdym razie, ChatGPT
Korzyści: Zwiększona wydajność, maksymalizacja objętości treści
Koszt: Bezpłatny
Zainteresowania, edukacja i ocena
Dyrektor Polka Dot Property, Rebecca Shackleton, mówi: „Oczekuje się, że szczegółowe informacje o nowej społeczności, budynku lub nieruchomości będą łatwo dostępne, a potencjalni nabywcy przeprowadzą wysoki poziom badań, zarówno w Internecie, jak i poza nim, przed nawiązaniem współpracy z deweloperem.
„Deweloperzy muszą przyjąć nową technologię i taktykę, aby upewnić się, że informacje są dostępne dla kupującego, aby mogli podjąć decyzję o zakupie”, mówi gospodarz The Masterplan: a Property Podcast.
Technologia wirtualnego zestawu wyświetlaczy i interaktywne mapowanie
Zdolność do sprzedaży na rynku kupujących będzie wymagała wyróżnienia się na tle sąsiadów. Media wizualne koncentrują się na emocjonalnej stronie kupowania, co ma kluczowe znaczenie na rynku, na którym kupujący mogą być ostrożni, jeśli chodzi o wydatki.
Narzędzia: Spiire Visual Media, DisplaySweet, Dragon VR
Korzyści: Wow, bardziej dynamiczny i łatwiejszy do aktualizacji niż statyczne wyświetlacze i modele fizyczne, dostępny
Przejrzystość cen
Przejrzystość cen jest kontrowersyjną taktyką, ale ma fundamentalne znaczenie w każdej pozaplanowej strategii sprzedaży w 2023 r. i później. Oto trzy powody, dla których:
-
Zachowanie online: kupujący wyszukują, porównują i wybierają żądane nieruchomości online, jeśli ceny nie są dostępne, będą kontynuować zakupy i mogą nie zawracać sobie głowy dopytywaniem
-
E-commerce: Zakupy online są osadzone w życiu codziennym. Kupujący oczekują natychmiastowych opcji zakupu dużych i małych produktów — w tym nieruchomości
-
Przejrzystość ma znaczenie: kupujący nie chcą, aby im się sprzedawało. Chcą, aby informacje wyrobiły im własne zdanie. Techniki sprzedaży pod presją już nie działają.
Zamknięcie sprzedaży
Zamknięcie sprzedaży powinno być priorytetem dla wszystkich sprzedawców na każdym rynku, jednak na dzisiejszym rynku istnieją dwa oczywiste obszary konieczności: stworzenie poczucia pilności i zmniejszenie kosztów, oto jak to zrobić:
Zwolnij automatyzację
Jeśli wydajesz nieruchomość w 2023 roku, nie szukaj dalej niż oprogramowanie oferujące Release.Me. Platforma automatyzuje i digitalizuje cały proces wydawania, spłaszczając szczytowe obciążenie pracą i redukując czas i koszty zwykle związane z wydaniem.
Aplikacje kupujących, preferencje, alokacje nieruchomości, komunikacja, szczegóły umów, płatności depozytów i rezerwacje kontraktów są obsługiwane przez platformę oprogramowania jako usługi — dzięki której sprzedawcy mogą przejść od utworzenia konta do udostępnienia go na żywo w zaledwie 10 minut .
Dyrektor sprzedaży Rodden Property Group, James Rodden, mówi o swoich doświadczeniach z wykorzystaniem Release.Me dla Silverdale Estate w Romsey: „Nasze obciążenie pracą zostało znacznie zmniejszone podczas premiery i byliśmy mile zaskoczeni powiadomieniem o dodatkowych zakupach kupujących po premierze, za pośrednictwem Kup teraz .
„To jest coś, co polecam wypróbować innym małym i średnim programistom i narzędzie, z którego będziemy nadal korzystać w naszych projektach”.
e-commerce
Kierownik krajowy Release.Me, Amber Keogh, mówi: „Na rynku, na którym kluczowe znaczenie ma tworzenie poczucia pilności, fakt, że nieruchomość można sprzedać jednym kliknięciem, jest niezwykle cenny dla agentów sprzedaży, którzy chcą zachęcić klientów, którzy mogą powłócząc nogami”.
Kup teraz, autorstwa Release.Me, służy jako prosty dodatek e-commerce do dowolnej witryny internetowej dewelopera lub agenta, umożliwiając pasywną sprzedaż, umożliwiając nabywcom zabezpieczenie dostępnej nieruchomości w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca, podczas gdy konsultant ds. sprzedaży jest powiadamiany za pośrednictwem tekst i e-mail.
Dyrektor sprzedaży YourLand Developments, Kristian Sartori, mówi: „Funkcja Kup teraz to bardzo wygodny sposób zabezpieczenia działki w dowolnym miejscu i czasie. Widzieliśmy, jak kupujący międzystanowi szukający gruntów w Melbourne byli w stanie kupić ziemię, którą chcą, bez zwłoki, zamiast czekać na telefon zwrotny”.
Narzędzia: Release.Me – Release, Release.Me – Kup teraz
Korzyści: Zwiększone przychody, zmniejszone wydatki, pasywna sprzedaż, wydajność, lepsze doświadczenia klientów
Koszt: 100 USD za nieruchomość (bezpłatny okres próbny)
Post-sprzedaż
Prawdopodobnie posprzedaż jest miejscem, w którym leży największe ryzyko i zysk, jednak wielu może sądzić, że wymaga to najmniejszej inwestycji. Poniżej znajdują się dwa obszary warte rozważenia, które nie tylko zmniejszą ryzyko, ale zdeterminują przyszły sukces sprzedaży.
eKontrakty
Korzystanie z bezpiecznych systemów sprzedaży, takich jak eKontrakty i platformy rozliczeniowe, pomaga zapewnić, że cała sprzedaż jest legalna i że kupujący mają lepszą ochronę przed cyberprzestępczością i innymi zagrożeniami, jednocześnie zwiększając wydajność i zmniejszając narażenie sprzedawców.
Narzędzia: Docusign, SettleTech
Korzyści: Wydajne, zmniejszone ryzyko, lepsze wrażenia, zminimalizowane narażenie
Dane i analizy
Dane i analityka to często pomijany obszar przez mniejszych programistów, ale systemy nie muszą być złożone, aby dostarczać użytecznych danych. W rzeczywistości wszystkie wymienione powyżej narzędzia dostarczają danych, które malują obraz procesu sprzedaży i rozwoju.
W przypadku Release.Me platforma zapewnia szczegółowe dane o preferencjach kupujących, które sprzedawcy mogą wykorzystać na swoją korzyść, dostosowując swoją nieruchomość i zestaw cenowy, aby lepiej sprostać zapotrzebowaniu rynku i wspierać agentów sprzedaży.
Wniosek
Mówiąc najprościej, to, co zmniejsza wydatki, poprawia sprzedaż, zwiększa zasięg kupujących i tworzy pilną potrzebę, powinno być priorytetem dla każdej strategii sprzedaży – niezależnie od warunków rynkowych.
Aby zobaczyć, jak to działa w akcji, Release.Me zapewnia pokazy na żywo na żądanie i oferuje bezpłatny okres próbny dla nowych użytkowników: Dowiedz się więcej i zarezerwuj miejsce tutaj.
Deweloper miejski z dumą współpracuje z Release.Me, aby dostarczyć Ci ten artykuł. W ten sposób możemy nadal publikować nasze codzienne wiadomości, informacje, spostrzeżenia i opinie dla Was, naszych drogich czytelników.