WordPress

Popraw swoje e-maile z zamówieniami WooCommerce za pomocą YayMail

  • 9 stycznia, 2023
  • 8 min read
Popraw swoje e-maile z zamówieniami WooCommerce za pomocą YayMail


Masz dość używania tych samych nijakich szablonów dla swoich e-maili WooCommerce? Szukasz sposobu na urozmaicenie projektu e-maila i rozpoczęcie wysyłania e-maili, które zachwycą Twoich klientów? Cóż, najlepiej jest użyć wtyczki do dostosowywania wiadomości e-mail.

Wielu właścicieli sklepów WooCommerce chce dostosować wygląd e-maili transakcyjnych wysyłanych po zakupie. Wymaga to jednak znajomości kodu, ponieważ WooCommerce pozwala domyślnie modyfikować tylko treść tekstu i podstawowe kolory. Aby wprowadzić więcej dostosowań, musisz dodać własny kod CSS do pliku szablonu wiadomości e-mail.

Na szczęście wtyczki takie jak YayMail pozwalają ominąć techniczne aspekty dostosowywania wiadomości e-mail WooCommerce.

dostosować e-maile WooCommerce

Stworzony przez YayCommerce, YayMail pozwala dostosować e-maile WooCommerce za pomocą elementów przeciągnij i upuść. Każdy element tworzy blok w wizualnym edytorze wiadomości e-mail, a projektowanie układów i edytowanie treści jest bardzo łatwe — tak jak w przypadku edytora Gutenberg.

Ponadto YayMail pozwala używać logiki warunkowej WooCommerce do pokazywania/ukrywania określonych blokad wiadomości e-mail. Na przykład możesz wyświetlać oferty rabatowe, gdy zamówienie jest składane przy użyciu określonej metody płatności.

W tej praktycznej recenzji YayMail pokażę, jak skonfigurować wtyczkę i korzystać z jej różnych funkcji, aby poprawić obsługę poczty e-mail WooCommerce.

YayMail Pro — kluczowe funkcje

YayMail oferuje pełną personalizację 11 szablonów e-mail WooCommerce. Możesz dodać różne elementy blokowe, aby ulepszyć swój projekt e-maila, w tym:

  • Szczegóły zamówienia i śledzenie zamówień Woo
  • Niestandardowe statusy zamówień
  • Pola kasy
  • Wyceny klientów i wyceny wysyłek
  • Kupony
  • Plany płatności i podpis e-mail
  • Banery sklepu i inne zasoby multimedialne

Również YayMail Pro pozwala dostosować te szablony e-mail WooCommerce w różnych językach, gdy masz WPML, TranslatePress, Polylang, GTranslate, Weglot itp. na swojej stronie.

Ponadto możesz użyć dodatków YayMail, aby jeszcze bardziej dostosować szablony, które importujesz za pomocą rozszerzeń WooCommerce. Dodatki są dostępne dla:

  • Subskrypcje WooCommerce
  • Rezerwacje WooCommerce
  • ZautomatyzujWoo
  • Kontynuacje — niestandardowe szablony wiadomości e-mail
  • Woo Sell Services
  • zgermanizowane
  • Przedsprzedaż YITH
  • Pakiet B2B i sprzedaż hurtowa

I dużo więcej rozszerzeń.

Pamiętaj, że aby korzystać z dodatków, musisz mieć zainstalowaną wersję YayMail Free lub YayMail Pro.

Praktyczny z YayMail

W tej sekcji powiem ci, jak zainstalować i używać różnych funkcji YayMail do optymalizacji e-maili WooCommerce.

Najpierw pobierz YayMail ze strony internetowej YayCommerce lub strony WordPress.org wtyczki. Następnie prześlij plik zip wtyczki, zainstaluj wtyczkę i aktywuj ją.

Po zakończeniu będziesz mieć dostęp do funkcji YayMail za pośrednictwem karty WooCommerce na pulpicie administratora. Najedź kursorem na kartę po lewej stronie, a następnie kliknij opcję Email Customizer, aby uzyskać dostęp do wtyczki.

