Marketing

RainFocus przedstawia nowe rozwiązania integracji danych z Adobe, aby napędzać spersonalizowane podróże

  • 21 marca, 2023
  • 5 min read
RainFocus przedstawia nowe rozwiązania integracji danych z Adobe, aby napędzać spersonalizowane podróże


Nowe rozwiązania umożliwią firmom przechwytywanie danych w całym kanale wydarzenia i wizualizację podróży uczestników w celu lepszej orkiestracji doświadczeń, co skutkuje szybszym pozyskiwaniem klientów i większą lojalnością klientów

LEHI, Utah, 21 marca 2023 r /PRNewswire/ — RainFocus™, dostawca platformy marketingu wydarzeń nowej generacji, ogłosił dzisiaj, że we współpracy z firmą Adobe udostępnił nowe rozwiązania do integracji danych, aby bezproblemowo łączyć dane zdarzeń behawioralnych w czasie rzeczywistym z technologiami Adobe w celu przyspieszenia rozwoju. To ogłoszenie jest następstwem ostatnich wiadomości RainFocus o zostaniu Certyfikowany Platynowy Partner Adobewspółpracując z firmą Adobe w celu usprawnienia procesu pozyskiwania klientów dla wspólnych klientów oraz optymalizacji wielokanałowych programów marketingowych i sprzedażowych.

Nowe możliwości umożliwiają łatwe pozyskiwanie i mapowanie danych RainFocus na platformę Adobe Experience Platform (AEP), umożliwiając klientom zarządzanie i konfigurowanie oprzyrządowania cyfrowych punktów styku przepływu pracy RainFocus na potrzeby analiz. Dane zebrane i zagregowane z tych rozwiązań mogą służyć do wizualizacji podróży uczestników i zapewniania bardziej spersonalizowanych doświadczeń na dużą skalę.

RainFocus i Adobe wspólnie zapewniają spersonalizowane doświadczenia dla uczestników Szczyt Adobemieć miejsce 21-23 marca 2023 rW Las Vegas i praktycznie. To hybrydowe wydarzenie będzie wspierane przez platformę RainFocus, umożliwiając bezproblemową obsługę ponad 10 000 uczestników osobistych i wirtualnych, 200 sesji i ponad 170 sponsorów.

„Od pięciu lat współpracujemy z Adobe nad ich portfolio wydarzeń, a to partnerstwo na wysokim poziomie pozwala nam nakreślić podróż klienta, abyśmy mogli dostarczać klientom naszych klientów spersonalizowane doświadczenia, sprawiając, że każdy punkt kontaktu z klientem jest bardziej kuszący i niezapomniany, ” powiedział JR Sherman, dyrektor generalny RainFocus. „Wykorzystując innowacyjne rozwiązania firmy Adobe i platformę RainFocus, możemy zapewnić personalizację na dużą skalę, mierzyć wpływ oraz jednocześnie zwiększać sprzedaż i zwrot z inwestycji w programie Adobe Summit i poza nim”.

To partnerstwo daje firmom narzędzia do wykorzystania danych klientów zerowych i własnych z wydarzeń w celu zwiększenia zaangażowania dzięki wyjątkowym doświadczeniom. Łącząc dane o wydarzeniach i dane marketingowe, Adobe i RainFocus umożliwiają markom łączenie się z odbiorcami poprzez doświadczenia i dalsze angażowanie odbiorców poprzez cyfrowe programy marketingowe w znaczący sposób.

„RainFocus, wzbogacony o integracje Adobe, pomaga przedsiębiorstwom personalizować doświadczenia w przypadku niedostatecznie obsługiwanego składnika mieszanki marketingowej – wydarzeń i konferencji” — powiedział Justyn Merickel, wiceprezes ds. rozwoju biznesowego w firmie Adobe Experience Cloud. „Adobe Marketo Engage, Adobe Analytics i platforma eventowa RainFocus razem zapewniają naszym wspólnym klientom wspaniałe wrażenia z wydarzeń osobistych, hybrydowych i wirtualnych”.

Podczas Adobe Summit posłuchaj RainFocus’ Briana Gatesastarszy wiceprezes ds. strategii branżowej i Mariusz MilcherGroup Product Manager, Integracje Strategiczne, obecnie „Dane wydarzenia, których potrzebujesz, aby zdobyć więcej klientów,” NA 23 marca Na 11:00 czasu pacyficznego. Uczestnicy sesji poznają najlepsze praktyki dotyczące odkrywania danych o wydarzeniach dzięki rekomendacjom ekspertów branżowych i otrzymają wskazówki dotyczące korzystania z analiz i informacji w celu dostarczania spersonalizowanych treści zapewniających wyjątkowe wrażenia. Uczestnicy Adobe Summit mogą również odwiedzić RainFocus na stoisku 1006 aby uzyskać wersję demonstracyjną nowego łącznika źródłowego i możliwości rozszerzenia tagów oraz dowiedzieć się więcej o tworzeniu i dostarczaniu ujednoliconych środowisk.

O RainFocus

RainFocus to platforma marketingu wydarzeń nowej generacji, stworzona w celu przechwytywania i analizowania bezprecedensowych ilości własnych danych na potrzeby wyjątkowych wydarzeń i zoptymalizowanego zaangażowania na całej ścieżce klienta. RainFocus zapewnia bezbłędne wrażenia dzięki bezpiecznym, skalowalnym rozwiązaniom, które wspierają cały cykl życia wydarzenia. Platforma integruje się z technologiami sprzedaży i marketingu, upraszczając rejestrację wydarzeń, zarządzanie treścią i aktywację wystawców w ramach doświadczeń osobistych, wirtualnych i hybrydowych, a wszystko to z jednego pulpitu nawigacyjnego. Wykorzystując dane w czasie rzeczywistym, RainFocus zapewnia przydatne wglądy w celu napędzania personalizacji, przyspieszania kwalifikacji i konwersji leadów oraz zawierania transakcji. Po więcej informacji odwiedź www.rainfocus.com.

Dodatkowe zasoby

  • Dołącz do rozmowy z RainFocus na Facebook, Świergot, LinkedinI Instagram.
  • Odwiedź RainFocus.com, aby dowiedzieć się więcej o naszej platformie marketingu i zarządzania wydarzeniami. Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć, poproś o demo.
  • Odkryj RainFocus On Demand, miejsce do nauki dla liderów branży eventowej, aby odkryć najnowsze trendy, przemyślane przywództwo i najlepsze praktyki, dostarczane na żądanie – zawsze i wszędzie. Ucz się więcej.
  • Czy jesteś zainteresowany przystąpieniem do programu partnerskiego RainFocus? Aplikuj już dziś.
  • Rozwijaj swoją karierę i pomóż przekształcić branżę eventową w RainFocus. Złóż wniosek tutaj.

Kontakt z mediami
Jessiki Johnson
[email protected]

ŹRÓDŁO RainFocus




Źródło

Warto przeczytać!  GoCharlie.ai publikuje pierwszą programową zawartość AI