Marketing

Prowadzenie odpowiedniego programu szkoleniowego w zakresie rozwoju biznesu

  • 27 lutego, 2023
  • 5 min read
Prowadzenie odpowiedniego programu szkoleniowego w zakresie rozwoju biznesu


Doradca strategiczny ds Doradcy Faronewspółpracując z liderami firm w zakresie strategii marketingowej i rozwoju biznesu.

Szkolenia z rozwoju biznesu w profesjonalnych firmach usługowych były kiedyś oksymoronem. Prawnicy, księgowi czy konsultanci zwykle nie byli przeszkoleni w sprzedaży, ponieważ myślano, że kiedy już zostaną profesjonalistami, są w praktyce; oznaczało to, że sprzedaż i marketing były oddzielone od opisu stanowiska. W rezultacie, biznes I rozwój były dla niektórych brzydkimi słowami, zwłaszcza gdy wypowiadane były w tandemie. W niektórych przypadkach profesjonalne firmy usługowe miały jednego lub dwóch zaklinaczy deszczu, którzy mieli talent do rozwijania klientów, ale to wszystko.

Obecnie szkolenia dla profesjonalistów stały się bardziej wyrafinowane, zarówno dzięki wiedzy i skupieniu trenerów, jak i uznaniu przez profesjonalne firmy usługowe, że muszą oferować swoim pracownikom szkolenia eksperckie. Wzrost krytycznej roli dyrektora ds. talentów to tylko jedna wskazówka. Gdy firmy zastanawiają się, w jaki sposób przyciągną i zatrzymają profesjonalistów, wiele osób zdaje sobie sprawę, że szkolenie nowych pracowników oraz poczucie, w jaki sposób zdobywa się i utrzymuje biznes, jest niezbędne.

Według poziomu doświadczenia

Rośnie świadomość, że większość młodszych prawników lub księgowych potrzebuje niestandardowego szkolenia, które ich dotyczy. Podczas gdy prawnicy pierwszego roku mogą potrzebować nauczyć się, jak pozostać w kontakcie z kolegami z college’u i szkoły prawniczej, starsi współpracownicy chcą pomyśleć o tym, jak pielęgnują relacje ze swoimi rodakami u klientów, do których zostali przydzieleni. Mogą również zastanawiać się, w jaki sposób rozwijają reputację dzięki pracy, którą chcą wykonywać i jak budują markę osobistą w swojej branży. Niezbędne jest tworzenie szkoleń dla różnych poziomów stażu, dostosowanych do ich potrzeb. Profesjonalna firma wymaga odpowiednich badań, aby ustalić, jakie zestawy umiejętności są niezbędne profesjonalistom na jakim etapie ich kariery, ale kiedy to zostanie zrobione, można rozpocząć projektowanie programu.

Warto przeczytać!  Jak „Ella Baila Sola” Eslabona Armado stało się hymnem Música Mexicana

Według osoby

Coaching był kiedyś postrzegany jako coś rzadkiego w firmach konsultingowych i innych firmach świadczących profesjonalne usługi i generalnie coś, co było dostępne tylko dla pracowników, którzy mieli do pokonania określone przeszkody. Dzisiejszy coaching rozwoju biznesu to coś zupełnie innego. Ze względu na to, że wszyscy profesjonaliści muszą być w stanie sprzedać siebie i swoje firmy, coaching jest obecnie czymś, co jest przeznaczone dla osób o wysokim potencjale, czyli osób, które są bardzo obiecujące, ale może im po prostu brakować odpowiedniego zestawu umiejętności. Uzgadniając cele, często obejmujące ocenę 360 i pracując nad planem, coaching na arenie rozwoju biznesu może być ogromnym wsparciem dla kogoś, kto nie miał kontaktu z zaklinaczami deszczu ani nie był przez nich mentorem. Podczas gdy zaangażowanie może być dość ustrukturyzowane z dobrym planem i uzgodnionymi celami, relacja coach-coache pozwala również coachowi kierować coachowanym w czasie rzeczywistym.

Według przemysłu i praktyki

Ponieważ każda branża lub praktyka jest inna, tak samo różne są konsekwencje podejmowania decyzji zakupowych przez klientów. Średniej wielkości firma prawnicza skupiająca się wyłącznie na sporach sądowych może otrzymywać zamówienia głównie dzięki rekomendacjom innych firm, a praktyka bankowa w dużej firmie może uzyskać pracę za pośrednictwem bankierów inwestycyjnych, a nie działu prawnego. Zrozumienie niuansów i szkolenie z myślą o nich jest niezbędne.

Warto przeczytać!  Brwi McDonald's i budżety marketingowe: Twój tydzień marketingowy

Rozumiejąc, że każdy z nas uczy się inaczej

Każdy z nas uczy się inaczej. Mógłbym wysłuchać przemówienia TED lub Masterclass, zrobić kilka notatek i zachować większość z nich, ale jeśli dasz mi do przeczytania długi artykuł naukowy, mój umysł odpłynie w połowie.

Jesteśmy zróżnicowaną społecznością profesjonalistów i każdy z nas uczy się inaczej. Zrozumienie i zapewnienie różnych sposobów nauczania umiejętności rozwoju biznesu jest niezbędne do udanego programu. Pomieszaj czytanie z prezentacjami, sesjami pytań i odpowiedzi oraz panelami. Zrób to ciekawie. Poproś ludzi o wspólne warsztaty i znalezienie sposobów zastosowania tego, czego się uczą. Rozumiejąc, że każdy z nas uczy się inaczej, możemy pomóc każdemu się doskonalić.


Forbes Communications Council to społeczność przeznaczona wyłącznie dla osób zarządzających odnoszącymi sukcesy public relations, zajmującymi się strategią medialną, agencjami kreatywnymi i reklamowymi. Czy kwalifikuję się?


Obserwuj mnie na Świergot lub LinkedInie. Wymeldować się moja strona internetowa.

Warto przeczytać!  Force Marketing uruchamia platformę danych klientów Audience IQ, która pomaga dealerom samochodowym poprawić wskaźniki wartości życiowej klienta




Źródło