Karta WooCommerce w panelu administratora

Wybór szablonu

Najpierw musisz wybrać szablon wiadomości e-mail, którą chcesz dostosować. W YayMail masz następujące opcje szablonów:

  • Nowe zamówienie
  • Anulowane zamówienie
  • Nieudane zamówienie
  • Zamówienie wstrzymane
  • Przetwarzanie zamówienia
  • Zrealizowane zamówienie
  • Zwrócone zamówienie
  • Faktura dla klienta / Szczegóły zamówienia
  • Uwaga klienta
  • Zresetuj hasło
  • Nowe konto
  • Nowy klient (dodatek)
  • Nowa wiadomość (dodatek)
  • Nowy klient wymaga zatwierdzenia (dodatek)
  • Konto zatwierdzone (dodatek)


Dodawanie elementów

Po wybraniu szablonu możesz przeciągać i upuszczać elementy, aby utworzyć wiadomość e-mail.

Dostępnych jest wiele elementów, które umożliwiają zmianę całej struktury domyślnego szablonu.

Możesz wstawić:

Elementy ogólne

Logo – umieść logo swojej marki na górze wiadomości e-mail, aby wzmocnić markę swojej firmy.

dodawanie elementów w spersonalizowanych wiadomościach e-mail woocommerce
  • Nagłówek e-maila – powiedz klientom, czego dotyczy e-mail. Możesz także zmienić kolor tła i tekstu, aby dopasować go do marki swojej firmy.
  • Obraz – uatrakcyjnij swoje e-maile, dodając zdjęcia produktów lub kolekcji.
  • Przycisk – wstawiaj wezwania do działania, takie jak „kup teraz”, gdy sprzedajesz krzyżowo lub polecasz produkty w swoich e-mailach
  • Tekst i tytuł – zmień tekst lub dodaj tytuł w określonej sekcji wiadomości e-mail.
  • Ikona społeczna – Dodaj ikony do LinkedIn, Facebook, Discord, Instagram i/lub swojej strony internetowej, aby ludzie mogli śledzić Cię online za pomocą jednego kliknięcia.
dodawanie elementów w e-mailach woocommerce
  • Wideo – Dodaj wideo z referencjami lub wideo z poradami dotyczącymi produktów, aby wzbudzić zaufanie klienta.
  • Lista tekstowa – Wstaw dwie kolumny tekstu wraz z wezwaniami do działania, jeśli masz więcej informacji do udostępnienia.
  • HTML – Zaimportuj dowolny element HTML do wiadomości e-mail za pomocą kodu.
  • Stopka – Kieruj odwiedzających do swoich warunków lub polityki wysyłkowej.
Warto przeczytać!  Oddzielna pętla pierwszego postu — WordPress Development Stack Exchange

Elementy WooCommerce

YayMail umożliwia także wstawianie natywnych elementów WooCommerce, takich jak adres wysyłki, adres rozliczeniowy, pozycja zamówienia i hak.

Ponadto możesz dodać element do pobrania elementu zamówienia, jeśli sprzedajesz produkty cyfrowe, takie jak NFT i kalendarze cyfrowe.

Bloki

Korzystając z sekcji bloków w edytorze YayMail, możesz dodać do swojego e-maila:

Kontynuacja artykułu poniżej

Hosting SiteGround

  • Polecane produkty – wyeksponuj swoje bestsellery lub modne przedmioty, aby przyciągnąć klientów
  • Prosta oferta – dodaj do wiadomości swoją ograniczoną czasowo promocję lub ofertę rabatową
  • Pojedynczy sztandar – zaprezentuj produkt lub kategorię wraz z CTA do zamówienia
dodawanie bloków w dostosowywanych wiadomościach e-mail woocommerce

Zmiana układu

W sekcji Ogólne edytora Yaymail możesz dodać:

  • Przestrzeń
  • Rozdzielacz
  • Jedna kolumna
  • Dwie kolumny
  • Trzy kolumny
  • Cztery kolumny

Te elementy powinny się przydać, gdy chcesz zmienić układ swojego e-maila.

