Marketing

Porady dotyczące mediów społecznościowych dla firm prawniczych od początkującego do zaawansowanego | Good2bSpołeczności

  • 27 stycznia, 2023
  • 9 min read
Porady dotyczące mediów społecznościowych dla firm prawniczych od początkującego do zaawansowanego |  Good2bSpołeczności


Bez względu na to, gdzie jesteś w swojej prawniczej podróży marketingowej, możesz nauczyć się nowych rzeczy. Niezależnie od tego, czy jesteś nowy w mediach społecznościowych, czy po prostu potrzebujeszwskazówki dotyczące mediów społecznościowych dla kancelarii prawnych świeżej inspiracji, aby zwiększyć cyfrową obecność Twojej firmy prawniczej, spójrz na poniższą listę. Oferujemy 21 najlepszych wypróbowanych i prawdziwych wskazówek marketingowych w mediach społecznościowych dla firm prawniczych, które mogą pomóc każdemu prawniczemu marketingowcowi, od początkującego do najbardziej doświadczonego profesjonalisty.

Porady dotyczące mediów społecznościowych dla początkujących

1. Synchronizuj posty na wszystkich kontach w mediach społecznościowych

Jeśli nie robiłeś tego wcześniej, warto zainwestować w narzędzie do zarządzania społecznościami, takie jak Social Inbox HubSpot lub Hootsuite. Synchronizacja treści zapewni spójną obecność marki, a także zapewni publikowanie postów na wszystkich platformach. Platformy te pomogą Ci planować treści, monitorować wzmianki oraz monitorować ważne słowa kluczowe i kontakty.

2. Zaktualizuj lub ponownie opublikuj starsze posty

Jeśli masz starsze treści, które działały dobrze, ale są przestarzałe, po prostu zaktualizuj je i opublikuj ponownie, aby poprawić SEO. Niezależnie od tego, czy są to posty na blogach, strony docelowe czy inne treści, aktualizowanie elementów, które mają być ponownie rozpowszechniane w mediach społecznościowych, zajmie mniej czasu niż ciągłe pompowanie nowych pomysłów. Zamiast publikować treści za pomocą obrazu, wypróbuj tym razem wideo lub infografikę.

3. Zaplanuj posty w optymalnym czasie

Jeśli korzystasz z narzędzia do planowania w mediach społecznościowych, powinieneś być w stanie zobaczyć, które godziny są najlepsze do publikowania na każdej platformie. Możesz również zapoznać się z tym obszernym przewodnikiem, aby uzyskać ogólne wskazówki dotyczące czasu.

4. Zwiększ zaangażowanie za pomocą hashtagów

Przeanalizuj istniejące hashtagi i użyj kombinacji popularnych i mniej znanych hashtagów, aby dotrzeć do większej liczby osób. Możesz także stworzyć własny firmowy hashtag, aby śledzić swoją wyjątkową obecność w mediach. Sprawdź nasz poprzedni post na blogu na temat wykorzystania hashtagów do usprawnienia działań społecznościowych.

5. Używaj wielu elementów wizualnych

Dołącz zdjęcia, filmy lub grafikę, kiedy tylko możesz. Istnieją bezpłatne usługi, takie jak Canva, które mogą pomóc w tworzeniu grafiki, można też subskrybować usługi fotograficzne, a nawet korzystać ze zdjęć własnych pracowników. Jest to ważne dla wszystkich platform mediów społecznościowych – nie tylko dla Instagrama.

Warto przeczytać!  Kolejny plik cookie w drodze do Twojego handlu online

6. Zoptymalizuj każdą stronę

Każda platforma mediów społecznościowych ma różne opcje, których możesz użyć, aby Twoja strona była wyjątkowa. Zwróć uwagę na swoją biografię, zdjęcie profilowe i zdjęcie w nagłówku, jeśli dotyczy. Wszystkie obrazy powinny być oznakowane. Używanie czegoś takiego jak logo w kolorach Twojej marki to dobry pomysł. Zawsze dołączaj pełną biografię z wezwaniem do działania i linkiem do swojej witryny, aby mogli Cię znaleźć. Powinieneś również przyjrzeć się optymalizacji swojej biografii i sloganów (platformy jednowierszowe, takie jak Instagram i Twitter, które umożliwiają opisanie twojego konta; różni się to od twojego uchwytu, który jest specyficzny dla ciebie) do wyszukiwania. Na przykład umieść slogan na Instagramie, taki jak „The Premier Personal Injury Law Firm of New Jersey”.

