Marketing

Raport Natural Products Expo West

  • 24 marca, 2023
  • 8 min read
Raport Natural Products Expo West


w 2021 r. Tulić Health Science przejęła markę produktów nawadniających Nuun. Założona w 2014 roku firma Nuun znana jest z tabletek musujących z elektrolitem, które wystarczy dodać do wody i które pomagają utrzymać nawodnienie konsumentów. Na marcowych targach Natural Products Expo West w Anaheim w Kalifornii marka zaprezentowała swoją najnowszą ofertę, po raz pierwszy wprowadzając puder do mieszania dla swojego flagowego produktu Nuun Sport Hydration.

Anthony Iannello, dyrektor marketingu marki Nuun, wyjaśnił, dlaczego firma zdecydowała się wprowadzić swój pierwszy proszek do mieszania. Powiedział, że proszek do mieszania jest jeszcze bardziej przenośny niż tabletki musujące. Podczas gdy tabletki są dostarczane w tubie zawierającej 10 tabletek – już bardzo przenośnej – proszek do wymieszania jest jeszcze wygodniejszy w opakowaniach typu stick, które pozwalają klientom nosić ze sobą pojedyncze porcje na raz. Jeśli chodzi o produkt, kolejną różnicą jest to, że tabletki są musujące, co zapewnia wrażenia gazowane, podczas gdy proszek do mieszania nie.

Jest inny sposób, w jaki proszek do mieszania wyróżnia się. „Proszki są w rzeczywistości klasyfikowane jako żywność w porównaniu z suplementami, co pozwala marce na wysuwanie silniejszych twierdzeń dotyczących nawodnienia jako suplementu diety” – powiedział Iannello. Firma nazywa proszek „mieszanką napojów elektrolitowych” zamiast, powiedzmy, „suplementu elektrolitowego”.

Vishal Patel, dyrektor ds. rozwoju produktów Nuun, wyjaśnił, dlaczego firma zmierza w tym kierunku. „Klasyfikując to jako żywność, możemy sformułować bardziej zgodne twierdzenia, że ​​jest to mieszanka napojów – że służy do nawodnienia, że ​​​​jest do wody” – powiedział. To komunikuje konsumentowi, że produkt nawadniający, taki jak Nuun, to coś więcej niż tylko suplement.

„Z suplementami – technicznie rzecz biorąc, nie musisz ich przyjmować, prawda?” — powiedział Patel. „Mają uzupełniać dietę. Kiedy dodasz słowo suplement, Moim zdaniem ludzie myślą, że tego nie potrzebują. To jest jak: „Dobra, mogę to suplementować, ale może już dostarczam wystarczającej ilości elektrolitów w XYZ”.… Ale z jedzeniem potrzebujesz jedzenia, aby żyć. Do życia potrzebujesz nawodnienia. Więc kiedy masz produkty, które pasują do tej kategorii, nie jest to dodatkowy dodatek; powinien pojawiać się częściej w pożywieniu… Właściwe umiejscowienie produktu powinno znajdować się w pożywieniu, ponieważ nawodnienie jest koniecznością”.

Warto przeczytać!  Specyficzne dla obiektu strategie zarządzania przychodami prowadzą do maksymalnych zysków hotelu

Przedstawiając nawodnienie jako codzienną potrzebę, a nie tylko dodatkową troskę, Nuun poszerza swoją grupę odbiorców o wszystkich ludzi, nie tylko entuzjastów sportu. „Nasze stanowisko opiera się na proaktywnym nawodnieniu i próbie uczynienia z nawodnienia codziennej potrzeby” – powiedział Iannello. „Bycie pożywieniem ma większy wpływ na to, że jest to potrzeba, a nie dodatek do Twojego stylu życia. Nawodnienie to codzienna potrzeba”.