Inne opcje

YayMail ma również kilka innych opcji, które mogą okazać się przydatne na górnym pasku narzędzi. Obejmuje to wstawianie krótkich kodów, które rozszerzają treść, którą możesz zawrzeć w wiadomości.

Skróty są dostępne dla ogólnych informacji, szczegółów zamówienia, wysyłki, rozliczeń, płatności i nowych użytkowników. Po prostu skopiuj i wklej żądany krótki kod w elemencie tekstowym, a pojawi się on w wiadomości e-mail.

Inne opcje obejmują:

  • Wysyłanie e-maila testowego: Kliknięcie tego przycisku spowoduje wysłanie testowej wiadomości e-mail na nasz własny adres e-mail. Możesz wtedy zobaczyć, czy wszystko jest na swoim miejscu.
  • Pusty: Ta opcja pozwala usunąć całą zawartość i stworzyć własny projekt od podstaw.
  • Skopiuj szablon: Chcesz wstawić inny szablon do bieżącego? Użyj przycisku kopiowania szablonu, aby zrobić to w kilka sekund.
  • Zresetuj szablon: Za pomocą tego polecenia możesz zresetować bieżący szablon wiadomości e-mail do domyślnego układu WooCommerce.

Oprócz tego w YayMail dostępna jest opcja podglądu na żywo. Możesz go użyć do oceny wszelkich wprowadzonych uzupełnień/zmian w czasie rzeczywistym. Zobacz, jak wiadomość e-mail wygląda na urządzeniu mobilnym i komputerze stacjonarnym przed wysłaniem jej do klienta.

Warto przeczytać!  Jak wyłączyć aktualizacje rdzenia i wtyczek
dostosuj podgląd e-maili woocommerce

Ustawienia YayMaila

Ustawienia YayMail zapewniają większą kontrolę nad projektem wiadomości e-mail. Obejmują one:

  • Ustawienia główne – Znajdź przełączniki do pokazywania/ukrywania obrazu produktu, SKU, hiperłączy, opisu i zwykłej ceny.
  • Ustawienia poczty e-mail – Zmień kolor tła, kolor tła treści wiadomości e-mail i kolor łącza tekstowego.
  • Włącz/wyłącz szablony – Znajdź przełączniki do aktywacji i dezaktywacji różnych szablonów w YayMail.
  • Zresetuj szablony – Zmień wszystkie szablony na domyślne.
  • Importuj/eksportuj szablony – Importuj szablon z rozszerzenia lub eksportuj istniejące szablony do innej wtyczki.
ustawienia yaymaila

Aby uzyskać dalsze wskazówki, zapoznaj się z dokumentacją YayMail.

Cennik YayMail

Możesz zainstalować i używać YayMail za darmo.

Jednak korzystanie z YayMail Pro wymaga zakupu jednej z następujących licencji:

Kontynuacja artykułu poniżej

Hosting Woocommerce

  • Pojedyncze miejsce, lokalizacja – 59 USD rocznie, 199 USD przez cały okres użytkowania
  • 3 witryny – 139 USD rocznie, 339 USD przez cały okres użytkowania
  • Nieograniczona liczba witryn – 399 USD rocznie, 999 USD przez cały okres użytkowania

Dodatki należy dokupić osobno.

Większość dodatków kosztuje od 39 do 59 USD za roczne użytkowanie w jednej witrynie. Możesz uzyskać te ważne dla Twojej firmy na podstawie często używanych rozszerzeń.

Ostateczny werdykt

Wiadomości e-mail zawsze pozostaną istotnym aspektem obsługi klienta w handlu elektronicznym.

Z pomocą YayMail możesz uatrakcyjnić wygląd swoich e-maili, aby wzbudzić zaangażowanie i konwersje.

Dostosowanie wiadomości e-mail może również pomóc w zapewnieniu spójności marki. Dzięki włączeniu zasobów marki będziesz w stanie sprawić, by Twoja komunikacja była natychmiast rozpoznawalna.

Większość sklepów WooCommerce wysyła dość nudne i nudne e-maile. Dzięki wtyczce YayMail masz szansę zyskać przewagę nad konkurencją i natychmiast poprawić swoje wrażenia po zakupie.

POBIERZ YAYMAILA






Źródło