7. Przeprowadź badanie publiczności

Każda platforma odwołuje się do różnych konwencji i danych demograficznych. Przeprowadź badania, przeglądając strony konkurentów, konta podobne do Twoich i hashtagi, aby określić, który podrynek Twoich odbiorców znajduje się na każdej platformie i jaki rodzaj treści im się podoba.

Porady dotyczące mediów społecznościowych dla średniozaawansowanych użytkowników

8. Publikuj wiele razy dziennie

Do trzech razy jest optymalnie. Jeśli brakuje Ci pomysłów, możesz publikować treści generowane przez użytkowników, korzystać z fragmentów dłuższych treści, które stworzyłeś (takich jak oficjalne dokumenty) lub publikować przemyślane treści dotyczące przywództwa, w których omawiasz artykuły branżowe innych osób.

9. Upewnij się, że Twoja marka mówi za Ciebie

Twoim celem jako legalnego marketera jest połączenie Twojej marki z marketingiem w mediach społecznościowych. Możesz to zrobić, dodając do postów logo swojej kancelarii, w tym firmowy hashtag lub podkreślając swoich prawników lub pracowników.

10. Wykorzystaj interaktywne treści

Istnieje wiele sposobów tworzenia zróżnicowanych i interesujących treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelników. Wypróbuj ankietę na Twitterze, pytania i odpowiedzi na Instagramie, wideo na żywo na LinkedIn itp. Możesz nawet po prostu zapytać obserwujących, czego chcieliby widzieć więcej i co by im pomogło.

Warto przeczytać!  Marketing stymulujący - Sentinelassam

11. Zainwestuj więcej czasu w treści wizualne

Jak wspomnieliśmy, istnieje wiele bezpłatnych opcji treści wizualnych. Gdy staniesz się bardziej wyrafinowany w mediach społecznościowych, możesz chcieć poświęcić dodatkowy czas na tworzenie elementów graficznych, takich jak infografiki, filmy o wyższej wartości produkcyjnej, GIF-y lub posty z dokumentami na LinkedIn.

Powiązane: Jak prawnicy mogą optymalizować filmy dla każdej platformy mediów społecznościowych.

12. Opracuj wytyczne dotyczące marki

Gdy będziesz nadal poprawiać swoją obecność w mediach społecznościowych, pomocne może być zebranie kilku wskazówek dotyczących marki. Pomoże to Tobie i innym osobom publikującym upewnić się, że każdy post jest zgodny z celami Twojej firmy. Zanotuj takie rzeczy, jak czcionka obrazów, kolory obrazów, ton i styl pisania, wezwania do działania i pomysły na hashtagi.

13. Zaangażuj się w społeczne słuchanie

Słuchanie społecznościowe polega na skanowaniu platform mediów społecznościowych w poszukiwaniu odpowiednich informacji dotyczących Twojej firmy lub branży, aby lepiej zrozumieć odbiorców. Istnieje kilka narzędzi, które mogą ci w tym łatwo pomóc.

wskazówki dotyczące mediów społecznościowych

Porady dotyczące mediów społecznościowych dla zaawansowanych marketerów

14. Przetestuj nowe aktualizacje aplikacji społecznościowych

Zarówno nowe aplikacje, jak i aktualizacje aplikacji oferują nowe możliwości lub sposoby na zaangażowanie zupełnie nowych odbiorców. Rozważ na przykład przesłanie podcastu lub nagrania webinaru swojej kancelarii do Instagram TV (IGTV). Możesz nawet utworzyć listę kontrolną wideo na TikTok lub zorganizować pokój w Clubhouse. Chodzi o to, aby odkrywać to, co nowe i niczego nie odliczać.

