Technologia

Problem z płytą główną OnePlus 10 Pro: Firma w końcu kontaktuje się z dotkniętymi problemem klientami

  • 29 sierpnia, 2024
  • 3 min read
Problem z płytą główną OnePlus 10 Pro: Firma w końcu kontaktuje się z dotkniętymi problemem klientami


Ostatnia aktualizacja:

Firma OnePlus podzieliła się swoim oficjalnym stanowiskiem w sprawie problemu, z jakim borykają się użytkownicy

Firma OnePlus podzieliła się swoim oficjalnym stanowiskiem w sprawie problemu, z jakim borykają się użytkownicy

Użytkownicy OnePlus w Indiach skarżyli się w tym tygodniu na problemy z martwą płytą główną w wybranych urządzeniach, a teraz firma udostępniła aktualizację w tej sprawie

OnePlus w końcu zabrał głos w sprawie ostatnich problemów z płytą główną, z którymi borykają się niektórzy użytkownicy OnePlus 9 i 10 Pro w Indiach. Raporty z tego tygodnia przytaczają liczne skargi, w których urządzenia OnePlus uległy awarii, a firma wyceniła je na ogromny rachunek za naprawę, znacznie wyższy niż rzeczywista wartość ich urządzeń.

Użytkownicy OnePlus 9 i 10 Pro są podobno największą ofiarą tego problemu i twierdzą, że mają ten problem po pobraniu aktualizacji oprogramowania. Następnie zespół serwisowy OnePlus poinformował tę osobę, że wymiana uszkodzonej płyty głównej będzie kosztować ją 42 000 rupii, co stanowi niemal cenę nowego urządzenia OnePlus 10 Pro.

Firma zabrała głos w tej sprawie i podzieliła się swoimi poglądami z Wiadomości18 Tech mówiąc: „Przykro nam słyszeć o niedawnych przypadkach, w których użytkownicy doświadczają pewnych problemów ze swoimi OnePlus 9 i 10 Pro dotyczących płyty głównej urządzenia. Doświadczenia naszych klientów są dla nas naprawdę ważne. Podczas gdy wciąż badamy przyczynę, chcemy zapewnić, że jesteśmy zobowiązani do rozwiązania tego problemu dla dotkniętych nim użytkowników tak szybko, jak to możliwe”.

Warto przeczytać!  Samsung Galaxy F14 5G może pojawić się w Indiach w przyszłym miesiącu

OnePlus zdał sobie również sprawę, że koszt naprawy lub wymiany płyty głównej jest wysoki i chce pomóc poszkodowanym użytkownikom uzyskać odpowiednie wsparcie, prosząc ich o skontaktowanie się z obsługą klienta. „Wiemy, że naprawy płyt głównych mogą być kosztowne, ale ciężko pracujemy, aby były bardziej przystępne cenowo. Prosimy, aby wszyscy klienci, których dotyczy podobny problem, skontaktowali się z obsługą klienta, abyśmy mogli pomóc rozwiązać sytuację tak szybko, jak to możliwe” — dodała firma w swoim oficjalnym oświadczeniu.

Cieszymy się, że firma szybko reaguje i odpowiada na problemy zgłaszane przez klientów. Mamy nadzieję, że przeprowadzone przez nią dochodzenie i podjęte działania przyniosą ulgę poszkodowanym użytkownikom, a także zachęcą ich do pozostania przy marce, a także zachęcą więcej osób do kupowania jej produktów.


Źródło