Marketing

Przewiduje się, że do 2030 r. rynek monitoringu mediów telewizyjnych wzrośnie o CAGR na poziomie 17%, koncentrując się na najważniejszych kluczowych graczach: Agility PR Solutions, Brand24 Global, Cision

  • 16 stycznia, 2023
  • 5 min read
Przewiduje się, że do 2030 r. rynek monitoringu mediów telewizyjnych wzrośnie o CAGR na poziomie 17%, koncentrując się na najważniejszych kluczowych graczach: Agility PR Solutions, Brand24 Global, Cision



Monitorowanie mediów rozgłoszeniowych to proces przechwytywania, monitorowania i analizowania treści publikowanych w mediach elektronicznych i drukowanych, takich jak radio, telewizja i gazety. Polega na wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania i sprzętu do śledzenia, przechowywania i analizowania treści przekazywanych mediów. Dane zebrane w ramach tego procesu można wykorzystać do tworzenia raportów, które zapewniają wgląd w zasięg i zasięg określonej marki, produktu lub usługi. Monitorowanie mediów może być również wykorzystywane do identyfikacji trendów, oceny skuteczności kampanii marketingowych i mierzenia wpływu działań public relations.

Rynek monitoringu mediów transmisyjnych research to raport wywiadowczy ze skrupulatnymi wysiłkami podjętymi w celu zbadania właściwych i cennych informacji. Dane, które zostały przeanalizowane, zostały sporządzone z uwzględnieniem zarówno obecnych czołowych graczy, jak i nadchodzących konkurentów. Szczegółowo badane są strategie biznesowe kluczowych graczy i nowych branż wchodzących na rynek. Dobrze wyjaśniona analiza SWOT, udział w przychodach i dane kontaktowe są udostępniane w tej analizie raportu.

Rynek monitoringu mediów telewizyjnych rośnie w tempie 17% CAGR w okresie prognozy 2023-2030. Rosnące zainteresowanie osób w tej branży jest głównym powodem ekspansji tego rynku.

Pobierz przykładową kopię tego raportu w formacie PDF @:

Najlepsze firmy z tego rynku obejmują:

Agility PR Solutions, Brand24 Global, Cision, Coosto, Critical Mention, Cyber????Alert LLC, Hootsuite, Meltwater, Oracle Corporation, SemanticForce, Sprinklr, YouScan

Ten raport zawiera szczegółowe i analityczne spojrzenie na różne firmy, które pracują nad osiągnięciem wysokiego udziału w światowym rynku Broadcast Media Monitoring. Dane są dostępne dla najbardziej i najszybciej rozwijających się segmentów. W niniejszym raporcie zastosowano zrównoważoną mieszankę metodologii badań pierwotnych i wtórnych do celów analizy. Rynki są podzielone na kategorie według kluczowych kryteriów. W tym celu raport zawiera sekcję poświęconą profilowi ​​firmy. Ten raport pomoże Ci zidentyfikować Twoje potrzeby, odkryć obszary problemowe, odkryć lepsze możliwości i pomóc wszystkim podstawowym procesom przywódczym Twojej organizacji. Możesz zapewnić skuteczność swoich działań public relations i monitorować obiekcje klientów, aby być o krok do przodu i ograniczać straty.

Warto przeczytać!  Dynamiczny wzrost rynku oprogramowania dla inteligentnych platform klienta, CAGR +28% do 2030 r. |SAS Customer Intelligence, Selligent, Vision Critical

Globalna segmentacja rynku monitoringu mediów telewizyjnych:

Segmentacja rynku według typu:

Oparte na chmurze
Lokalnie

Segmentacja rynku według aplikacji:

Małe i średnie przedsiębiorstwa
Duże przedsiębiorstwa

Raport zawiera wgląd w następujące wskazówki:

Penetracja rynku: Wyczerpujące informacje o portfolio produktowym czołowych graczy na rynku Broadcast Media Monitoring.

Rozwój produktu/innowacje: Szczegółowe informacje o nadchodzących technologiach, działaniach badawczo-rozwojowych oraz wprowadzaniu produktów na rynek.

Ocena konkurencji: Dogłębna ocena strategii rynkowych, segmentów geograficznych i biznesowych wiodących graczy na rynku.

Rozwój rynku: Wyczerpujące informacje o rynkach wschodzących. Ten raport analizuje rynek dla różnych segmentów w różnych lokalizacjach geograficznych.

