Przykładowa galeria: Panasonic Lumix S5IIX trafia do Japonii: Przegląd fotografii cyfrowej
Japonia to jedno z moich ulubionych miejsc do fotografowania, więc kiedy pojechałem tam w zeszłym miesiącu na coroczne targi aparatów CP+, zastanawiałem się, jaki aparat wybrać. Ponieważ pracuję nad dokończeniem recenzji bliźniaczych aparatów Panasonic Lumix S5II i S5IIX, zdecydowałem, że będzie to doskonała okazja, aby zyskać trochę dodatkowego czasu na fotografowanie aparatem S5IIX. Jako bonus pozwoliło mi to przetestować nowy obiektyw Panasonic 28-200 F4-7.1 Macro OIS 28-200 F4-7.1, obiektyw tak mały, że aż prosi się o używanie go w podróży.
Jeśli istnieje jeden motyw spójny w całej galerii, są to parasole. To była jedna z najbardziej deszczowych wycieczek, na jakich byłem od lat i poza kilkoma dniami ciężko mi było zrobić zdjęcie czegokolwiek bez parasola w ramce. Chociaż nie była to specjalnie moja misja, była to doskonała okazja do przetestowania uszczelnienia pogodowego S5IIX. Kilkakrotnie aparat był wystawiony na działanie ciągłego deszczu przez kilka godzin, przez cały czas ociekając wilgocią. Z przyjemnością donoszę, że ani razu nie zabrakło mu rytmu. Brawo dla Panasonica za to.
W tej galerii znajdują się zdjęcia uliczne z Tokio i Jokohamy, a także zdjęcia małp śnieżnych w Jigokudani Monkey Park niedaleko Nagano.
Zobacz naszą galerię przykładowych aparatów Panasonic Lumix S5IIX z Japonii
Chcesz zobaczyć więcej zdjęć z kamery? Zobacz naszą galerię oryginalnych próbek Lumixa S5IIX.
Sprzęt w tej historii
W czwartym aparacie z serii pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatów Leica SL zastosowano czujnik BSI o rozdzielczości 60 MP z modeli Q3 i M11 ze znaczącym przeprojektowaniem interfejsu.
Fujifilm X100VI to szósta wersja klasycznego kompaktu Fujifilm z dużą matrycą. Wśród aktualizacji znajdują się czujnik X-Trans o rozdzielczości 40 MP, stabilizacja w korpusie i wideo 6,2K.
Nikon Zf to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy o rozdzielczości 24 MP i klasycznym wyglądzie, który stanowi znaczące ulepszenie w stosunku do aparatów Nikon ze średniej półki cenowej. Właśnie nakręciliśmy przykładową rolkę, aby lepiej poznać funkcje wideo i dodaliśmy nasze wrażenia do recenzji.
Ten elektroniczny adapter do obiektywu za 250 dolarów jest idealny dla ciekawskich fotografów Sony z mocowaniem Z firmy Nikon — ciii, nikomu nie powiemy.
Sony unowocześnia model ZV-1, dodając temu kompaktowemu aparatowi skupiającemu się na vlogach odpowiednik obiektywu F1.8–4.0 o ogniskowej 18–50 mm, który jest teraz wystarczająco szeroki, aby umożliwić mniej ciasne nagrywanie filmów w trybie selfie.