15. Zwiększ swój zasięg, współpracując z liderami myśli

Ludzie ufają swoim ulubionym ekspertom w danej dziedzinie. Zbadaj swoją branżę i zaproponuj potencjalną współpracę. Kiedy wspólnie tworzycie treści, będziecie narażeni na kontakt z ich odbiorcami i na odwrót. Wygrana-wygrana. Kolejna wskazówka: uważnie obserwuj media społecznościowe influencerów w swojej branży i zobacz, jakie najlepsze praktyki możesz zastosować.

16. Wyjdź poza synchronizację treści na różnych platformach

Po opanowaniu udostępniania treści we wszystkich kanałach społecznościowych możesz zacząć dywersyfikować i upewnić się, że treści są unikalne na różnych platformach. Wszystkie treści powinny odnosić się do celów i misji Twojej firmy. Sprawdź nasz przewodnik po najlepszych praktykach.

17. Twórz aktualne treści, które rezonują z ludźmi

Myśl nieszablonowo o tym, co dzieje się w Twojej branży (chociaż tam też powinieneś tworzyć treści dotyczące wszelkich ważnych wiadomości). Możesz tworzyć memy lub udostępniać zdjęcia związane z sezonowością, świętami itp.

Warto przeczytać!  Viva Land oferuje aktywa w Singapurze po aresztowaniach w Wietnamie

18. Mierz kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) mediów społecznościowych.

Upewnij się, że optymalizujesz swoją obecność, konsekwentnie monitorując wyniki w kanałach społecznościowych. Stamtąd możesz spróbować przetestować różne formaty postów lub strony docelowe. Wykorzystaj dostępne dane do tworzenia bardziej atrakcyjnych treści. W tym poście na blogu dokonujemy przeglądu cennych wskaźników mediów społecznościowych, które firmy prawnicze powinny śledzić.

19. Poznaj reklamy w mediach społecznościowych

Jeśli chcesz przyspieszyć działania marketingowe w mediach społecznościowych i masz na to budżet, warto zapoznać się z płatną reklamą społecznościową. Reklamy społecznościowe mogą być szczególnie skuteczne, ponieważ nie są uciążliwe i wyglądają bardzo podobnie do treści organicznych, które Twoi odbiorcy już przewijają. Są również wysoce ukierunkowane. W zależności od sieci możesz kierować swoje posty według lokalizacji, typu firmy, stanowiska, danych demograficznych i innych kryteriów.

Powiązane: Zaawansowane strategie mediów społecznościowych dla firm prawniczych eBook.

20. Twórz wiele stron na platformę

Jako firma prawnicza możesz oferować usługi dla wielu różnych odbiorców. Rozważ utworzenie wielu kont na Twitterze, LinkedIn lub Instagramie, aby kierować reklamy do każdej niszowej grupy odbiorców. Na przykład strona tylko dla osób poszukujących pracy lub strona dla określonych lokalizacji.

21. Przeprowadź audyt

Teraz, gdy masz już pojęcie o mediach społecznościowych, rozważ przeprowadzenie audytu mediów społecznościowych. To narzędzie do audytu i analizy mediów społecznościowych pomoże Ci zidentyfikować obszary wymagające poprawy i poprawić zwrot z inwestycji.

Na wynos:

Media społecznościowe nieustannie się zmieniają, więc nawet najbardziej doświadczony specjalista ds. marketingu w firmach prawniczych może nie być zaawansowany we wszystkich platformach. Mamy nadzieję, że te 21 wskazówek marketingowych w mediach społecznościowych pomoże Ci ulepszyć strategię marketingową Twojej firmy prawniczej w mediach społecznościowych. W praktyce mogą pomóc Ci wyprzedzić konkurencję, poszerzyć grono odbiorców, zwiększyć świadomość Twojej firmy prawniczej i pozyskać nowych potencjalnych klientów.

Zaktualizowano i ponownie opublikowano od 2 kwietnia 2021 r.




Źródło