Rajkummar Rao wyjaśnia ABCD asortymentu wentylatorów BLDC firmy Syska
![Rajkummar Rao wyjaśnia ABCD asortymentu wentylatorów BLDC firmy Syska](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/05/127654-SyskaBLDCCampaign-770x462.jpg)
By Design opracowało koncepcję i wyprodukowało filmy reklamowe
Exchange4media Personel
Opublikowany – 29 maja 2023 11:35
|
2 minuty czytania
Przez projekt opracowała koncepcję i wyprodukowała serię błyskotliwych i zapadających w pamięć filmów cyfrowych wyprodukowanych dla Gama wentylatorów BLDC firmy Syska. Wyposażony Rajkummar Rao, filmy podkreślają ekologiczne i finansowe korzyści fanów, używając sloganu „Save Kiya Kya?”. Filmy te są cyfrowym rozszerzeniem kampanii offline (telewizje i całostronicowe reklamy drukowane) w celu zdobycia grona fanów.
W pierwszym filmie Rajkummar Rao w nerdowskim awatarze daje nam lekcję ratowania planety i naszych pieniędzy, ponieważ fani Syska BLDC są potężni, a jednocześnie oszczędzają 60% energii!
Drugi film jest relatywny i wciągający, ponieważ podkreśla łatwość i wygodę korzystania z wentylatorów BLDC, którymi można sterować za pomocą pilota.
Trzeci film zawiera szybką wskazówkę, jak uciec przed palącym upałem z fanami Syska BLDC. Zapewniają wysoką wydajność i niskie rachunki za prąd.
Filmy mają na celu nawiązanie kontaktu z publicznością w Indiach poprzez zaprezentowanie najnowszej gamy wentylatorów BLDC, które umożliwią konsumentom zmniejszenie śladu węglowego przy jednoczesnym zaoszczędzeniu pieniędzy na niedrogich, trwałych wentylatorach i niższych rachunkach za prąd.
Firma By Design jest znana ze swojego doświadczenia w tworzeniu wyjątkowych wrażeń wizualnych w różnych mediach. Dzięki zespołowi kreatywnych profesjonalistów, którzy są pasjonatami opowiadania historii, By Design tworzy angażujące i wpływowe treści dla marek. Filmy prezentują doskonałe wzornictwo i wydajność gamy wentylatorów BLDC firmy Syska, jednocześnie podkreślając zaangażowanie marki w efektywność energetyczną i zrównoważony rozwój.
„Praca nad filmami dla firmy Syska to zawsze przyjemność, a dla nas była to szczególnie interesująca premiera, nad którą pracowaliśmy z Rajkummarem Rao„ powiedział Rahul Gupta, założyciel i dyrektor kreatywny By Design. „Celowaliśmy do tworzenia relatywnych, niewielkich rozmiarów filmów cyfrowych w celu uzupełnienia TVC, z których wszystkie skutecznie przekazywały cechy fanów BLDC”.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku kampanii. Ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć wspaniały produkt, a te filmy przedstawiają jego zalety w zabawny i zabawny sposób„, powiedział Gurumukh Uttamchandani, dyrektor Syska.
Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)
Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i Youtube’a
Tagi
Rajkumar Rao Syska
Reklama internetowa Reklama internetowa Indie Marketing Marketing internetowy Kampania marketingowa Reklama internetowa Reklama internetowa Reklama internetowa wiadomości internetowe marketingowa reklama Indie marketingowe Indie