Marketing

Poznaj Joela Waltersa: człowieka stojącego za marketingiem i wydarzeniami Dickinsona – The Dickinson Press

  • 13 marca, 2023
  • 5 min read
Poznaj Joela Waltersa: człowieka stojącego za marketingiem i wydarzeniami Dickinsona – The Dickinson Press


DICKINSON – Dzięki unikalnemu połączeniu umiejętności marketingowych, planowania wydarzeń i multimediów Joel Walters stał się siłą napędową w promowaniu wzrostu i rozwoju miasta. Jako pierwszy dyrektor ds. marketingu i wydarzeń w mieście, Walters pracuje nad zaprezentowaniem wielu aspektów Dickinsona za pomocą multimedialnego podejścia marketingowego i serii wydarzeń dla społeczności.

Usiedliśmy, aby dowiedzieć się więcej o historii Waltersa, jego pasji do muzyki i wizji miasta, które nazywa domem.

Urodzony i wychowany w Grand Forks w Dakocie Północnej jest i zawsze będzie miejscem, które Walters z dumą nazywa domem.

„Jestem z tego bardzo dumny i myślę, że jednym z elementów mojej pracy, który najbardziej kocham, jest promowanie Północnej Dakoty, aw tym przypadku szczególnie Dickinsona…”, powiedział Walters, zauważając, że Dickinson jest dobrze strzeżoną tajemnicą.

Rola Waltera obejmuje połączenie umiejętności marketingowych, planowania wydarzeń, multimediów, wideografii i fotografii. Od marketingu przyszłej biblioteki prezydenckiej na Medorze, po planowanie letnich wydarzeń na nadchodzącym centrum Legacy Square, Walters spędza większość czasu na jednej ze swoich różnych ról.

Przed objęciem obecnego stanowiska Walters spędził 16 lat pracując w Dickinson Convention and Visitors Bureau po ukończeniu studiów licencjackich z komunikacji i muzyki.

Warto przeczytać!  Giełda dzisiaj: Wall Street kończy trzeci zwycięski tydzień z rzędu

Na szczęście dla niego znalazł sposób, aby kontynuować oba swoje stopnie, ponieważ jest także adiunktem na Dickinson State University, gdzie uczy muzyki i gry na fortepianie.

Walters jest pianistą i piosenkarzem, którego miłość do muzyki towarzyszyła mu przez całe życie, począwszy od dzieciństwa.

„Moi rodzice bardzo mnie wspierali [music] i oczywiście dał mi i mojemu rodzeństwu tyle muzycznego wykształcenia, ile mogliśmy chcieć dorastając” – powiedział Walters.

Powiedział, że kiedy nadszedł czas, aby zdecydować się na karierę, muzyka była logicznym wyborem, chociaż nadal bardzo interesował się komunikacją.

„Kiedyś skupiałem się trochę bardziej na muzyce z punktu widzenia kariery, a teraz zmieniłem to z powrotem, ale oba są nadal bardzo ważną częścią mojej kariery” – powiedział Walters.

Pomiędzy pracą w mieście, zastępcą w DSU, prezesem Dickinson Area Concert Association i wolontariatem w zarządach społeczności, Walters spędza większość czasu, balansując między swoimi rolami, nawet jeśli nie zawsze czuje się to jak praca.

„Nie wiem, czy koniecznie muszę mieć hobby, po prostu mam różne rodzaje pracy” — roześmiał się Walters.

Warto przeczytać!  Mix medialny najnowszej kolekcji biżuterii Zoyi jest w większości cyfrowy i drukowany: Ajoy Chawla

Dla Waltersa jego praca jest mieszanką hobby, w ramach których jest w stanie tworzyć muzykę, ale także innych zainteresowań, takich jak fotografia i wideografia, którymi cieszy się także poza pracą.

W wolnym czasie Walters oczywiście uwielbia spędzać czas ze swoimi dwoma psami, jednym American Bully, a drugim mieszanką Corgi-Healer.

Waltersa

Dyrektor ds. marketingu i wydarzeń, Joel Walters, przemawia podczas Dickinson City Commission, jednego z wielu obowiązków związanych z jego rolą.

Ashley Koffler / The Dickinson Press

Jeśli chodzi o jego plany dotyczące społeczności, pracuje nad kampanią marketingową, która przedstawia historię miasta Dickinson, jednocześnie podkreślając różnorodność elementów, które miasto ma do zaoferowania.

„…jesteśmy przemysłem, jesteśmy edukacją, jesteśmy rekreacją, jesteśmy siłą roboczą, jesteśmy jakością życia, wszystkimi tymi różnymi pomysłami i to jest myśl stojąca za kampanią…” powiedział Walters.

Chociaż Walters ma nadzieję, że podzieli się historią Dickinsona z ludźmi, którzy są nowi lub chcą się przeprowadzić w te okolice, chce też lepiej zaprezentować historię miasta.

„To historia, którą trzeba opowiedzieć” – powiedział Walters.

Dzięki multimedialnemu podejściu marketingowemu planuje co miesiąc robić serię filmów, w których podkreśla się każdy element społeczności.

Warto przeczytać!  Dokonywać[cb] Przejmuje AdCommunal, wiodącą sieć nagród, aby pomóc markom stopniowo zwiększać pozyskiwanie i zaangażowanie użytkowników w oparciu o wyniki

W związku ze zbliżającym się otwarciem Legacy Square Walters ma wiele pomysłów i planów dotyczących wydarzeń, które przeniosą centrum miasta, od muzyki na żywo po turnieje w Cornhole.

„Mam nadzieję, że ludzie będą postrzegać to jako miejsce na świeżym powietrzu w centrum miasta, do którego mogą przyjść i przebywać, usiąść i zjeść lunch lub zrobić cokolwiek, co chcą” – powiedział Walter.

Walters wiedział, że stanowisko dyrektora ds. marketingu i wydarzeń będzie dla niego odpowiednie, biorąc pod uwagę jego doświadczenie w marketingu i multimediach, i cieszy się z tej zmiany.

„Uwielbiam to, naprawdę cieszę się, że dokonałem zmiany, aby przejść do tej roli” — powiedział Walters.

Allison Engstrom

Allison jest reporterką wiadomości z Phoenix w Arizonie, gdzie uzyskała dyplom z dziennikarstwa w Walter Cronkite School of Journalism and Mass Communication na Arizona State University. Po studiach pracowała jako nauczycielka pisania w gimnazjum w dolinie. Przemierzyła Stany Zjednoczone jadąc z Arizony do Minnesoty i ostatecznie znalazła się tutaj, w Dickinson. Pasjonuje się opowiadaniem historii i lubi relacjonować wiadomości ze społeczności.




Źródło