Marketing

Promuj swój własny świat pączków z pomocą Dawn

  • 25 maja, 2023
  • 6 min read
Promuj swój własny świat pączków z pomocą Dawn


200 milionów miłośników pączków.

To zdumiewająca liczba Amerykanów, którzy jedzą pączki, liczba, o której warto wiedzieć z okazji Narodowego Dnia Pączków w piątek, 2 czerwca. Wyprzedzając tę ​​ogromną okazję promocyjną dla detalicznych piekarni i sklepów z pączkami, firma Dawn Foods przedstawiła „Dawn Foods Virtual Donut Show”, aby zapewnić sprzedawcom wskazówki dotyczące zysków i nowych możliwości produktowych.

„Wszyscy kochają pączki. To świetna okazja do zwiększenia ruchu” — wyjaśnia Bryan Fitzsimmons, dyrektor ds. analiz i strategii kanału marketingowego w firmie Dawn Foods, mówiąc o Narodowym Dniu Pączka. „Każdy klient może znaleźć coś dla siebie. Dawn oferuje szeroką gamę, która ułatwia tworzenie ekscytujących pączków”.

Dawn Foods jest Twoim partnerem w osiąganiu sukcesu w branży piekarniczej, ponieważ Dawn chce pomóc Ci zwiększyć zyski, jednocześnie oszczędzając Twój czas i zmniejszając obawy związane z pracą. „Z okazji zbliżającego się Narodowego Dnia Pączka w piątek, 2 czerwca, chcemy pokazać wam wszystko, co Dawn ma do zaoferowania w naszym portfolio pączków”.

Dawn_MilkCookiesDonut.jpgźródło: Dawn Foods

Oto świetny przykład: Milk & Cookies Donuts zawierają kremowe nadzienie Dawn Bavarian, wiórki czekoladowe i polewę krówkową. Wystarczy kliknąć zakładkę z przepisami online pod adresem dawnfoods.com.

„Dawn zaczął organizować wirtualne pokazy żywności podczas pandemii COVID, ponieważ nie mogliśmy być osobiście z klientami. Pokazy umożliwiły nam dzielenie się informacjami o produktach, spostrzeżeniami i prezentowanie produktów klientom. Pokazom często towarzyszą promocyjne ceny prezentowanych produktów” — wyjaśnia Jennifer LaPaugh, starszy dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wydarzeń.

Warto przeczytać!  Jak stworzyć strategię marketingu treści, która naprawdę działa

„Dzięki realizacji VFS z klientami i potencjalnymi klientami w tym czasie zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje korzyść (nawet poza brakiem możliwości spotkania twarzą w twarz podczas COVID), że możemy mieć szerszy zasięg dzięki tym programom. W przeciwieństwie do niektórych naszych lokalnych spotkań piekarzy, które z powodzeniem przyciągają klientów z wąskiego obszaru geograficznego, można je udostępniać klientom w całym kraju”.

Jako partner Bakery Success, Dawn planuje nadal organizować wirtualne pokazy żywności kilka razy w roku, równolegle z lokalnymi pokazami osobistymi i większymi targami branżowymi.

Nowe opcje smakowe

Wirtualny pokaz pączków Dawn Foods zawierał kreatywne pomysły, dzięki którym codzienne pączki (zrobione z mieszanki pączków Raised A firmy Dawn) nie były zwyczajne. Dawn ma klasyczne smaki, których potrzebujesz, aby przekroczyć oczekiwania swoich klientów. Nie zapomnij korzystać z mediów społecznościowych jako części pełnej strategii, aby odnieść sukces.

Według badań Dawn:

  • 53% konsumentów jest bardzo zainteresowanych smakami sezonowymi.
  • 63% twierdzi, że ich ostatnim zakupem pączka była oferta LTO (oferta ograniczona czasowo).

Ogólnopolski Dzień Pączka to idealna okazja, aby Twoja piekarnia wprowadziła nową pozycję w menu LTO!

