Technologia

Popularna platforma recenzji technologii, Tech Wizard uruchamia swoją zupełnie nową stronę internetową; zaangażować 1 milion użytkowników do przyszłego roku

  • 19 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Popularna platforma recenzji technologii, Tech Wizard uruchamia swoją zupełnie nową stronę internetową;  zaangażować 1 milion użytkowników do przyszłego roku




ANI |
Zaktualizowano:
19 kwietnia 2023 16:01 IST

Nowe Delhi [India], 19 kwietnia (ANI/SRV): Sadiq Iqbal, entuzjasta technologii i przedsiębiorca, uruchomił niedawno Tech Wizard, wszechstronną platformę przeglądu technologii, która ma zrewolucjonizować sposób zakupu gadżetów technologicznych, jako pomoc dla konsumentowi za dokonanie świadomego wyboru na rynku zalanym urządzeniami elektronicznymi o różnych cechach, konfiguracjach i trwałości. W styczniu 2023 r. uruchomiono witrynę internetową Tech Wizard, która odnosi się do już dobrze prosperującego kanału założyciela.
Niedawno uruchomiona strona internetowa uzupełnia szeroko subskrybowany kanał YouTube, na którym oddany zespół 5 twórców treści stara się tworzyć informacyjne, a jednocześnie zabawne treści związane z technologią. Podobnie jak w przypadku kanału YouTube, misja stojąca za witryną jest prosta, ale skuteczna: mieć wszechstronne, ale zniuansowane podejście w przeciwieństwie do zwykłych recenzji technicznych, które są dostarczane w sposób ekspercki, pełen żargonu, który służy tylko dobrze technicznie. Tech Wizard ma również stronę na Instagramie, dzięki czemu platforma jest jedną z nielicznych nazw w niszy recenzji technologii, która jest obecna w wielu kanałach
Pochodząc z nietechnicznych środowisk, twórcy treści w Tech Wizard rozumieją przeszkody dla laików i opracowują każdy szczegół w celu podjęcia najbardziej świadomej decyzji konsumenta. W rzeczywistości nawet wybór medium językowego dla strony internetowej i kanału YouTube jest strategiczny i optymalizuje zasięg pomiędzy różnymi odbiorcami. Wybierając język angielski jako medium witryny, zespół Tech Wizard miał na celu dotarcie do całych Indii i całego świata, w przeciwieństwie do swojej strategii z YouTube, gdzie hindi służy jako łącznik z ogromną częścią Indii, która woli konsumować treści audiowizualne w języku narodowym.

Mówiąc o uruchomieniu serwisu, Sadiq Iqbal, współzałożyciel Tech Wizard i twarz kanału YouTube, omówił również misję marki i powiedział: „Z ogromną przyjemnością ogłaszam uruchomienie naszej strony internetowej, która będzie skutecznie realizować naszą misję holistycznego informowania ludzi o gadżetach. W Tech Wizard staramy się wyposażyć konsumentów w autentyczną, bezstronną, dopracowaną i prostą wiedzę techniczną na temat urządzeń w dobie płatnych promocji i recenzji. Nasz dotychczasowy rozwój opiera się na fakt, że oferujemy uczciwe recenzje w zrozumiałym formacie, wzbudzając zaufanie naszych odbiorców.Uważamy, że urządzenia to duża inwestycja dla większości ludzi, którzy nie tylko są zdezorientowani technologią, ale także nie mają przepustowości i umiejętności prowadzenia niezależnych badań. Jesteśmy tutaj, aby pomóc konsumentom dokładnie na tym froncie, a jednocześnie mamy nadzieję, że z każdym dniem będziemy docierać do coraz większej liczby osób”.

Warto przeczytać!  Tecno Phantom V Yoga przecieka jako pierwszy składany smartfon z klapką

Dodając do przemyśleń Sadiqa, Samreen Parvez, kierownik ds. treści w firmie Tech Wizard, powiedział: „Z punktu widzenia treści uznaliśmy, że najskuteczniejsza treść jest warstwowa, ale nie niszowa. Ludzie są coraz bardziej zajęci z dnia na dzień i nie mają czasu aby wyszukać urządzenia, które chcą kupić, ale są też niechętni do dokonania nieświadomego zakupu. Rozwiązując ten dylemat, dostarczamy kompleksowe treści, które są łatwe do przyswojenia bez osłabiania treści treści. Ponadto w naszych recenzjach i analizach zawsze obejmują wskaźniki, takie jak przystępność cenowa, specjalne cechy i konkurencyjność punktów cenowych produktu”.
Od samego początku zarówno strona internetowa, jak i kanał YouTube generowały ogromny ruch, stając się powszechnie znaną marką. Dzięki solidnej przyczepności Tech Wizard jest zdecydowany osiągnąć milion w nadchodzącym roku, co jest kamieniem milowym, który jeszcze bardziej wzmocni misję marki polegającą na zachęcaniu do podejmowania świadomych decyzji zakupowych w zakresie technologii.
Kontakt z mediami:
Sadiq Iqbal — współzałożyciel / twarz YouTube
Samreen Parvez — menedżer treści
E-mail: contact@techwizard.in
Ta historia została dostarczona przez SRV. ANI nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść tego artykułu. (ANI/SRV)

Warto przeczytać!  Co musisz wiedzieć




Źródło