To przesłanie jest podstawą nowej konsumenckiej kampanii marketingowej Nuun „Ale najpierw Nuun”, którą firma właśnie wdraża. „To, co Nuun próbuje zrobić, to edukować konsumentów na temat korzyści płynących z proaktywnego nawodnienia, aby nie czekali, aż znajdziesz się w punkcie, w którym musisz uzupełnić, zregenerować lub ponownie nawodnić” – wyjaśnił Iannello.

Jest to odejście od sposobu, w jaki produkty nawilżające zostały wprowadzone na rynek. Zazwyczaj, powiedział, „kategoria nawodnienia została pozycjonowana jako albo 1) sezonowa, ponieważ jest potrzebna tylko wtedy, gdy jest naprawdę gorąco; 2) okazjonalnie, ponieważ potrzebuję go tylko po ćwiczeniach, aby uzupełnić; lub 3) reaktywne, jako elektrolity powysiłkowe. Chodziło o uzupełnianie, regenerację.

„To, co naprawdę chcemy głosić”, kontynuował, „to codzienne, proaktywne nawodnienie, tak naprawdę konsumenci powinni postrzegać ten stan potrzeb”.

Ponieważ coraz więcej konsumentów zwraca obecnie uwagę na zdrowie i dobre samopoczucie, teraz jest odpowiedni czas, aby rozpowszechnić tę wiadomość. „To interesujące”, powiedział Iannello, „Nawodnienie naprawdę wysunęło się ostatnio na pierwszy plan wśród konsumentów jako strategia numer jeden w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia na rok 2023… Myślę, że tam [are reports] że 75% Amerykanów jest chronicznie odwodnionych i myślę, że gdybyś przeprowadził ankietę wśród 10 osób, prawdopodobnie usłyszałbyś, że 7 lub 8 z nich mówi: „Tak, mam bóle głowy” lub „Jestem oszołomiony, ponieważ nie nawadniam wystarczająco.'”

Jak ewoluuje kategoria nawodnienia?

Sama kategoria nawodnienia zmieniała się na przestrzeni lat. Podczas gdy nawodnienie oznaczało po prostu „napoje dla sportowców”, dziś, powiedział Iannello, Nuun postrzega tę kategorię bardziej jako „funkcjonalne nawodnienie”.

Warto przeczytać!  VW Atlas '24 upuszcza VR6, zwiększa 4-cylindrowy. Jakość zasilania i wnętrza

„Teraz masz ten segment nawodnienia funkcjonalnego, który obejmuje Nuun, i rośnie wykładniczo. Obejmuje więcej niż jedną alejkę sklepu. Detaliści wciąż próbują znaleźć odpowiednie miejsce do sprzedaży” – powiedział. „I to jest ekscytujące.”

Kampania edukacyjna Nuun dotycząca codziennego nawodnienia przyniesie korzyści całemu rynkowi, powiedział Iannello. „Patrzę na to jak na przypływ, który podnosi wszystkie statki. Wraz ze wzrostem świadomości na temat funkcjonalnego nawodnienia, skorzysta na tym tylko marka taka jak Nuun… Po części dlatego jesteśmy tak podekscytowani kampanią „Ale najpierw Nuun” i tą podstawową wiedzą na temat aktywnego nawodnienia, ponieważ uważamy, że wielu konkurentów naprawdę mówić o nawodnieniu jako reaktywny. Jest to okazja dla Nuun, aby zająć białą przestrzeń i naprawdę pomóc konsumentom zmienić sposób, w jaki postrzegają nawodnienie jako codzienną potrzebę, jako codzienny nawyk”.

Powiedział, że innym sposobem, w jaki Nuun zmienił rynek, było oddzielenie koncepcji wymiany elektrolitów i węglowodanów, otwierając drzwi do napojów nawadniających bez dużej ilości dodatkowego cukru.

„Historycznie”, wyjaśnił Iannello, „kategoria napojów dla sportowców była w dużym stopniu zbudowana na optymalnej formule, która oprócz elektrolitów zawiera węglowodany”.

