Marketing

Praca jako Marketing Manager w CRANFIELD UNIVERSITY

  • 24 lutego, 2023
  • 5 min read
Praca jako Marketing Manager w CRANFIELD UNIVERSITY


Organizacja: Uniwersytet Cranfielda

Szkoła/Wydział: Szkoła Zarządzania

Oparty o: Kampus Cranfield, Cranfield, Bedfordshire

Godziny pracy: 37 godzin tygodniowo, normalnie pracował od poniedziałku do piątku. Elastyczna praca zostanie rozważona.

Rodzaj kontraktu: Umowa na czas określony

Okres na czas określony: Przez 14 miesięcy

Wynagrodzenie: Pensja początkowa w pełnym wymiarze godzin zwykle mieści się w przedziale od 35 559 GBP do 39 434 GBP rocznie, proporcjonalnie, z możliwością progresji do 48 855 GBP rocznie, proporcjonalnie.

Zastosuj przez: 12.03.2023

Dokumenty: 4442 – JD & Person Spec.pdf(PDF, 424.28kb)

opis roli

O roli

Kierownik ds. Marketingu będzie osobiście odpowiedzialny za szereg krytycznych zadań mających na celu wprowadzenie naszej marki i reputacji na rynek międzynarodowy, co ostatecznie zaowocuje wysokiej jakości aplikacjami od kandydatów (szczególnie na flagowe studia MBA firmy Cranfield oraz jej programy EMBA i DBA). Ta rola będzie wdrażać plan i strategię marketingową.

To naprawdę wielokanałowa rola marketingowa, która wymaga znajomości zarządzania wydarzeniami, mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów marketingowych. Nasz kierownik ds. marketingu będzie musiał zrównoważyć złożone, wielorakie zadania na wysokim poziomie iw odpowiednim czasie; w celu osiągnięcia globalnej pozycji marki i realizacji międzynarodowych celów rekrutacyjnych. Kandydat powinien również czuć się swobodnie, mierząc zwrot z inwestycji w kampanie, analizując dane analityczne i podejmując świadome decyzje.

Warto przeczytać!  Hrabstwo Yolo kolejnym międzynarodowym celem podróży? – Codzienny Demokrata

O Tobie

Jesteś graczem zespołowym, dobrze zorientowanym w pełnym miksie marketingowym, z silną świadomością handlową i koncentracją. Możesz zachować klarowność i skupienie, ze spokojną, opanowaną i profesjonalną postawą. Masz pewność, że dokonasz zmiany.

Będziesz mieć wykształcenie wyższe lub równoważne doświadczenie w zakresie zarządzania, przywództwa, biznesu lub przedmiotu związanego z marketingiem. Kwalifikacje podyplomowe, takie jak MBA lub CIM, będą dodatkowym atutem.

Dzięki doświadczeniu w marketingu będziesz innowacyjnym i zaangażowanym sprzedawcą ze zrozumieniem zintegrowanych narzędzi marketingowych. Poczujesz się komfortowo prowadząc kampanie cross-channel z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla biznesu. Doskonałe umiejętności copywritingu i zarządzania wydarzeniami to dwa kluczowe wymagania na tym stanowisku. Będziesz zdolnym korektorem. Będziesz mieć oko do szczegółów i czuć się swobodnie, zarządzając witryną i rozmawiając z interesariuszami wyższego szczebla, z profesjonalizmem. Wiesz, że zwrot z inwestycji jest kluczem do mierzenia sukcesu kampanii marketingowych i będziesz regularnie mierzyć, analizować i raportować kluczowe dane analityczne.

Będziesz przyzwyczajony do pracy w dynamicznych środowiskach, w zespołach o wysokiej wydajności. Z przyjemnością zajmiesz się nieczęstymi imprezami weekendowymi lub wieczornymi (w zamian otrzymasz czas zastępczy).

O nas

Jako specjalistyczny uniwersytet podyplomowy, światowej klasy wiedza Cranfield, duże obiekty i niezrównane partnerstwa branżowe tworzą światowych liderów w dziedzinie technologii i zarządzania. Dowiedz się więcej o Cranfield i naszym wyjątkowym wpływie tutaj.

Warto przeczytać!  Dlaczego wiatry w Signet są silniejsze niż wiatry w rynku jubilerskim

Cranfield School of Management (SOM) od dawna jest uznawana za jedną z najbardziej uznanych i najbardziej prestiżowych szkół biznesu w Wielkiej Brytanii, z ponad 40-letnim doświadczeniem w kształceniu liderów biznesu. SOM znajduje się na liście 40 najlepszych szkół Financial Times i posiada potrójną akredytację EQUIS, AMBA i AACSB. Jesteśmy znani z naszej doskonałości w rozwoju przywództwa, głęboko zakorzenionych relacji z organizacjami wszelkiego rodzaju oraz koncentracji na przekształcaniu nauki i badań w udoskonaloną praktykę zarządzania. Mamy wyjątkową możliwość łączenia technologii i przywództwa. Nasz wkład w globalne innowacje jest wiodący na świecie, zmieniając sposób, w jaki społeczeństwo myśli, pracuje i uczy się.

Odwiedź witrynę Cranfield, aby dowiedzieć się więcej o bieżących działaniach badawczych Szkoły, nauczanych programach i wpływie: Dowiedz się więcej o SOM.

Nasze wartości i zobowiązania

Nasze wspólne, deklarowane wartości pomagają określić, kim jesteśmy i leżą u podstaw wszystkiego, co robimy: Ambicja; Uderzenie; Szacunek; i Społeczność. Dowiedz się więcej tutaj.

Naszym celem jest stworzenie i utrzymanie kultury, w której każdy może pracować i uczyć się razem oraz realizować swój pełny potencjał. Jesteśmy pewnym pracodawcą z tytułu niepełnosprawności i dumnymi członkami programu Stonewall Diversity Champions. Angażujemy się w aktywne odkrywanie elastycznych opcji pracy na każdym stanowisku i zostaliśmy sklasyfikowani przez organizację charytatywną Working Families na liście 30 najlepszych pracodawców przyjaznych rodzinie w Wielkiej Brytanii. Dowiedz się więcej o naszych kluczowych zobowiązaniach w zakresie równości, różnorodności i integracji oraz elastycznej pracy tutaj.

Warto przeczytać!  zmienić model finansowania i zawęzić obszar zainteresowania

Współpraca i łączenie są integralną częścią wielu naszych działań. Nasze ramy organizacji pracy zapewniają wielu pracownikom możliwość elastycznego łączenia pracy na miejscu i pracy zdalnej, tam gdzie pozwalają na to stanowiska, równoważąc potrzeby naszej społeczności pracowników, studentów, klientów i partnerów.

W celu odbycia nieformalnej dyskusji na temat tej możliwości prosimy o kontakt z Kirsty Brown, Interim Head of Marketing pod numerem (E): kirsty.brown@cranfield.ac.uk

Nie wahaj się skontaktować z nami w celu uzyskania dalszych informacji na E: hrrecruitment@cranfield.ac.uk. Proszę podać numer referencyjny 4442.


Źródło