Dawn_MochiDonut.jpgźródło: Dawn Foods

Klienci szukają również nowych doznań kulinarnych, a nowy Mochi Donut Mix firmy Dawn oferuje pyszne smaki o lekkiej i przewiewnej konsystencji.

Ponadto Dawn oferuje ponad 20 smaków pączków, takich jak Lemon Old Fashioned czy Blueberry Coffee Cake.

Melissa Trimmer, szefowa kuchni Dawn Foods, dzieli się pomysłami na jagodowe pączki kawowe Dawn z dodatkiem Dawn Exceptional® Majestic® Blueberry Flavoured Cake Donut Mix, który oferuje „dwa razy lepszy smak i można go naprawdę dostosować”.

Warto przeczytać!  Aliah Minor HS Nauczyciel, który został przedsiębiorcą, nie pozostawia żadnego przedsiębiorcy w trakcie sezonu podatkowego

Chrupiąca polewa jagodowa jest zrobiona z prawdziwych jagód. Smaki mogą pomóc ci być regionalnie istotnym lub dodać niespodzianki do twoich pączków. Porozmawiaj z przedstawicielem handlowym Dawn, aby uzyskać więcej informacji.

PRO WSKAZÓWKA OD MELISSY

Podczas skropienia lukrem pączkowym wyjdź poza pączek, aby uzyskać przyjemną, czystą mżawkę na pączku. Pomoc jest na wyciągnięcie ręki.

Aby tegoroczne promocje Narodowego Dnia Pączka zadziałały jak urok dla Twojej piekarni, Dawn Foods jest idealnym źródłem dla wszystkich Twoich potrzeb. Zacznij od wizyty u Dawnfoods.com/recipes na dziesiątki pomysłów na udekorowane pączki. Możesz testować nowe przepisy i szkolić personel za pomocą pouczających filmów demonstracyjnych Dawn, aby nauczyć się je szybko produkować. I nie zapomnij zamówić dodatkowych składników, aby mieć je pod ręką, w tym dodatkowe opakowanie „Zasługujesz na pączka”.

Kompleksowe rozwiązania firmy Dawn ułatwiają robienie zakupów i przygotowywanie się do Narodowego Dnia Pączka. Będziesz mógł zaopatrzyć się w mieszankę do pączków, lukry, polewy, tłuszcze piekarskie i ważne potrzebne dodatki. Dla Twojej zabawy z polewą na pączki, Dawn oferuje różnorodne opcje czekolady, takie jak chipsy czekoladowe, krople czekolady i kawałki czekolady.

Planować naprzód

Dawn oferuje dodatkowe pomysły promocyjne, aby pomóc piekarniom zmaksymalizować tę wyjątkową okazję do zwiększenia sprzedaży pączków. Możesz stworzyć przestrzenie w swojej piekarni, które zachęcą klientów do dzielenia się swoimi doświadczeniami (i pączkami) ze znajomymi i obserwatorami. Wypróbuj ten pomysł: skonfiguruj stanowisko do robienia selfie z możliwością robienia fajnych zdjęć. Skorzystaj z gigantycznego stojaka na pączki Dawn „Zasłużyłeś na pączka” umieszczonego w miejscu, w którym klienci będą zachęcani do stania za nim i robienia zdjęć. Możesz też powiesić plakat Narodowego Dnia Pączka na drzwiach wejściowych w miejscu, w którym klienci na pewno go zobaczą. Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Dawn, aby uzyskać więcej informacji na temat oznakowań promocyjnych.

Gdy kupujący wchodzą do Twojej piekarni, zachęć ich do zakupu pączka (lub kilku) dla kogoś, kto zasługuje na poczęstunek, i umieść naklejkę „Zasłużyłeś na pączka” na torbie lub pudełku. W przypadku piekarni detalicznych nie zapomnij promować wydarzenia na własnych kontach w mediach społecznościowych za pomocą postów pobranych z dawnfoods.com/national-donut-day.

Porada profesjonalisty: Przygotuj marker, aby klient mógł napisać imię odbiorcy na naklejce.

Jak zawsze czekamy na Twój sukces w akcji w ten Narodowy Dzień Pączka!


Źródło