Podróże

Raport Moodie Davitt – Raport Moodie Davitt

  • 12 maja, 2023
  • 4 min read
Raport Moodie Davitt – Raport Moodie Davitt


Johnnie Walker przenosi podróżników do 23-wiecznego Hainan w ramach serii Blue Label Cities of the Future

CHINY. Diageo Global Travel zaprezentowało limitowaną edycję projektu Hainan z serii Johnnie Walker Blue Label Cities of the Future. Jest teraz dostępny wyłącznie w wybranych punktach sprzedaży detalicznej w branży turystycznej, w tym w Haikou i Johnnie Walker Whisky Boutique w Haitang Bay, Sanya.

Butelka whisky Johnnie Walker Blue Label przedstawia dzieło znanego artysty Luke’a Hallsa, który przedstawia utopijną wizję chińskiej wyspy w 2220 roku. Jego ilustracje przedstawiają kwitnącą i tętniącą życiem przyszłość Hainan z przekształconymi pejzażami miejskimi i sylwetkami na tle nieba.

Halls współpracował z marką, aby zapewnić projekty dla serii limitowanych. W tym przypadku Hallsowska interpretacja 23-wiecznego Hainan reprezentuje, według jego słów, „ideę geoinżynieryjnego miasta, turystycznego raju dla mieszkańców Ziemi i gości z marsjańskich kolonii”.

Grafika przedstawia pływające wyspy, które przenoszą gości przez bogate dziedzictwo miasta, od czasów dynastii Ming do początku XXI wieku. Znajdują się tam również kolejki linowe, które przeczą grawitacji, łącząc wyspy, zapewniając wspaniałe widoki na panoramę miasta. Widoki pokazują skupiska Bougainvillea, które są popularne w południowych Chinach i pagody inspirowane dynastią Ming, które górują nad posągiem Guanyin z Nanshan.

Artysta Luke Halls (na zdjęciu powyżej) oferuje fikcyjne spojrzenie na miejski krajobraz Hainan w 2220 roku

Pokazuje również przypominające klejnoty instalacje paneli słonecznych unoszące się w otaczającym oceanie, które wytwarzają energię i poprawiają naturalną scenerię miasta.

Warto przeczytać!  Najlepsze miejsca do odwiedzenia w Europie w sierpniu

Komentując wprowadzenie nowego projektu, dyrektor zarządzający Diageo Global Travel, Andrew Cowan, powiedział: „Chiny są dla nas bardzo ważnym rynkiem, a Hainan, ich najnowsze centrum sprzedaży detalicznej, jest niezwykle ekscytującym miejscem do zaprezentowania naszego niesamowitego portfolio rzadkich szkockich whisky.

„Znaleźliśmy nowy dom w Hainan wraz z naszym nowym butikiem z whisky i wspaniale jest śledzić to otwarcie z naszą limitowaną edycją Cities of the Future Hainan. Cieszymy się, że Johnnie Walker Blue Label zostaje wprowadzony na rynek w Haikou, miastach Sanya i innych lokalizacjach handlu detalicznego w branży turystycznej dzięki temu pięknemu i ekskluzywnemu projektowi butelki, dając podróżnym i kupującym ekscytujący wgląd w przyszłość Hainan”.

Sandra Tassilly, dyrektor handlowy Diageo Global Travel na region APAC, MENA i Indie, skomentowała: „Ten niesamowity projekt z limitowanej edycji dla Johnnie Walker Blue Label Cities of the Future to gratka dla podróżników i kupujących w Hainan. Ekscytujące i zabawne spojrzenie na to, jak może wyglądać przyszły Hainan.

„Piękne ilustracje Luke’a Hallsa są ucieleśnieniem filozofii postępu Johnniego Walkera, patrzenia w przyszłość z hasłem „Idź dalej”. Rzadkie whisky w płynie, misterne rzemiosło i innowacyjna współpraca Johnniego Walkera i Luke’a Hallsa sprawiają, że ten projekt z limitowanej edycji jest idealnym prezentem dla tych, którzy idą z tobą.

Warto przeczytać!  Kanada publikuje zalecenia dotyczące podróży dotyczące tych popularnych międzynarodowych atrakcji turystycznych

Butelka z limitowanej edycji jest wyposażona w chip NFC na etykiecie, który pozwala klientom wirtualnie odkrywać futurystyczne społeczeństwo Hainan.

Diageo Global Travel zauważyło, że butik whisky Haitang Bay Johnnie Walker Whisky Boutique zostanie odświeżony w stylu Cities of the Future i będzie oferował powiązaną z nim usługę luksusowych upominków.

Uruchomienie jest również wspierane przez wielokanałową kampanię obejmującą treści w mediach cyfrowych o dużym wpływie i wzmacnianie wpływów w wielu kanałach internetowych i mediach społecznościowych. ✈


Źródło