Przewiduje się, że wycena wielkości rynku genetyki zwierzęcej osiągnie 11,32 miliarda dolarów do 2032 r., przy CAGR na poziomie 6,1%: badanie rynku Polaris

• 23 listopada, 2023

Twój Czarny Piątek 50% zniżki na Opcje 101

Chcesz zostać mistrzem opcji? W ramach specjalnej okazji z 50% rabatem na Czarny Piątek ekspert ds. opcji Nic Chahine zapewni Ci pełny dostęp do swoich najlepszych opcji, w tym strategii, których używał do zdobywania dwucyfrowych wygranych. Jak najszybciej poznaj sprawdzoną strategię Nica. Skorzystaj z 50% zniżki na Czarny Piątek tutaj.

NOWY JORK, 23 listopada 2023 r. /PRNewswire/ — Najnowszy raport z badania [110+] strony z widocznością 360 stopni, zatytułowane „Udział w rynku genetyki zwierząt, wielkość, trendy, raport z analizy branżowej, według zwierząt (drób, świnia, bydło, psy i inne zwierzęta); według materiału genetycznego; według usług badań genetycznych; według regionu; prognoza segmentu, 2023–2032” opublikowane przez Polaris Market Research w jego repozytorium badań.

WEŹ UDZIAŁ, ABY WYGRAĆ 500 $ W MAGAZYNIE LUB KRYPTO

Wpisz swój adres e-mail, a otrzymasz także najlepszą poranną aktualizację Benzingi ORAZ bezpłatną kartę podarunkową o wartości 30 USD i wiele więcej!

„Według raportu badawczego wielkość/udział w światowym rynku genetyki zwierzęcej w 2022 r. wyceniono na 6,27 miliarda dolarów i wynosi on oczekuje się, że do 2032 r. osiągnie poziom 11,32 miliarda dolarówrosnący w A CAGR na poziomie 6,1% w okresie objętym prognozą.”

Co jest Genetyka zwierząt? Jak duży jest rynek genetyki zwierzęcej?

Genetyka zwierząt to nauka o genach. Geny wpływają na zachowanie zwierzęcia i są przekazywane z rodziców na potomstwo. Zwierzęta są badane i zbierane są dane na temat ich zachowania lub rzekomych cech. Obejmuje to nieustępliwość w walce z chorobami, zdolność do ewolucji przy niewielkiej liczbie zasobów i wiele więcej. Szybko rosnące zapotrzebowanie na rynek genetyki zwierząt można przypisać wykorzystaniu współczesnej technologii do gromadzenia i przetwarzania tych danych dla każdego zwierzęcia w programie hodowlanym. W ten sposób możliwa jest szczegółowa ocena perspektyw genetycznych zwierząt samotnych i wybranie najlepszych rodziców, którzy zapewnią sprawne i lepiej zorganizowane potomstwo.

Genetyka zwierząt zyskuje coraz większe znaczenie, jeśli chodzi o poprawę jakości zwierząt gospodarskich. Rozwijające się przedsięwzięcia badawcze na tym terytorium mogą zainteresować producentów możliwością przeciwstawienia się chorobom zwierząt i zetknięcia się z chorobami dużego kalibru ze strony firm zajmujących się niewegetariańskim przetwórstwem żywności. W szerokiej gamie dziedzin hodowla zwierząt gospodarskich zapewnia ludziom wiele towarów i usług, takich jak mięso, mleko, jaja, błonnik i energia z suszy.

Poproś o bezpłatną próbną kopię Rynek genetyki zwierząt Raport z badań @

(Próbka tego raportu jest łatwo dostępna na żądanie. Próbka raportu zawiera krótkie wprowadzenie do raportu badawczego, spis treści, graficzne wprowadzenie do analizy regionalnej, czołowych graczy na rynku z analizą przychodów i naszą metodologią badań.)

Warto przeczytać!  Kompleksowe profilowanie genetyczne może zoptymalizować wybór terapii celowanej u pacjentów z rakiem nabłonka dróg moczowych z mutacją FGFR3

Kluczowe zrozumienie rynku z raportu

• Rosnąca świadomość genetyki zwierząt nabiera tempa, napędzana postępem technologicznym w gałęziach przemysłu. Rosnące sojusze na rynku zwiększają istnienie rynku.
  • Segmentacja rynku genetyki zwierzęcej opiera się przede wszystkim na zwierzęciu, materiale genetycznym, usługach badań genetycznych i regionie.
  • Największy udział w rynku w 2022 r. miał region Azji i Pacyfiku.

