Marketing

Provantage Media Group celuje w konsumentów za pomocą OOH i Sonar

  • 2 lutego, 2023
  • 5 min read
Provantage Media Group celuje w konsumentów za pomocą OOH i Sonar


Ponieważ w przyszłości nie zostaną wdrożone żadne alternatywne identyfikatory umożliwiające śledzenie osób, większym wyzwaniem stanie się reklama hipertargetowana oparta na aktywności konsumentów w Internecie. W rezultacie marki poszukują nowych, innowacyjnych sposobów na dotarcie do swoich klientów po wycofaniu.

Od 1994 r. pliki cookie sieciowe są wykorzystywane do gromadzenia danych konsumenckich w celu uzyskania wglądu w zachowania konsumentów i zwyczaje związane z wydatkami. Pliki cookie umożliwiają również markom kierowanie odpowiednich reklam do osób na podstawie ich zachowania w Internecie.

Ta metoda hipertargetowania była dotychczas nieocenionym narzędziem dla reklamodawców. Jednak zwiększone oczekiwania konsumentów w zakresie prywatności i zmieniające się ograniczenia regulacyjne doprowadziły do ​​decyzji Google o wycofaniu plików cookie innych firm w 2023 r.

W odpowiedzi na rosnącą potrzebę hiper-targetowania zachowań online i offline, Provantage nawiązał współpracę z Africa Media Alliance i TAPTAP Digital on Sonar.

Sonar to oparta na odbiorcach mobilna oferta geolokalizacyjna, która rozszerza zasięg kampanii OOH na sferę cyfrową. Dzięki integracji OOH i urządzeń mobilnych Sonar oferuje markom możliwość bardziej spersonalizowanego zaangażowania, gdy jest to najbardziej odpowiednie dla konsumenta.

Warto przeczytać!  AirVenture przyciąga mieszankę starych i nowych samolotów oraz chętne tłumy

Według Provantage, oferuje Sonar w połączeniu z tradycyjnymi usługami OOH, aby zapewnić innowacyjną metodę hipertargetowania.

Dyrektor generalny Provantage, Jacques du Preez, mówi: „Cyfrowa reklama zewnętrzna (DOOH) i integracja mobilna nadają zupełnie nowy wymiar klasycznej reklamie zewnętrznej. Ta ekscytująca nowa arena dla reklamodawców umożliwia kreatywną reklamę i nowe, innowacyjne formaty. Z naszą ofertą ponad 1700 witryn cyfrowych i rosnącą, jest to przełomowy rozwój dla marek, które nie wiedzą, gdzie się zwrócić bez śledzenia plików cookie”.

Gigant fast food McDonald’s był jedną z pierwszych dużych korporacji, która z powodzeniem zintegrowała reklamę OOH i mobilną, kiedy uzyskała 6,4 miliona wyświetleń na urządzeniach mobilnych, łącząc razem billboardy OOH i reklamy w aplikacji w Waze, a inne firmy chcą pójść w jej ślady.

du Preez dodaje: „Nawet gdy jesteśmy na zewnątrz iw ruchu, dostęp do Internetu to tylko kilka kliknięć i przeciągnięć, co oznacza, że ​​możemy szybko przeszukać wszystko w naszym najbliższym otoczeniu, aby zwiększyć nasze wrażenia”.

„Powszechnie wiadomo, że OOH i integracja mobilna zwiększają popularność marki, rozpoznawalność i zwrot z inwestycji. Jako oddzielne kanały, mobile i DOOH oferują wgląd w lokalizację, aby dotrzeć do odbiorców w kluczowych momentach ich codziennego życia. Jednak połączenie spostrzeżeń dla obu kanałów wzmacnia te dwa naturalne atuty platform i tworzy efekt „ukierunkowanej transmisji” – mówi du Preez.

Warto przeczytać!  Sektor podmorski w okresie przejściowym, gdy możliwości morskiej energetyki wiatrowej rosną Przed targami Subsea Expo, które odbędą się w tym miesiącu, Neil Gordon, dyrektor generalny Global Underwater Hub, analizuje perspektywy rynku podwodnego na rok 2023.

Provantage utrzymuje, że integracja DOOH i urządzeń mobilnych naprawdę wypełnia lukę między trybem offline i online, jednocześnie łącząc zalety obu. Należą do nich ciągły i spójny zasięg DOOH oraz mobilny spersonalizowany dostęp do świata online.

Integracja urządzeń mobilnych i DOOH jest potencjalnie jeszcze bardziej atrakcyjna dla lokalnych reklamodawców, przy czym liczba użytkowników Internetu w RPA wzrośnie o 1,2% w latach 2021-2022, podnosząc wskaźnik penetracji Internetu w tym kraju do 68% całej populacji na początku 2022 roku.

Statystyki pokazują również, że większość aktywności w Internecie w RPA odbywa się na urządzeniach mobilnych, a nie na komputerach stacjonarnych. Badanie GeoPoll z 2021 r. wykazało, że 45% mieszkańców RPA przegląda Internet na swoich telefonach komórkowych przez ponad cztery godziny dziennie, a ponad 70% mieszkańców RPA uzyskuje dostęp do Internetu tylko za pomocą telefonów komórkowych.

Tak więc, chociaż przyszłość bez plików cookie może być na horyzoncie, Provantage wierzy, że hiper-targetowane reklamy wynikające z rozszerzenia kampanii z OOH na sferę cyfrową będą odgrywać coraz większą rolę w marketingu mix w przyszłości.

„Marki uzyskują większy zwrot z inwestycji w OOH dzięki rozszerzonemu zasięgowi i mogą wzmocnić swój przekaz za pomocą uzupełniającej reklamy cyfrowej” — dodaje du Preez. „Integracja pozwala również konsumentom na interakcję z markami, a możesz uwzględnić odbiorców i kierowanie kontekstowe w celu uzyskania bardziej skutecznych kampanii. Ponadto urządzenia mobilne udostępniają nowe możliwości atrybucji, takie jak funkcja Drive to Store”.

Warto przeczytać!  Walka Apple o ochronę prywatności wstrząsnęła reklamą cyfrową. Oto, jak marketerzy mogą prosperować w świecie bez plików cookie, od eksperta.

„Wkroczyliśmy w nową, ekscytującą erę reklamy cyfrowej. Sonar wzmacnia integrację wielokanałową, a Mobile Out of Home tworzy dodatkowe punkty styku z konsumentami, umożliwiając opowiadanie trafnych, przekonujących historii” — podsumowuje du Preez.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.provantage.co.za. Możesz także śledzić Provantage Media Group na Świergot.

Grupa medialna Provantage Cyfrowa reklama zewnętrzna Reklama DOOH Provantage Media Reklama OOO Billboardy OOH Billboardy DOOH Śmierć plików cookie stron trzecich Jak kierować reklamy do konsumentów bez plików cookie stron trzecich




Źródło