Marketing

Raport: Marketerzy nie mają zaufania do pomiarów, optymalizacji i targetowania mediów i reklam

  • 11 stycznia, 2023
  • 5 min read
Raport: Marketerzy nie mają zaufania do pomiarów, optymalizacji i targetowania mediów i reklam


Dwóch na trzech marketerów nie ma zaufania do swoich obecnych strategii marketingowych i reklamowych w mediach, aby skutecznie przynosić wyniki, jak wykazały nowe badania CMO Council.

Według świeżego Optymalizacja wyników w marketingu medialnym Według raportu 34 procent ankietowanych marketerów w USA czuło się wyjątkowo lub bardzo pewnie w swoich możliwościach marketingowych i reklamowych w mediach, podczas gdy 53 procent wskazywało na umiarkowane zaufanie. Pozostałe 15 procent wykazało zdecydowany brak pewności siebie.

Z ustaleń jasno wynikało, że stale uznaje się znaczenie mediów i reklamy w pozyskiwaniu klientów. Na przykład ośmiu na dziesięciu respondentów stwierdziło, że marketing i reklama w mediach są niezwykle (37 procent) lub bardzo (47 procent) ważne w zdobywaniu klientów. Z kolei tylko 52 procent powiedziało to samo o marketingu medialnym i reklamie mającej na celu zatrzymanie klientów.

Kluczem do sukcesu kampanii na żywo jest optymalizacja mediów i odbiorców. Ponad ośmiu na dziesięciu (83 procent) stwierdziło, że jest to niezwykle lub bardzo ważne. Jednak mniej niż połowa wykazała pewność, że jest w stanie to zrobić (49 procent). Przeszkody obejmują brak odpowiednich danych wejściowych, brak wiedzy i zasobów oraz brak dostępu do wystarczających narzędzi od partnerów zewnętrznych.

Warto przeczytać!  Dlaczego marketerzy mogą chcieć, aby recenzje agencji były ostatecznością

Dokładne i skuteczne kierowanie do klientów, kolejny kluczowy element skuteczności, również oparty na danych, to kolejna umiejętność, co do której marketerzy nie mają pewności. Tylko 57 procent zgodziło się, że są pewni swoich umiejętności w tej dziedzinie.




Źródło