Czynniki i trendy wzrostu rynku

• Genetyka zwierząt jest jednym z głównych kamieni węgielnych rozwoju hodowli zwierząt, wraz ze zdrowiem zwierząt, żywieniem i kwestiami hodowlanymi, takimi jak warunki mieszkaniowe. Rozmiar rynku genetyki zwierzęcej powiększa się, ponieważ w znaczący sposób pozwala on rozwiązać kilka problemów napotykanych przez producentów, takich jak mniejsza produktywność, mniejsza zawartość substancji odżywczych i choroby wywołane klimatem, które mogą powodować zmniejszenie produkcji mięsa i produktów mlecznych. Postęp technologii, takich jak sztuczne zapłodnienie, kriokonserwacja i przekazywanie zarodków, przyniósł lepsze wyniki niż konwencjonalna hodowla organiczna wśród zwierząt, powodując przejście z hodowli organicznej na technologię wspomaganego rozrodu.
  • Różnorodność genetyczna istniejąca w stadach zwierząt gospodarskich stanowi pozycję wyjściową zarówno dla programów ulepszania genetycznego obsługiwanych przez ludzi, jak i dla naturalnego postępu opartego na nominacjach w odpowiedzi na zmiany środowiskowe. Sprzedaż na rynku genetyki zwierzęcej gwałtownie rośnie, ponieważ wysiłki te mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia wydajności i dostosowania populacji zwierząt gospodarskich do prowokacji, takich jak zmiana klimatu, pojawiające się choroby i ultimatum w sprawie zasobów paszy i wody. Rosnąca populacja ludzka i szybka urbanizacja na całym świecie zwiększają pozyskiwanie białka pochodzenia zwierzęcego. Zwierzęta gospodarskie są dla człowieka jednym z najważniejszych źródeł białka i wapnia. Przewiduje się, że rosnący popyt na nabywane produkty spożywcze spowoduje eskalację produkcji drobiu i nabiału, co będzie pchać rynek. Rosnące zapotrzebowanie na białko pochodzenia zwierzęcego spowodowało eskalację świadomości w kontekście dobrostanu zwierząt. Spowodowało to wyraźne przejęcie ubezpieczenia zdrowotnego zwierząt, co ostatecznie zwiększyło zapotrzebowanie właścicieli i hodowców zwierząt na badania genetyczne w celu stworzenia improwizowanych zwierząt w celu przekazywania białka pochodzenia zwierzęcego.

Wybitni gracze na rynku

• Genetyka zwierząt
  • Zdrowie Kardynała
  • CRV Holding BV
  • Genomia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Rodzaj
  • Technologie genetyczne
  • Grupa Grimaud
  • Hendrix Genetics BV
  • Mars spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Firma Neogen

Dane historyczne

2019-2021

Okres prognozy

2023-2032

Warto przeczytać!  Naukowcy odkrywają, jak działa gen, który zwiększa ryzyko genetycznych chorób serca, torując drogę dla nowych metod leczenia

Znaczący podział segmentowy

• Segment bydła odnotował najwyższy wzrost w okresie objętym prognozą

„Zakończ mocny rok 2023 dzięki 3 pomysłom na gorące zapasy – praktycznie za darmo”

Gotowy na kolejny potencjalny wzrost o 32%, 39% lub 45% na dzisiejszym niepewnym rynku? Wejdź tutaj, bo zaraz przegapisz 3 najnowsze pomysły na akcje eksperta giełdowego Gianniego Di Poce’a… Takie, które mogą zmienić całą Twoją podróż do budowania bogactwa jednym kliknięciem przycisku. Jeśli jesteś gotowy, aby zakończyć rok 2023 z 12 gorącymi pomysłami na akcje co miesiąc. DZIAŁAĆ SZYBKO.

Na podstawie analizy zwierząt segment bydła odnotował najwyższy wzrost w okresie prognozy. Zapotrzebowanie na rynku genetyki zwierzęcej rośnie wraz z szybkim wzrostem popytu na produkty mleczne i wołowinę. Skłonność konsumentów do diety wegetariańskiej jest jednym z najważniejszych elementów zwiększających popyt konsumentów na produkty mleczne, ponieważ może przywrócić niedobory witamin i minerałów związane z zerowym spożyciem niewegetarian. Rosnący popyt na produkty mleczne i wołowinę inspiruje producentów do wybrednej hodowli, ponieważ sankcjonuje to współczesne gatunki o zwiększonej wartości odżywczej i zmniejsza ryzyko chorób genetycznych.

• Na rynku dominował segment Nasienia

Z analizy materiału genetycznego wynika, że ​​na rynku dominował segment nasienia. Trendy na rynku genetyki zwierząt obejmują nasienie bydła, świń, koni i innych, pochodzące od zdrowego i płodnego bydła, które pomoże producentom w zwiększeniu produkcji mleka i mięsa kolejnego potomstwa. Nakłada także sankcje na hodowców bydła za eskalację wrogości wobec chorób, co w najbliższej przyszłości spowoduje wzrost produktywności mięsa i produktów mlecznych.

Zapytaj o więcej o tym raporcie przed zakupem @

(Przed zakupem zapytaj zespół sprzedaży o wycenę raportu LUB dostępne oferty rabatowe.)