Patel dodał: „Kiedy spojrzysz na napoje dla sportowców – tradycyjne, takie jak Gatorade itp., w latach 60. – kiedy chcieli stworzyć napój dla sportowców, chcieli zrobić dwie rzeczy. Po pierwsze, wiedzą, że elektrolity pomagają w nawodnieniu, prawie wyłącznie uzupełniając to, co tracisz z potem i pomagając we wchłanianiu płynów. Po drugie, cukier i węglowodany dodają energii. Gatorade został opracowany z myślą o piłkarzach, którzy potrzebują większej ilości węglowodanów, ponieważ jest to sport bardzo intensywny. Tak więc po prostu połączyli te dwa elementy. Powiedzieli: „Po prostu włóżmy energię I tam elektrolity”.

Ale skuteczny produkt elektrolitowy nie potrzebuje ogromnych ilości cukru; potrzebuje tylko niewielkiej ilości węglowodanów, aby aktywować wchłanianie elektrolitów i uczynić je użytecznymi w organizmie.

Glukoza wspomaga wchłanianie, powiedział Patel. „Tak, glukoza pomoże” – wyjaśnił. „Woda i elektrolity będą wchłaniane biernie. Istnieją dwa rodzaje wchłaniania – aktywny, gdy potrzebujesz czegoś, co przyspieszy jego wchłanianie, i pasywny, na przykład kiedy pijemy wodę, która się wchłania. To zajmie trochę czasu, ponieważ w zależności od stanu nawodnienia może być konieczne pobranie elektrolitów, a nawet glukozy z jelita cienkiego, aby ją wchłonąć. Wiemy, że pod nieobecność cukru wchłonie się, ale kiedy dodasz trochę cukru – czujemy, że to 1 g, nad którym przeprowadziliśmy wiele badań – aktywuje się mechanizm, dzięki któremu odwraca się od pasywna absorpcja do aktywnej absorpcji… Więc kiedy połączysz tę glukozę z tą cząsteczką sodu, to po prostu przyspiesza. Powiedział, że bez obecności glukozy organizm nadal będzie wchłaniał elektrolity, tylko wolniej, a twoje ciało może czuć się nieco wzdęte, co „po prostu twoje ciało mówi ci, że potrzebuje czegoś, aby wciągnąć wodę do krążenia” – powiedział. .

Warto przeczytać!  Partner OpenFortune i Voodoo oferuje codzienne nagrody w wysokości do 15 000 $

Ale znowu, to nie oznacza konsumentów potrzebować bardzo dużą ilość węglowodanów w swoich produktach elektrolitowych. W ciągu ostatnich 10 lat firma Nuun przeprowadziła badania kliniczne, aby określić najbardziej efektywny stosunek elektrolitów i cukru. Jej produkty zawierają zaledwie 1 g cukru, który według firmy to wszystko, co jest potrzebne do wspomagania wchłaniania elektrolitów.

Pozwoliło to również Nuun wyróżnić się spośród innych produktów nawilżających o wyższej zawartości cukru dostępnych na rynku. Marka reklamuje swoje produkty jako zawierające o 90% mniej cukru niż „wiodąca mieszanka napojów elektrolitowych”. Mniej cukru jest również korzystne dla konsumentów, którzy mogą doświadczać problemów żołądkowo-jelitowych podczas spożywania produktów o zbyt dużej zawartości cukru, dodał Patel.

Zasadniczo, powiedział, dając konsumentom opcję produktu, który koncentruje się głównie na elektrolitach, a nie na węglowodanach, daje im elastyczność w przyjmowaniu Nuun jako elektrolitów, a następnie spożywaniu węglowodanów w inny sposób. Na przykład Patel powiedział, że konsumenci mogą zjeść baton odżywczy lub banana, aby zwiększyć węglowodany. – A potem zostaw Nuun z samym nawodnieniem – powiedział.


Źródło