Rozrywka

Poznajcie Kamalę Harris, która szepcze do ucha celebrytów i podbija Hollywood

  • 20 sierpnia, 2024
  • 6 min read
Poznajcie Kamalę Harris, która szepcze do ucha celebrytów i podbija Hollywood


Jest 31 lipca, 10 dni odkąd Joe Biden ogłosił, że rezygnuje z wyścigu prezydenckiego i popiera Kamalę Harris, a Greg Propper rozmawia przez telefon, kiwa głową i się uśmiecha, odbierając jeden z wielu telefonów. „To byłoby niesamowite!” mówi, bezgłośnie mówiąc „Przepraszam” reporterowi, z którym rozmawia na Zoomie.

Gdy tylko się rozłącza, telefon dzwoni ponownie. Tak jest od kilku dni.

Kampania Bidena zatrudniła działającą w Los Angeles firmę Proppera, zajmującą się wpływem społecznym, Propper Daley, aby pomogła w macierzyństwie zastępczym celebrytów na początku 2024 r., a zmiana na Harris oznaczała „burzę mózgów!” — mówi Propper. Kiedy Biden był nominowany, „ludzie z pewnością byli gotowi stanąć na wysokości zadania i zaangażować się, gdy ich o to poprosiliśmy” — wyjaśnia Propper. „Teraz wszyscy proaktywnie podnoszą ręce i mówią, że chcą się zaangażować. Czasami kuszące może być powiedzenie „tak” każdej osobie, która chce pomóc. Naszym zadaniem w kampanii jest upewnienie się, że mamy strategię”.

Propper pomaga kampanii taktycznie rozmieszczać gwiazdy, które podniosły ręce. Na przykład projektant Bobby Berk z Queer Eye Fame, która dorastała w samym środku rolniczego regionu Amishów w Missouri, angażowała się w kampanię Rural Americans for Harris, a Jane Fonda przemawiała do starszych wyborców.

Propper, który sam siebie określa jako „pragmatycznego idealistę”, zbudował karierę, pomagając artystom takim jak John Legend, Kerry Washington i Camila Cabello przekształcać ich dobre intencje w konkretne działania społeczne. Wraz z Legend jego firma pomogła zorganizować byłych więźniów jako wyborców, a z Cabello zebrali fundusz procesowy, aby zakwestionować „antygejowskie” prawa w jej rodzinnym stanie Floryda. Propper Daley doradza również markom takim jak Best Buy i Babylist oraz pomaga organizacjom non-profit takim jak Everytown for Gun Safety i inicjatywie Hillary Clinton na rzecz zdrowia dzieci, Too Small to Fail. Firma organizuje również coroczne wydarzenie, A Day of Unreasonable Conversation, które gromadzi około 600 hollywoodzkich pisarzy i dyrektorów, aby wysłuchać aktywistów, ekspertów politycznych i aktywnych politycznie gwiazd na temat tego, jak włączyć bieżące problemy do fabuły. Wśród mówców na przestrzeni lat znaleźli się Washington, Jill Biden, Kim Kardashian, Ezra Klein, Stacey Abrams i Halle Berry.

Warto przeczytać!  Sklep spożywczy Amy Robach i TJ Holmes w Miami pośród jego rozwodu: zdjęcie - Hollywood Life

Pomaganie Hollywood w nauce nie tylko tego, kiedy mówić, ale kiedy słuchać, wymaga szczególnego rodzaju finezji. A Propper, jak się wydaje, nabył trochę tej dyplomacji dorastając w Rye w stanie Nowy Jork, obserwując, jak jego ojciec, który pracował w handlu detalicznym, kandydował do Rady Miasta i pomagał w zakładaniu Komisji Praw Człowieka w Rye. W ramach projektu Boy Scouts wspólnie zmapowali miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych w mieście i napisali notatki na samochodach, które były nielegalnie zaparkowane.

