Podróże

Priceline rozpoczyna nową zintegrowaną kampanię reklamową z ponad 5 milionami dolarów w ukrytych okazjach, aby pomóc podróżnym dotrzeć do ich szczęśliwego miejsca

  • 8 lutego, 2023
  • 5 min read
Priceline rozpoczyna nową zintegrowaną kampanię reklamową z ponad 5 milionami dolarów w ukrytych okazjach, aby pomóc podróżnym dotrzeć do ich szczęśliwego miejsca


Uruchomiony tuż przed rozpoczęciem gry, podróżnicy mogą zdobyć duże punkty podczas gry, zaczynając od 1000 $ Wyłącz kody promocyjne

NORWALK, Connect., 8 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Priceline, kultowe internetowe biuro podróży słynące od 25 lat z negocjowania niesamowitych ofert i redagowania zasad podróżowania, rozpoczyna nową kampanię marki opartą na obietnicy dowiezienia Cię do szczęśliwego miejsca po szczęśliwej cenie. Kampania ma swój debiut telewizyjny w spocie przedmeczowym tuż przed rozpoczęciem meczu niedziela, 12 lutego. „Go To Your Happy Price” łączy komediową narrację i nowo napisaną piosenkę przewodnią z interaktywną technologią umożliwiającą zakupy, aby stworzyć zabawny i ostatecznie możliwy do rezerwacji świat podróży. Każdy „mini-odcinek” ujawnia ukryte oferty o łącznej wartości ponad 5 milionów dolarów w oszczędnościach w podróży.

Kaley Cuoco – ukochana aktorka z „Teorii wielkiego podrywu” i „Stewardesy” oraz od ponad dekady ambasadorka marki Priceline – powraca, tym razem jako prowodyrka w biurze, nakłaniająca współpracowników do wyjazdu na wymarzone wakacje. Pod przywództwem Kaleya pokonują codzienną harówkę i odkrywają, że dzięki Priceline niedrogie podróże są zawsze w zasięgu ręki.

Pierwszy z ponad 5 milionów dolarów ukrytych ofert podróży zostanie uruchomionych w dniu rozpoczęcia meczu, a dodatkowe oszczędności zostaną odblokowane w trakcie przerwy. Fani mogą wchodzić w interakcję z wbudowanymi interaktywnymi rekwizytami w cyfrowych reklamach marki, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych ofert. Przykładowe oferty obejmują duże zniżki na najlepsze miejsca docelowe wykraczające poza typowe oszczędności Priceline do 60% na hotele, loty i samochody do wynajęcia, takie jak:

  • 1000 $ kupony na oferty Priceline Hotel Express — dostępne na podróż w dowolne miejsce — dostępne tylko podczas gry
  • 99% zniżki na podróż do Maui I Cancun
  • 500 $ wyjazdy do Kalifornia

I wiele innych, wszystkie zaprojektowane tak, aby podróżni docierali do szczęśliwych miejsc po korzystniejszych cenach.

Nowa kampania „Go to your Happy Price” została zainspirowana prostą prawdą, że najszczęśliwszymi ludźmi na Ziemi są ci, którzy podróżują, ale zbyt często cena i złożoność przeszkadzają w zarezerwowaniu tej podróży. W ankiecie przeprowadzonej w 2023 r. na zlecenie Priceline 76% amerykańskich pracowników twierdzi, że są szczęśliwszymi ludźmi, kiedy podróżują, ale ponad połowa twierdzi, że powstrzymuje ich przed tym cena.1 Dzięki zaangażowaniu Priceline w dostarczanie niesamowitych ofert podróży każdego dnia, ludzie mogą częściej zmieścić więcej podróży w swoim budżecie i życiu.

„W ciągu ostatnich kilku lat konsumenci ponownie docenili rolę podróży w ich życiu. Podróże są teraz traktowane priorytetowo jako niezbędne do radości i dobrego samopoczucia”, powiedział Lesleya Kleina, starszy wiceprezes ds. strategii i marketingu marki w Priceline. „Nasza nowa kampania jest skierowana do konsumentów, dla których podróżowanie jest nie tylko tym, co robią, ale częścią tego, kim są. Naszym celem jest uczynienie z Priceline najlepszego miejsca, w którym można znaleźć podróż do szczęśliwego miejsca za korzystną cenę”.

„Miałem szczęście podróżować do wielu niesamowitych miejsc i doświadczać radości, jaką może przynieść odkrywanie świata. Rozpocząłem współpracę z Priceline dziesięć lat temu, ponieważ wierzę w ich misję, aby podróżowanie było dostępne dla każdego” — powiedział Kaley Cuoco. „Świetnie się bawiliśmy, ożywiając tę ​​kampanię i mam nadzieję, że nie tylko bawi widzów, ale także inspiruje ich do dalszych podróży i odkrywania ich„ szczęśliwych miejsc ”.

Wiele spotów będzie emitowanych w mediach telewizyjnych, cyfrowych i społecznościowych, z szeroko zakrojonymi przejęciami na Meta, TikTok, YouTube i platformach streamingowych. Dodatkowe elementy premiery obejmują kampanię influencerów, reklamy audio i podcasty oraz publikację nowej piosenki przewodniej marki na platformach streamingowych. Kampania będzie kontynuowana przez cały rok 2023 z dodatkowymi promocjami, treściami społecznościowymi i aktywacjami mającymi na celu rozrywkę, zaangażowanie i inspirowanie do większej liczby podróży w „szczęśliwej cenie”.

To pierwsza nowa platforma marki dla Priceline od czterech lat i pierwsza współpraca między Priceline a wielokrotnie nagradzaną agencją i niezależną agencją roku Cannes Lions 2022 w dziedzinie rozrywki, MIRIMAR. MIRIMAR została uznana za rekordową agencję kreatywną po przeglądzie konkursowym w 2022 roku.

Można obejrzeć nowe reklamy „Go To Your Happy Price”. Tutaj. Aby zarezerwować podróż i uzyskać więcej informacji na temat kampanii, odwiedź stronę Priceline.com/happy.

O Priceline
Linia cenowaczęść Booking Holdings Inc. [NASDAQ: BKNG], od dwudziestu pięciu lat jest liderem podróży online. Własna technologia transakcji Priceline łączy negocjacje z innowacjami w celu analizy miliardów punktów danych w celu wygenerowania głębokich rabatów dla klientów, których nie mogą znaleźć nigdzie indziej. Podróżujący mają dostęp do milionów hoteli, lotów, alternatywnych miejsc noclegowych, samochodów do wynajęcia, rejsów, pakietów wakacyjnych i doświadczeń od zaufanych marek w ponad 116 krajach na całym świecie, całodobowej obsługi klienta i dodatkowych oszczędności, gdy zostają VIP-ami Priceline. Dzięki przystępnym cenowo podróżom dostępnym dla wszystkich, Priceline pomaga milionom klientów każdego roku być tam w ważnych dla nich chwilach. Ponieważ tam, gdzie twoje szczęśliwe miejsce spotyka się z twoją szczęśliwą ceną, tym miejscem jest Priceline.


1

Ankieta została przeprowadzona online przez The Harris Poll w dniach 19-23 stycznia 2023 r. wśród n=2026 osób w Stanach Zjednoczonych reprezentujących dorosłą populację USA (18+).


ŹRÓDŁO Priceline


Źródło

Warto przeczytać!  Amerykanie będą mogli polecieć non-stop do tych dwóch niesamowitych miejsc docelowych