Analiza regionalna

• Azja i Pacyfik : Region ten miał największy udział w rynku genetyki zwierzęcej, ponieważ narody w regionie w sposób kompetentny zwiększają produkcję mięsa i mleka poprzez realizację strategii. Na przykład rząd Indii zainicjował misję Rashtriya Gokul, której celem jest zwiększenie produktywności bydła i mleka, co obejmuje wykorzystanie do hodowli byków przewyższających genetycznie. W ramach projektu pilotażowego polityka jest realizowana pod nazwą Rashtriya Pashudan Vikas Yojna, a jej szacunkowy budżet na lata 2021–2026 wynosi 2400 crore. Te ciągłe wysiłki rządu dodatkowo podniosą świadomość hodowców zwierząt w regionie na temat genetyki zwierząt i zwiększą produkcję mleka.
  • Europa : Oczekuje się, że w regionie Europy nastąpi szybki wzrost ze względu na eskalację produkcji mięsa zwierzęcego. Ułatwi to wystarczające zaopatrzenie konsumentów w regionie. W 2021 r. Hiszpania, Francja, Irlandia i Grecja wyprodukowały większość mięsa owczego sprowadzanego w UE. Grecja i Hiszpania to dwa państwa członkowskie przodujące w produkcji mięsa koziego. Aby rozwiązać kwestie jakości i zwiększyć odporność na choroby, producenci mogą zastosować wybrane technologie hodowli w celu ulepszenia genetyki zwierząt gospodarskich, co może spowodować wzrost rynku w regionie.
Warto przeczytać!  Ludzki genom: najważniejsza mapa, jaką kiedykolwiek stworzono | Zdrowie

Przeglądaj szczegółowy raport „Udział w rynku genetyki zwierząt, wielkość, trendy, raport z analizy branżowej, według zwierząt (drób, świnia, bydło, psy i inne zwierzęta); według materiału genetycznego; według usług badań genetycznych; według regionu; prognoza segmentu, 2023–2032” z szczegółowym spisem treści:

Aby uzyskać dodatkowe informacje lub zapytania od mediów, napisz do nas: sales@polarismarketresearch.com

Aktualne ulepszenia

• W czerwcu 2022 r. Zeotis przejął Basepaws, aby oferować właścicielom zwierząt domowych testy genetyczne, analizy i oceny ryzyka zdrowotnego.

Co raport może pomóc Ci znaleźć?

• Jaki jest szacunkowy CAGR obliczony dla wzrostu rynku genetyki zwierzęcej?
  • Jakie kluczowe segmenty są uwzględnione?
  • Jakie są kluczowe czynniki napędzające rynek?
  • Kim są kluczowe firmy na rynku genetyki zwierzęcej?
  • Jaka będzie szacunkowa wartość rynku na koniec okresu prognozy?

Przeglądaj więcej raportów z badań:

Informacje o badaniach rynku firmy Polaris:

Polaris Market Research to globalna firma zajmująca się badaniami rynku i konsultingiem. Firma specjalizuje się w świadczeniu wyjątkowych usług w zakresie wywiadu rynkowego i dogłębnych badań biznesowych dla klientów PMR z różnych przedsiębiorstw. W Polaris jesteśmy zobowiązani do obsługi zróżnicowanej bazy klientów PMR obecnych w branżach opieki zdrowotnej, technologii, półprzewodników i chemikaliów, a także w różnych innych branżach obecnych na całym świecie. Staramy się dostarczać klientom PMR aktualne informacje na temat innowacyjnych technologii, szybko rozwijających się rynków, powstających środowisk biznesowych i najnowszych aplikacji biznesowych, pomagając im w ten sposób zawsze podejmować świadome decyzje i wykorzystywać nowe możliwości. Dysponując wysoce kompetentnym, doświadczonym i niezwykle wykwalifikowanym zespołem ekspertów składającym się z MŚP, analityków i konsultantów, w Polaris staramy się dostarczać klientom PMR rozwiązania biznesowe o wartości dodanej.

Kontakt:

Lichil G
30 Wall Street
8 piętro,
Nowy Jork, NY 10005,
Stany Zjednoczone
Telefon: +1-929 297-9727
E-mail: sales@polarismarketresearch.com
Sieć:

Podążaj za nami: LinkedIn | świergot
Blog: https://www.polarisnewsblog.com

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/2283561/Animal_Genetics_Market_Polaris.jpg
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1316207/Polaris_Market_Research_Logo.jpg

Wyświetl oryginalną treść, aby pobrać multimedia: https://www.prnewswire.com/news-releases/animal-genetics-market-size-valuation-envisaged-to-reach-usd-11-32-billion-by-2032– z-cagr-6-1-polaris-marketing-badania-301996568.html

ŹRÓDŁO Badania rynku Polaris

Twój Czarny Piątek 50% zniżki na Opcje 101

© 2023 Benzinga.com. Benzinga nie świadczy porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.