Podróże

Priceline Charts Wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w całej firmie z Google Cloud

  • 6 czerwca, 2023
  • 8 min read
Priceline Charts Wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w całej firmie z Google Cloud


Generatywne implementacje AI skupić się na tworzeniu udoskonalonych doświadczeń podróżniczych dla klientów i ulepszonych przepływów pracy dla pracowników

NORWALK, Connect. I SUNNYVALE, Kalifornia, 6 czerwca 2023 r /PRNewswire/ — Wiodące internetowe biuro podróży, Priceline i Google Cloud, ogłosiły dzisiaj, że Priceline planuje wdrożyć generatywne technologie sztucznej inteligencji Google Cloud zarówno w bezpośredniej obsłudze klientów, jak i wewnętrznych częściach swojej działalności. Klienci wkrótce będą mogli korzystać z nowego, generatywnego chatbota opartego na sztucznej inteligencji, a także zaczną widzieć bardziej spersonalizowane oferty podczas wyszukiwania hoteli na całym świecie. Ponadto pracownicy Priceline odniosą korzyści ze zwiększonego i łatwiejszego dostępu do informacji wewnętrznych oraz osiągną wzrost wydajności dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji do automatyzacji niektórych czasochłonnych zadań związanych z kodowaniem i generowaniem treści.

Pierwsze wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w Google Cloud firmy Priceline rozpoczną się tego lata i będą obejmować:

  • Pełnowymiarowy chatbot asystenta podróży zapewnienie klientom doświadczenia konwersacyjnego w odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące planowania podróży oraz możliwość rezerwacji podróży bezpośrednio w ramach czatu.
  • Nowe spersonalizowane rezerwacje hoteli oparte na sztucznej inteligencji aby pomóc klientom znaleźć preferowane hotele na podstawie bliskości lokalnych atrakcji, restauracji i atrakcji.
  • Generatywna platforma marketingowa oparta na sztucznej inteligencji aby umożliwić zespołom Priceline automatyczne generowanie tekstów marketingowych i obrazów dla klientów we wszystkich kanałach firmy.
  • Zwiększona produktywność programistów, automatyzacja i narzędzia do eksploracji wewnętrznej bazy danych zostać rozszerzone o nowe wewnętrzne możliwości wyszukiwania informacji i możliwości produkcji oprogramowania.

Ponieważ popyt na podróże powraca do poziomu zbliżonego do stanu sprzed pandemii w bardzo konkurencyjnej branży, firma Priceline przyjęła pionierskie podejście polegające na wykorzystaniu nowych technologii w celu wyróżnienia się — filozofia zakorzeniona w historii i kulturze firmy. Priceline w szczególności wykorzystała generatywne produkty sztucznej inteligencji Google Cloud, aby tworzyć bardziej spersonalizowane oferty i bezproblemową obsługę rezerwacji dla swoich klientów, a także wdrażać nowe narzędzia w miejscu pracy, które zwiększają produktywność i umożliwiają pracownikom skupienie się na najbardziej znaczącej i wywierającej wpływ pracy.

Warto przeczytać!  Rosnący czynsz popycha ludzi do obozowania na terenach publicznych w północnej Arizonie

„Priceline obiera kurs mający na celu przekształcenie nowatorskiej generatywnej sztucznej inteligencji w trwałą wartość dla naszych klientów i naszej firmy. Wierzymy, że nie chodzi tylko o posiadanie najnowszej technologii, ale także o praktyczne ukierunkowanie innowacji na właściwe wyzwania i możliwości” — powiedział Marty’ego Brodbecka, dyrektor ds. technologii, Priceline. „Dzięki Google Cloud jako naszemu partnerowi w zakresie innowacji w zakresie sztucznej inteligencji podwajamy nasze zaangażowanie w zapewnianie naszym klientom najszybszej, najbardziej bezproblemowej i bogatej w informacje obsługi rezerwacji, od spersonalizowanego planowania i inspiracji dotyczących podróży po obsługę klienta”.

„Generative AI ma ogromny potencjał dla branży turystycznej, a Priceline przoduje w zapewnianiu korzyści zarówno klientom, jak i pracownikom” — powiedział Tomasz Kurian, dyrektor generalny Google Cloud. „Razem skupiamy się na odważności w naszych innowacjach w zakresie sztucznej inteligencji i odpowiedzialności za sposób wdrożenia tej nowej technologii”.

Korzystanie z Google Cloud Generatywne narzędzie do tworzenia aplikacji AI, Priceline buduje nowego, generatywnego chatbota wspomaganego sztuczną inteligencją, który wkrótce pomoże klientom w wielu aspektach planowania podróży i rezerwacji podróży, od wyszukiwania informacji po faktyczne rezerwowanie podróży, uzyskiwanie dostępu do obsługi klienta i nie tylko. Klienci będą mogli uzyskać pomocne odpowiedzi na ogólne i szczegółowe pytania, takie jak: „Jakie są najlepsze hotele czterogwiazdkowe w śródmieściu Manhattan w odległości krótkiego spaceru od Central Parku?” i „Czy możesz mi pomóc przedłużyć rezerwację hotelu o dodatkową noc?” Pomagając klientom w planowaniu trasy i odpowiadając na konkretne pytania, chatbot podejmie historyczne wyzwanie w wielu branżach, ale przede wszystkim w branży turystycznej , gdzie odpowiadanie na złożone zapytania klientów może być kosztowne dla firm i często frustrujące dla samych klientów.Klienci Priceline będą mogli uzyskać dostęp do chatbota 24/7/365 zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i mobilnym.