„Widziałem, jak mój tata jest przedsiębiorczy społecznie i nie czeka, aż ktoś inny rozwiąże problemy” – mówi Propper. Częściowo zainspirowany miłością do Skrzydło ZachodniePropper uzyskał dyplom z nauk politycznych na Tufts i dyplom z prawa na Cardozo, odbył staże kongresowe i pomógł poprowadzić kampanię o nazwie Service Nation, aby rozszerzyć programy służby narodowej, takie jak Teach for America i Peace Corps. Podczas Service Nation poznał Michelle Kydd Lee z CAA, która w tym czasie kierowała filantropijnym ramieniem agencji, i zaczął dostrzegać potrzebę kogoś, kto pomoże połączyć społeczność rozrywkową ze światem polityki i non-profit.

Propper był współzałożycielem Propper Daley w 2012 r., a wśród pierwszych klientów firmy byli Legend i Chrissy Teigen. Firma skupiała się na takich kwestiach jak reforma wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych.THR wyróżnił Propper na naszej liście Next Gen w następnym roku.) Związki Propper Daley, jak wspomina Legend, pomogły parze „poruszać się po trudnej pracy wprowadzania zmian w obszarze, który może być napięty i kontrowersyjny. Ufam im bezgranicznie”.

Warto przeczytać!  Budka restauracyjna z ostatniej sceny „Rodziny Soprano” sprzedana na eBayu za 82 tys. dolarów

Podczas Krajowej Konwencji Demokratów w 2024 r. Legend będzie gwiazdą imprezy zorganizowanej przez gubernatora Illinois JB Pritzkera, a piosenkarka regularnie występuje w imieniu Partii Demokratycznej, aby mówić konkretnie o wymiarze sprawiedliwości w sprawach karnych. Washington rozpoczęła współpracę z Propper Daley w 2018 r.; dwa lata później była gospodarzem wieczoru DNC w 2020 r., który odbył się na Zoom. W tym roku będzie gospodarzem DNC w czwartkowy wieczór, kiedy Harris formalnie przyjmie nominację. „Nie chodzi tylko o kandydatów i cykle wyborcze” — mówi Washington. „Chodzi o budowanie przyszłości, w której każdy rozumie swój głos i swoją siłę w naszej demokracji”.

Clinton polegała na nim, aby pomóc jej nawiązać kontakt z twórcami programów telewizyjnych, aby przekazać rodzicom informacje na temat zdrowia dzieci, i nazywa zespół Proppera „instrumentalnym narzędziem do wykorzystania mocy popularnych mediów”. A Cabello nazywa Proppera „jednym z najmądrzejszych umysłów i największych serc, jakie kiedykolwiek spotkałam”.

Propper mówi, że delegowanie zastępców do kampanii prezydenckiej wiąże się z łączeniem ludzi z właściwym problemem i właściwą społecznością. „To, że ktoś jest fanem twojej pracy, nie oznacza, że ​​koniecznie będzie cię słuchał, gdy przyjdzie czas na głosowanie” — mówi Propper. „Aby to było prawdą, muszą naprawdę zaufać, że wykonałeś pracę, aby się wyedukować i że masz pewien poziom uprawnień, aby móc mówić o kandydacie lub temacie”.

Warto przeczytać!  Leonardo DiCaprio i Gigi Hadid jedzą kolację w Mediolanie

Propper jest irytująco milczący w kwestii tego, czy dwie z najbardziej wpływowych postaci popkultury, Beyoncé i Taylor Swift, staną po stronie Harris. Ale jest jasne, że kampania jest taktyczna w kwestii tego, jak wyzwala poparcie. Po ogłoszeniu przez Bidena, że ​​rezygnuje, „to, co widzieliśmy przez następne 48 godzin, to to, że ludzie ze środowiska rozrywkowego i kreatywnego poczuli się naprawdę pobudzeni kandydaturą Harris” — mówi Propper.

Ale kampania zdaje sobie sprawę, że musi rozciągnąć ten entuzjazm do listopada i powstrzymać gwiazdy przed kradzieżą uwagi i odgrywaniem republikańskich oskarżeń o elitaryzm. „To nie będzie kampania napędzana przez celebrytów” — mówi Propper. „To będzie kampania napędzana przez ludzi. Wiceprezydent chce się upewnić, że obejmie wszystkich”.

Ta historia pojawiła się po raz pierwszy w wydaniu magazynu The Hollywood Reporter z 21 sierpnia. Kliknij tutaj, aby się zapisać.


Źródło