Marketing

Raport dotyczący wydarzeń z 2023 r. ujawnia zmiany w formatach wydarzeń

  • 6 lutego, 2023
  • 4 min read
Raport dotyczący wydarzeń z 2023 r. ujawnia zmiany w formatach wydarzeń


3r & D Coroczna ankieta firmy Splash podkreśla koncentrację marketerów wydarzeń na codziennych wydarzeniach i optymalnym wzroście widowni w 2023 r.

Zgodnie z 3.r & D coroczny raport Events Outlook firmy Splash, firmy zajmującej się technologią marketingu wydarzeń, która obsługuje przedsiębiorstwa i ich zespoły zajmujące się wydarzeniami, marketingiem i sprzedażą na całym świecie.

Ankieta przeprowadzona wśród 670 marketerów i profesjonalistów z branży eventowej Ameryka północna, Europai Wielkiej Brytanii, przeprowadzone pod koniec 2022 r., wykazały, że pomimo tego, że 85% marketerów wydarzeń zgłosiło zwiększenie swoich budżetów na 2023 r., nadal czują się skrępowani brakiem zasobów — zarówno ludzkich, jak i finansowych — oraz potrzebą technologii, która lepiej wspiera ich role i pomaga im poprawić efektywność.

Te ograniczenia, w połączeniu z coraz bardziej cyfrową i złożoną ścieżką zakupową oraz potrzebą udowodnienia wpływu wydarzeń na wyniki finansowe, skłaniają coraz więcej marketerów do eksperymentowania z różnymi formatami wydarzeń. Codzienne wydarzenie — wydarzenie zaprojektowane do wielokrotnego powielania w różnych regionach, branżach, formatach (wirtualny/hybrydowy/osobisty) i interesariuszach — jest w głowie co najmniej jednej trzeciej marketerów, którzy ponownie koncentrują swoje strategie wokół tych częstsze, skalowalne wydarzenia w stosunku do sztandarowych wydarzeń, takich jak konferencje i targi.

Warto przeczytać!  Opinia / Digital nie musi być utrapieniem dla sieci kawiarni

Mając na celu optymalizację budżetów i robienie więcej za mniej, marketerzy wydarzeń wykorzystują format codziennych wydarzeń, aby przebić się przez hałas przepełnionych i anonimowych wydarzeń i częściej docierać do odbiorców.

„Ostatnie trzy lata pokazały, że profesjonaliści zajmujący się wydarzeniami są odporną grupą, pozostającą zwinną i eksperymentującą z różnymi możliwościami zwiększania przychodów z wydarzeń” – powiedział Kate Hammitta, dyrektor ds. marketingu Splash. „Nasze najnowsze badania pokazują, że marketerzy wydarzeń po raz kolejny dostosowują swoje strategie, aby tworzyć więcej punktów połączenia z uczestnikami i pozytywnie wpływać na zwrot z inwestycji. I nadal widzimy dowody na to, że codzienne wydarzenia – na dużą skalę – mogą mieć znaczący wpływ finansowy na sprzedaż firmy przez cały rok”.

Wiadomości z technologii marketingowych: IZEA ogłasza rezerwacje usług zarządzanych w czwartym kwartale 2022 r. o wartości 7,9 mln USD

Wydarzenia i programy eksperymentalne są istotnymi składnikami marketingu mix firmy. Jednak udana realizacja wydarzeń, zwłaszcza na dużą skalę, może być wymagająca ze względu na ograniczone zasoby, ręczne procesy i zawiłe rozwiązania technologiczne. Marketerzy potrzebują technologii, która ułatwia tworzenie, zarządzanie, mierzenie i powielanie wydarzeń oraz zapewnia, że ​​wydarzenia te pozostaną zgodne z marką i zaangażują docelowych odbiorców.

Warto przeczytać!  Online News Act tworzy „moment rozliczenia” dla wydawców

Raport Perspektywy wydarzeń w 2023 r pokazuje, że 81% praktyków organizowałoby więcej wydarzeń, gdyby dysponowało odpowiednimi narzędziami. Inne ustalenia raportu pokazują, że:

  • Codzienne wydarzenia udowadniają swoją wartość: Prawie jedna trzecia (27%) marketerów planuje zorganizować 11-20 tego typu wydarzeń.
  • Niewykorzystany potencjał przychodów: Ponieważ większość wydarzeń (84%) jest skierowana do obecnych klientów, istnieje duża szansa na rozszerzenie programów wydarzeń w celu pozyskania nowych kupujących. Znacznie mniej niż połowa (41%) wydarzeń jest skierowana do potencjalnego nabywcy – co wskazuje na imponujący potencjał wzrostu!
  • Wirtualne wydarzenia to wciąż paradoks: podczas gdy tylko 6% organizatorów imprez jest gospodarzami tylko wirtualnych wydarzeń, 38% twierdzi, że są one opłacalne.
  • Inwestycja w technologię eventową pozostała w dużej mierze niezmieniona od 2021 r., a połowa (53%) marketerów wydarzeń twierdzi, że ich budżety techniczne pozostały takie same.
  • Zmienia się skład wydarzeń: duże „flagowe” wydarzenia nie znikają, ale tylko 13% marketerów twierdzi, że skupi się na nich w 2023 roku. Zamiast tego coraz więcej marketerów przygląda się codziennym wydarzeniom, aby dotrzeć do docelowych odbiorców w wielu punktach styku w ciągu roku
  • Metryki mają znaczenie: podobnie jak posiadanie Prawidłowy uczestnicy; 32% marketerów twierdzi, że jest to ich najważniejszy wskaźnik sukcesu w 2023 roku, co oznacza wzrost o 6% w stosunku do 2022 roku.
Warto przeczytać!  Sukhleen Aneja przedstawia plan gry marketingowej MyGlamm na ten rok

Technologia wydarzeń nadal jest centralnym elementem strategii marketingowych w 2023 r., a 81% marketerów wydarzeń szuka zasobów, które pomogą im zmaksymalizować potencjał wydarzeń i zwiększyć przychody. Specjaliści od eventów mają dziś idealne warunki do eksperymentowania i uczenia się dzięki dostępności elastycznych narzędzi, które umożliwiają im skalowanie w górę lub w dół zgodnie z ciągle zmieniającymi się celami biznesowymi. Testowanie różnych formatów wydarzeń pomaga odkryć, co najlepiej przemawia do odbiorców, pogłębiając ich więź, jednocześnie otwierając nowe możliwości rozwoju.

Marketing Technology News: Wywiad MarTech z Susan Beermann, CMO w Contentstack


Źródło