Warto przeczytać!  5 najlepszych miejsc do żeglowania w Europie

Ponadto Priceline wdroży ulepszone funkcje generatywnej sztucznej inteligencji w swoich doświadczeniach internetowych i mobilnych w ramach strategii „Connected Trip”. Zasilany przez Google Cloud’s Vertex AI i wyświetlany w widoku mapy na stronie szczegółów hotelu, ulepszony system rezerwacji hoteli umożliwi klientom dostęp do aktualnych, spersonalizowanych informacji o okolicy. Dzięki generatywnym opisom interesujących miejsc opartym na sztucznej inteligencji, klienci Priceline będą mogli łatwo dowiedzieć się o pobliskich atrakcjach, lokalnych restauracjach, sezonowych wydarzeniach i udogodnieniach, takich jak stacje benzynowe i sklepy spożywcze. Teraz osoba planująca podróż dla czteroosobowej rodziny może łatwiej znaleźć i zarezerwować zakwaterowanie spełniające ich potrzeby, niezależnie od tego, czy jest to najwyżej oceniany hotel w pobliżu lodowiska w Rockefeller Center podczas wakacji, czy też luksusowy apartament w odległości krótkiego spaceru od wegetariańskiej restauracje.

Wewnętrznie firma będzie korzystać z Google Cloud Enterprise Search w Gen Kreator aplikacji zwiększyć możliwości przeszukiwania informacji wewnętrznych, lepiej łącząc pracowników z rozproszonymi dokumentami, bazami danych i intranetami. Po wdrożeniu pracownicy będą mogli łatwiej uzyskiwać dostęp do potrzebnych im informacji i zasobów, od wskazówek dotyczących aktualizacji informacji bankowych w przypadku bezpośrednich płatności depozytowych po spersonalizowane informacje o świadczeniach na podstawie ich stanu macierzystego. Deweloperzy Priceline będą mogli również wykorzystać współpracownika Google Cloud opartego na sztucznej inteligencji, Duet SIdo obsługi uzupełniania, wyszukiwania i podsumowywania kodu.

Firma również przyjmie Sztuczna inteligencja wierzchołków w celu przyspieszenia procesu tworzenia treści dla kampanii marketingowych. Dzięki spersonalizowanym treściom i promocjom na temat różnych miejsc podróży, które są regularnie wysyłane do klientów, Priceline wkrótce wykorzysta generatywną sztuczną inteligencję do opracowywania e-maili opisujących miasta, lepszego personalizowania kampanii dla określonych grup konsumentów i wprowadzania ulepszeń w powiadomieniach push firmy, aby wymiernie zwiększyć liczbę rezerwacji . Firma będzie również wykorzystywać generatywną sztuczną inteligencję do opracowywania nowych obrazów i dynamicznego tekstu do swoich reklam online i zasobów marki Priceline.

Warto przeczytać!  Nagroda Travellers' Choice Destinations strony Tripadvisor jako najlepsze z najlepszych miejsc do podróży w 2023 r

Wybór przez Priceline technologii sztucznej inteligencji Google Cloud opierał się na różnych czynnikach, w tym na ogólnym bezpieczeństwie, praktyczności, szybkości i łatwości użytkowania. Podejście Google Cloud do zarządzania danymi i polityk prywatności pomaga również zapewnić Priceline zachowanie kontroli nad swoimi danymi, co jest kluczowym priorytetem dla firmy. Co więcej, odpowiedzialne podejście Google Cloud do sztucznej inteligencji oznacza również, że Priceline ma dostęp do narzędzi, za pomocą których może bezpośrednio dostrajać i aktualizować swoje duże modele językowe, aby sprawdzać odpowiedzi modeli pod kątem adekwatności i dokładności.

Aby poznać tę nową technologię lub zarezerwować następną podróż, odwiedź stronę Linia cenowa.

O Google Cloud
Google Cloud przyspiesza zdolność każdej organizacji do cyfrowej transformacji swojej działalności. Dostarczamy rozwiązania klasy korporacyjnej, które wykorzystują najnowocześniejszą technologię Google – wszystko w najczystszej chmurze w branży. Klienci w ponad 200 krajach i terytoriach zwracają się do Google Cloud jako zaufanego partnera, który umożliwia rozwój i rozwiązuje najważniejsze problemy biznesowe.

O Priceline
Priceline, część Booking Holdings Inc. [NASDAQ: BKNG], od dwudziestu pięciu lat jest liderem podróży online. Własna technologia transakcji Priceline łączy negocjacje z innowacjami w celu analizy miliardów punktów danych w celu wygenerowania głębokich rabatów dla klientów, których nie mogą znaleźć nigdzie indziej. Podróżujący mają dostęp do milionów hoteli, lotów, alternatywnych miejsc noclegowych, samochodów do wynajęcia, rejsów, pakietów wakacyjnych i doświadczeń od zaufanych marek w ponad 116 krajach na całym świecie, całodobowej obsługi klienta i dodatkowych oszczędności, gdy zostają VIP-ami Priceline. Dzięki przystępnym cenowo podróżom dostępnym dla wszystkich, Priceline pomaga milionom klientów każdego roku być tam w ważnych dla nich chwilach. Ponieważ tam, gdzie twoje szczęśliwe miejsce spotyka się z twoją szczęśliwą ceną, tym miejscem jest Priceline.

ŹRÓDŁO Google Cloud


Źródło