Marketing

Rajkummar Rao wyjaśnia ABCD asortymentu wentylatorów BLDC firmy Syska

  • 29 maja, 2023
  • 3 min read
Rajkummar Rao wyjaśnia ABCD asortymentu wentylatorów BLDC firmy Syska


By Design opracowało koncepcję i wyprodukowało filmy reklamowe

przez

Exchange4media Personel



Opublikowany – 29 maja 2023 11:35

|
2 minuty czytania

Przez projekt opracowała koncepcję i wyprodukowała serię błyskotliwych i zapadających w pamięć filmów cyfrowych wyprodukowanych dla Gama wentylatorów BLDC firmy Syska. Wyposażony Rajkummar Rao, filmy podkreślają ekologiczne i finansowe korzyści fanów, używając sloganu „Save Kiya Kya?”. Filmy te są cyfrowym rozszerzeniem kampanii offline (telewizje i całostronicowe reklamy drukowane) w celu zdobycia grona fanów.

W pierwszym filmie Rajkummar Rao w nerdowskim awatarze daje nam lekcję ratowania planety i naszych pieniędzy, ponieważ fani Syska BLDC są potężni, a jednocześnie oszczędzają 60% energii!

Drugi film jest relatywny i wciągający, ponieważ podkreśla łatwość i wygodę korzystania z wentylatorów BLDC, którymi można sterować za pomocą pilota.

Trzeci film zawiera szybką wskazówkę, jak uciec przed palącym upałem z fanami Syska BLDC. Zapewniają wysoką wydajność i niskie rachunki za prąd.

Filmy mają na celu nawiązanie kontaktu z publicznością w Indiach poprzez zaprezentowanie najnowszej gamy wentylatorów BLDC, które umożliwią konsumentom zmniejszenie śladu węglowego przy jednoczesnym zaoszczędzeniu pieniędzy na niedrogich, trwałych wentylatorach i niższych rachunkach za prąd.

Warto przeczytać!  Jak Mastercard łamał silosy działów, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

Firma By Design jest znana ze swojego doświadczenia w tworzeniu wyjątkowych wrażeń wizualnych w różnych mediach. Dzięki zespołowi kreatywnych profesjonalistów, którzy są pasjonatami opowiadania historii, By Design tworzy angażujące i wpływowe treści dla marek. Filmy prezentują doskonałe wzornictwo i wydajność gamy wentylatorów BLDC firmy Syska, jednocześnie podkreślając zaangażowanie marki w efektywność energetyczną i zrównoważony rozwój.

Praca nad filmami dla firmy Syska to zawsze przyjemność, a dla nas była to szczególnie interesująca premiera, nad którą pracowaliśmy z Rajkummarem Rao powiedział Rahul Gupta, założyciel i dyrektor kreatywny By Design. „Celowaliśmy do tworzenia relatywnych, niewielkich rozmiarów filmów cyfrowych w celu uzupełnienia TVC, z których wszystkie skutecznie przekazywały cechy fanów BLDC”.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku kampanii. Ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć wspaniały produkt, a te filmy przedstawiają jego zalety w zabawny i zabawny sposób„, powiedział Gurumukh Uttamchandani, dyrektor Syska.

Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)

Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i Youtube’a

Warto przeczytać!  ROI z UGC — zacieranie granic między fanami, twórcami i influencerami | CreatorIQ | Otwórz mikrofon


Tagi