Marketing

Przepisy dotyczące sprzedaży detalicznej marihuany w Nowym Jorku, część 4: Reklama i branding Twojej apteki i produktów

  • 10 stycznia, 2023
  • 4 min read
Przepisy dotyczące sprzedaży detalicznej marihuany w Nowym Jorku, część 4: Reklama i branding Twojej apteki i produktów


Witamy w części 4 naszej serii dotyczącej przepisów dotyczących sprzedaży detalicznej marihuany w Nowym Jorku. Aby zapoznać się z wcześniejszymi wpisami z tej serii, sprawdź:

Regulacje

Jak wielu czytelników pamięta, 28 października 2022 r. Office of Cannabis Management (OCM) opublikowało „Wytyczne dla aptek dla dorosłych” („Regulamin”). Przepisy są ogłaszane w celu zapewnienia wskazówek dla licencjobiorców i wnioskodawców Warunkowych Przychodni Detalicznych dla Dorosłych (CAURD). Dzisiaj chcieliśmy przedstawić wam podsumowanie tego, jak produkty i apteka licencjobiorcy mogą być reklamowane, znakowane i pakowane zgodnie z przepisami.

Informacje zawarte w Regulaminie to mieszanka wymagań merytorycznych, wskazówek operacyjnych i wglądu w plany OCM dotyczące wydawania licencji i działania nowojorskiego przemysłu konopnego. W ramach naszej serii wyjaśniającej i szczegółowo omawiającej Regulamin, ten post ma na celu dostarczenie licencjobiorcom wskazówek dotyczących najlepszych praktyk w zakresie szkolenia pracowników pracujących w Twojej aptece detalicznej. Oczywiście w tym poście nie można omówić każdego szczegółu Regulaminu, jednak ten wpis powinien posłużyć jako podstawa Twojej wiedzy na przyszłość i jak zwykle zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem i konsultacji z prawnikiem.

Nazwa przychodni

Licencjobiorcy mogą działać pod nazwą „doing business as” i nie muszą działać jako XY Owner LLC. Jednak licencjobiorcy nie mogą fałszywie przedstawiać swojej działalności jako apteki z medyczną marihuaną i nie mogą opisywać rodzaju usługi ani klasy sprzedawanych produktów, w tym używając terminów „narkotyk”, „lek”, „lekarz” lub „apteka”. Ponadto obecnie licencjobiorcy nie mogą również przedstawiać swojej działalności jako produkującej lub sprzedającej produkty „organiczne” lub „rzemieślnicze”.

Warto przeczytać!  Analiza rynku testów na gruźlicę, badanie badawcze z Abbott Laboratories, Akonni Biosystems, Abbott

Reklama i branding

W Regulaminie położono największy nacisk na zapobieganie sprzedaży osobom poniżej 21 roku życia oraz uniemożliwienie licencjobiorcom reklamowania ich przychodni jako apteki lub drogerii z produktami o właściwościach zdrowotnych. Przepisy w szczególności przewidują pewne zakazy dotyczące etykietowania, pakowania, reklamy i marketingu, które uczyniłyby ambulatorium lub konopie indyjskie atrakcyjnymi dla osób poniżej 21 roku życia.

Takie zakazy dotyczące etykietowania, pakowania i reklamy obejmują między innymi:

  • Zdjęcia osób, które mogą wyglądać na mniej niż 21 lat;
  • Kreskówki;
  • Czcionka bąbelkowa lub inna czcionka przypominająca kreskówkę;
  • Jasne neonowe kolory;
  • Słowo lub cukierki lub cukierki;
  • Symbole, postacie, osoby publiczne, zabawki lub gry, które są powszechnie używane do promowania produktów osobom poniżej 21 roku życia, takich jak ciasteczka, cukierki i napoje gazowane, by wymienić tylko kilka; oraz
  • Parodie powszechnie znanych produktów spożywczych lub napojów, takich jak Reefer’s Peanut Butter Cups czy ostatnio widziany na ulicach Manhattanu – Star Buds z logo podobnym do Starbucks.

Ten ostatni punkt wymaga komentarza. Parodie nie tylko stanowiłyby problem dla OCM, ale mogłyby również narazić licencjobiorców na procesy sądowe o naruszenie znaku towarowego ze względu na prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd oraz osłabienia lub zmatowienia ich produktu.

Warto przeczytać!  Gobelin tka sklepy, innowacje w wyniki

Licencjobiorcom zabrania się również reklamowania jakichkolwiek oświadczeń zdrowotnych dotyczących ich przychodni i/lub produktów. Zakaz ten obejmuje wszelkie twierdzenia umieszczane na opakowaniu detalicznym lub w marketingu lub reklamie produktu z konopi indyjskich — wyraźnie lub przez domniemanie, w tym pisemne oświadczenia, symbole lub marki — które charakteryzują związek jakiegokolwiek produktu z konopi indyjskich z chorobą lub związanym ze zdrowiem stan lub objaw.

Wreszcie, licencjobiorcy muszą upewnić się, że żadne produkty z konopi indyjskich nie są eksponowane w obszarze widocznym z zewnątrz apteki; oraz że żadna reklama nie może być widoczna z terenu szkoły, ośrodka opieki nad dziećmi, placu zabaw, parku publicznego lub biblioteki (chyba że jest to dozwolony znak zewnętrzny). Nie jest jasne, w jaki sposób OCM określi „widoczność” ani w jaki sposób licencjobiorcy mogą mierzyć taką widoczność. Czy OCM wyśle ​​przedstawiciela do przychodni? Idź do najbliższego miejsca, jak opisano powyżej, aby sprawdzić, czy potrafią odczytać znak, czy też będzie to mierzone na podstawie odległości? Są to pytania otwarte bez wskazówek.


Źródło

Warto przeczytać!  VW Atlas '24 upuszcza VR6, zwiększa 4-cylindrowy. Jakość zasilania i wnętrza