Przyglądano się wnętrzu Mahindry XUV300 po liftingu, ujawniono większy ekran dotykowy
Wygląda na to, że lifting XUV300 ma ten sam układ deski rozdzielczej, co niedawno zaktualizowany Mahindra XUV400 EV
-
Mahindra XUV300 po liftingu prawdopodobnie otrzyma 10,25-calowy ekran dotykowy z XUV400 EV.
-
Mógłby pożyczyć nowy panel klimatyzacji i 10,25-calowy cyfrowy wyświetlacz kierowcy od swojego elektrycznego odpowiednika.
-
Mahindra prawdopodobnie mógłby zachować te same opcje benzynowego silnika wysokoprężnego z turbodoładowaniem.
-
Przekładnię AMT można prawdopodobnie zastąpić przemiennikiem momentu obrotowego.
-
Oczekuje się, że zostanie wkrótce wprowadzony na rynek, ceny mogą zaczynać się od 8,5 lakh rupii (były salon wystawowy).
Prace nad liftingiem Mahindra XUV300 trwają już od jakiegoś czasu i oczekuje się, że wkrótce zostanie on wprowadzony na rynek. Oficjalnie producent samochodów tymczasowo wstrzymał rezerwacje na istniejący Mahindra XUV300 i już wycofuje jego produkcję. Niedawno w Internecie pojawiły się nowe zestawy zdjęć szpiegowskich liftingu XUV300, dzięki którym możemy dokładnie przyjrzeć się jego wnętrzu.
Większy ekran dotykowy szpiegowany
Jak widać na powyższym obrazku, odnowiony XUV300 ma większy ekran dotykowy, który wydaje się być taki sam jak 10,25-calowy moduł widoczny w niedawno zaktualizowanym Mahindra XUV400 EV. Oprócz systemu informacyjno-rozrywkowego konstrukcja środkowych nawiewów klimatyzacji przypomina również ich elektryczny odpowiednik.
Sprawdź także: Rozpoczęły się testy Tata Nexon CNG, premiera spodziewana wkrótce
Szpiegował w różnych wariantach
Najnowsza seria zdjęć szpiegowskich przedstawiała trzy muły testowe po liftingu Mahindra XUV300, każdy wydawał się być innym wariantem. Jednostka z felgami aluminiowymi jest prawdopodobnie najlepszym wariantem o tej samej konstrukcji, co jej istniejąca wersja, podczas gdy dwa inne niższe warianty mogły pochwalić się stalowymi felgami z kołpakami.
Inne oczekiwane zmiany
Wewnątrz XUV300 będzie prawdopodobnie także wyposażony w nowy panel sterowania klimatyzacją z tylnymi nawiewami klimatyzacji. Oczekuje się również nowego motywu deski rozdzielczej i opcji tapicerki siedzeń. Jeśli chodzi o funkcje, może on również otrzymać 10,25-calowy cyfrowy wyświetlacz kierowcy (od XUV400 EV), wentylowane przednie siedzenia, dwustrefową klimatyzację, tempomat, bezprzewodowe ładowanie telefonu oraz przycisk Start/Stop.
O bezpieczeństwo pasażerów będzie dbało sześć poduszek powietrznych (w standardzie), elektroniczna kontrola stabilności (ESC), kamera 360 stopni oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).
Opcje układu napędowego
Mahindra prawdopodobnie zachowa te same opcje silników benzynowych i wysokoprężnych, jakie są oferowane w istniejącej wersji XUV300. Należą do nich turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra (110 KM / 200 Nm) i 1,5-litrowy silnik wysokoprężny (117 KM / 300 Nm). Obydwa będą dostępne z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub 6-biegową AMT.
Dostępny jest również silnik 1,2-litrowy T-GDi (wtrysk bezpośredni) (130 KM / do 250 Nm), który jest oferowany wyłącznie z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Chociaż opcje silnika pozostaną takie same, skrzynię biegów AMT można zastąpić przemiennikiem momentu obrotowego.
Oczekiwane premiery i rywale
Oczekuje się, że lifting Mahindra XUV300 zostanie wkrótce wprowadzony na rynek w cenie od 8,5 lakh rupii (były salon). W dalszym ciągu będzie rywalizować z takimi markami jak Tata Nexon, Maruti Brezza, Kia Sonet i Hyundai Venue. Zmodyfikowany XUV300 będzie także konkurował z nadchodzącym subkompaktowym SUV-em Skody, który ma pojawić się na początku 2025 roku.
Źródło obrazu
Przeczytaj więcej na temat: XUV300 AMT