Dywersyfikacja rynku: Wyczerpujące informacje o nowych produktach, niewykorzystanych obszarach geograficznych, ostatnich wydarzeniach i inwestycjach na rynku Broadcast Media Monitoring.

W przypadku dowolnego zapytania lub dostosowania:

Analiza kosztów Globalnego Rynku Monitorowania Mediów Transmisyjnych została przeprowadzona z uwzględnieniem kosztów produkcji, kosztów pracy i surowców oraz ich stopnia koncentracji rynkowej, dostawców i trendów cenowych. Oceniono inne czynniki, takie jak łańcuch dostaw, nabywcy niższego szczebla i strategia zaopatrzenia, aby zapewnić pełny i dogłębny obraz rynku. Nabywcy raportu zostaną również narażeni na badanie dotyczące pozycjonowania rynkowego z uwzględnieniem takich czynników, jak klient docelowy, strategia marki i strategia cenowa.

Warto przeczytać!  Pięć najważniejszych zawodów w branży rowerowej w tym tygodniu – 24 listopada - Aktualności

Powody, dla których warto kupić ten raport:

Oferuje analizę zmieniającego się scenariusza konkurencji.

Do podejmowania świadomych decyzji w przedsiębiorstwach oferuje dane analityczne wraz z metodologiami planowania strategicznego.

Oferuje siedmioletnią ocenę rynku monitoringu mediów radiowo-telewizyjnych.

Pomaga w zrozumieniu głównych kluczowych segmentów produktowych.

Badacze rzucają światło na dynamikę rynku, takie jak czynniki napędzające, ograniczenia, trendy i możliwości.

Oferuje analizę regionalną rynku monitoringu mediów radiowo-telewizyjnych wraz z profilami biznesowymi kilku interesariuszy.

Oferuje ogromne dane o trendach czynników, które będą miały wpływ na postęp rynku monitorowania mediów radiowo-telewizyjnych.

Spis treści

Globalny raport z badań rynkowych monitorowania mediów telewizyjnych 2020

Rozdział 1 Przegląd rynku monitoringu mediów transmisyjnych

Rozdział 2 Globalny wpływ ekonomiczny na przemysł

Rozdział 3 Globalna konkurencja rynkowa ze strony producentów

Rozdział 4 Globalna produkcja, przychody (wartość) według regionów

Rozdział 5 Globalna podaż (produkcja), konsumpcja, eksport, import według regionów

Rozdział 6 Globalna produkcja, przychody (wartość), trendy cenowe według rodzaju

Rozdział 7 Globalna analiza rynku według zastosowania

Rozdział 8 Analiza kosztów produkcji

Rozdział 9 Łańcuch przemysłowy, strategia zaopatrzenia i nabywcy dalsi

Rozdział 10 Analiza strategii marketingowej, dystrybutorzy/handlowcy

Warto przeczytać!  Równoważenie strategii marketingowej za pomocą metod cyfrowych i tradycyjnych

Rozdział 11 Analiza czynników wpływających na rynek

Rozdział 12 Globalna prognoza rynku monitoringu mediów nadawczych

Kup ekskluzywny raport @:

Jeśli masz jakieś specjalne wymagania, daj nam znać, a my zaoferujemy Ci raport zgodnie z Twoim życzeniem.

O badaniu rynku A2Z:

Biblioteka A2Z Market Research zawiera raporty konsorcjalne od badaczy rynku z całego świata. Konsorcjum gotowe do zakupu Badania rynku pomogą Ci znaleźć najodpowiedniejsze informacje biznesowe.

Nasz analityk ds. badań dostarcza analiz biznesowych i raportów z badań rynkowych dla dużych i małych firm.

Firma pomaga klientom budować politykę biznesową i rozwijać się w tym obszarze rynku. A2Z Market Research interesuje się nie tylko raportami branżowymi dotyczącymi telekomunikacji, opieki zdrowotnej, farmaceutyki, usług finansowych, energii, technologii, nieruchomości, logistyki, gastronomii, mediów itp., ale także danymi Twojej firmy, profilami krajów, trendami, informacjami i analizy dotyczące interesującego Cię sektora.

Skontaktuj się z nami:

Rogera Smitha

1887 WHITNEY MESA DR HENDERSON, NV 89014

[email protected]

+1 775 237 4157

śledzenie comtex

COMTEX_422752258/2769/2023-01-16T04:16:07


Źródło