Raport Moodie Davitt – Raport Moodie Davitt
Wielka Brytania. Lotnisko w Edynburgu ujawniło trzy główne możliwości komercyjne dla nowego salonu, sklepu ogólnospożywczego i kontraktu na zarządzanie portfolio reklamowym szkockiego centrum podróży.
Firma lotniskowa poszukuje propozycji loży premium o powierzchni 365 m2 po stronie lotniska, aby zaoferować pasażerom „najlepszy w swojej klasie” obiekt. Jednostka zajmie najlepsze miejsce w hali odlotów międzynarodowych, która cieszy się dużą frekwencją ze względu na swoją terminalową lokalizację.
Istnieje również szansa na sklep wielobranżowy o powierzchni 359 m2 w doskonałej lokalizacji, który cieszy się dobrą widocznością z wewnątrz i na zewnątrz pojedynczego terminala w Edynburgu.
Ostatnią możliwością jest zarządzanie działaniami reklamowymi lotniska w Edynburgu, obejmującymi zróżnicowane portfolio około 70 witryn medialnych, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w stosunku do terminala.
W 2022 roku lotnisko obsłużyło 76% pasażerów przed pandemią w 2019 roku, przez które przewinęło się 11,2 miliona podróżnych.
Centrum podróży należące do Global Infrastructure Partners współpracuje między innymi z liniami lotniczymi, takimi jak Qatar Airways, Turkish Airlines, KLM, British Airways, United, Delta, Virgin Atlantic, Ryanair i easyJet.
Lotnisko w Edynburgu oferuje połączenia do 154 miejsc docelowych, w tym do Doha, Stambułu, Nowego Jorku, Chicago, Toronto i Europy kontynentalnej.
Gail Taylor, dyrektor ds. handlu detalicznego i nieruchomości lotniska w Edynburgu, powiedziała: „Powrót pasażerów na lotnisko w Edynburgu w 2022 r. był niezwykle zachęcający. Zapotrzebowanie na podróże, które zaobserwowaliśmy, gdy ludzie ponownie się ze sobą łączyli i odkrywali nowe miejsca, było bodźcem dla całej branży.
„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym pasażerom fantastyczny wybór punktów sprzedaży detalicznej oraz opcji gastronomicznych, ale zawsze staramy się poszerzać ten wybór i wprowadzać nowych partnerów i marki na najbardziej ruchliwe lotnisko w Szkocji.
„Uważamy, że potencjał posiadania bazy klientów wynoszącej 11 milionów osób – liczba, co do której jesteśmy przekonani, powróci do poziomu sprzed pandemii w ciągu najbliższych kilku lat [14.7 million passengers in 2019 -Ed] – to ekscytująca szansa zarówno dla lotniska, jak i dla nowych i istniejących punktów sprzedaży detalicznej. Chętnie dowiemy się od potencjalnych nowych partnerów, w jaki sposób możemy współpracować i zapewnić naszym pasażerom wybór”.
Uwaga: Raport Moodie Davitt jest najpopularniejszym w branży kanałem przedstawiania ofert handlowych i publikowania wyników. Jeśli chcesz promować Wyrażenie Zainteresowania, Zapytanie ofertowe lub pełny proces przetargowy dla dowolnego sektora lotnisk lub innych przychodów z infrastruktury związanej z podróżami, po prostu wyślij wiadomość e-mail do Martina Moodie na adres Martin@MoodieDavittReport.com.
Mamy wiele opcji, które zapewnią Ci dotarcie do najszerszej, najwyższej jakości bazy koncesjonariuszy/detalistów/operatorów w branży – globalnie i natychmiast.
Raport Moodie Davitt jest jedynym międzynarodowym medium biznesowym, które obejmuje wszystkie usługi konsumenckie związane z lotniskami lub innymi podróżami, generujące przychody i inne. Nasze raporty obejmują wolnocłowe i inne sklepy detaliczne, żywność i napoje, nieruchomości, poczekalnie pasażerskie, sztukę i kulturę, hotele, parkingi, placówki medyczne, Internet, reklamę i powiązane strumienie przychodów.
Prosimy o przesłanie odpowiednich materiałów, w tym obrazów, do Martina Moodie na adres Martin@MoodieDavittReport.com w celu uzyskania natychmiastowego, wysokiej jakości globalnego zasięgu.